Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00321576/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, komputerowego oraz oprogramowania teleinformatycznego, niezbędnych do realizacji celów Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 640 32 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, komputerowego oraz oprogramowania teleinformatycznego, niezbędnych do realizacji celów Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a35c22c6-aac4-4b83-be12-45133445fbfe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej w ramach umowy nr 07/OW/9095/1/2024 "
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/pn/SZPSIEDLCE/demand/220341/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/pn/SZPSIEDLCE/demand/220341/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej w języku polskim. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl. Pozostałe informacje szczegółowe zawiera SWZ opracowana na potrzeby niniejszego postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/nationalNotice/contractNotice/220341
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.50.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I –Zestawy komputerowe, Urządzenia wielofunkcyjne, Tablety, Telefony komórkowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta z najniższą ceną
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II - Systemy Zarządzania (chatboty)
4.2.6.) Główny kod CPV: 48516000-8 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta z najniższą ceną
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (dotyczy Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowany sprzęt w pakiecie nr 1, część 1 – Komputer typu AIO z oprogramowaniem – spełnia poniższe wymagania w zakresie certyfikatów i standardów:Certyfikat ISO 9001 – dla producenta sprzętu
Certyfikat ISO 14001 – dla producenta sprzętu
Certyfikat ISO 50001 – dla producenta sprzętu
Certyfikat Energy Star w wersji minimum 8.0 – dla oferowanego modelu komputera
Deklaracja zgodności CE – dla oferowanego modelu komputera
Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej Silver – dla oferowanego modelu komputera
Potwierdzenie funkcji ochrony wzroku: co najmniej Low Blue Light, Flicker Free, Ultra Low Noise
Zgodność z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej – w zakresie eliminacji substancji niebezpiecznych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Projekt umowy będący załącznikiem do SWZ przygotowanej na potrzeby niniejszego postępowania7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-15
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Siedlce
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach
- Dostawa narzędzi
- Dostawa kamery laparoskopowej ze źródłem światła oraz optyką i pompą laparoskopową, do Szpitala SPZOZ w Siedlcach
- dostawa aparatu OCT do SPZOZ w Siedlcach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy amfiteatru w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- "Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach" w ramach projektu Kompetencje jutra w SP w Jejkowicach
- Doposażenie stanowisk pracy urzędu w sprzęt komputerowy
- Dostawa sprzętu komputerowego i IT na potrzeby wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego - realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości"
- "Dostawa zestawów komputerowych wraz z monitorami oraz urządzeń MFP" w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- dostawa komputerów stacjonarnych
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.