eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 IM. TYSIĄCLECIA WROCŁAWIA WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 IM. TYSIĄCLECIA WROCŁAWIA WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 80 we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000692937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 4

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp080@wroclawskaedukacja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp80.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f34efa8-19d7-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 IM. TYSIĄCLECIA WROCŁAWIA WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f34efa8-19d7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045503/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 IM. TYSIĄCLECIA WROCŁAWIA WE WROCŁAWIU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia zbiorowego uczniów w Szkole Podstawowej nr 80 we Wrocławiu, przy ul. Polnej 4, polegającej na organizacji wyżywienia dla maksymalnie 600, a średnio 400 uczniów dziennie, przebywających na co dzień w placówce Zamawiającego - wg zasad określonych w Załączniku nr 1 do SWZ;
2. Szacowana ilość wydanych posiłków kształtuje się na poziomie 75600. Minimalna, dzienna liczba pakietów żywieniowych, do dowozu których Wykonawca jest zobowiązany wynosi 10 zestawów.
3. W ramach wskazanej liczby posiłków należy serwować następujące diety:

1) Diety eliminacyjne:

a) Dieta bezmleczna
b) Dieta uwzględniająca alergię na banany
c) Dieta uwzględniająca alergię na orzech włoski
d) Dieta bezmleczna, uwzględniająca alergie na ryby i soję
e) Dieta uwzględniająca alergię na orzechy ziemne
f) Dieta uwzględniająca alergię na smażone buraki
g) Dieta uwzględniająca alergię na mleko krowie, przetwory mleczne dozwolone (jogurt, śmietana, kefir, pierogi)
h) Dieta wegetariańska
i) Dieta uwzględniająca alergię na ryby
j) Dieta uwzględniająca alergię na dynię
k) Dieta bezmleczna uwzględniająca alergię na białko jaja kurzego
l) Dieta uwzględniająca alergię na orzechy, surowe jabłka i paprykę
m) Dieta bezmleczna uwzględniająca alergię na orzechy, kakao, czekoladę, cytrusy, sezam
n) Dieta uwzględniająca alergię na orzechy i sezam
o) Dieta uwzględniająca alergię na orzechy i ryby
p) Dieta uwzględniająca alergię na orzechy
q) Dieta wegetariańska uwzględniająca alergię na ryby i soję
r) Dieta uwzględniająca alergię na surową marchew
s) Dieta uwzględniająca alergię na bób

2) Diety specjalistyczne:

a) Dieta bezglutenowa
b) Dieta bezglutenowo-bezmleczna, uwzględniająca alergię na jaja i cukier

4. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Szczegółowych wymaganiach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia publicznego - stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1311051,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1311051,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1311051,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Barbara Kruczyńska PARTNER SYSTEM HACCP

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PERFECT SYSTEM HACCP Iwona Wójcik-Rogalska, AGATA CZARNECKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021368229

7.3.3) Ulica: Strzegomska 42K/21

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-611

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1311051,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.