eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoWykonanie izolacji pionowej i poziomej piwnic budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2025-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji pionowej i poziomej piwnic budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6858944

1.5.8.) Numer faksu: 44 6834335

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1123086

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie izolacji pionowej i poziomej piwnic budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-737f014f-eb52-4284-95eb-0de5ae6fa4b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042859/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Wykonanie izolacji pionowej i poziomej piwnic budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272964

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 892890,72 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258987,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej hydroizolacji pionowej ścian piwnic oraz dodatkowych zabezpieczeń hydroizolacyjnych posadzki na gruncie w części podpiwniczonej budynku.
Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się następujący zakres prac:
a) prace przygotowawcze
b) prace ziemne:
- usunięcie ziemi urodzajnej – humusu,
- wykonanie wykopów wzdłuż ścian piwnic,
- wykonanie zasypek urobkiem z wykopów,
- wyrównanie terenu po robotach ziemnych.
c) roboty rozbiórkowe i zabezpieczające:
- demontaż urządzeń, wyposażenia, instalacji wewnątrz i na zewnątrz obiektu,
- odspojenie okładzin z płytek gresowych na posadzkach oraz w części dolnej na ścianach,
- usunięcie pozostałości kleju z posadzek betonowych,
- usunięcie starej izolacji pionowej ze ścian piwnic od strony zewnętrznej,
- usunięcie luźnych, głuchych i zasolonych warstw tynku z zewnętrznej powierzchni ścian piwnic,
- zabezpieczenie elementów wyposażenia budynku umieszczonych na elewacjach.
d) roboty posadzkowe i izolacyjne:
- oczyszczenie mechaniczne lub ręczne posadzek z pozostałości kleju po usunięciu okładzin gresowych,
- uzupełnienie ubytków w posadzkach wraz z zaszpachlowaniem nierówności,
- zagruntowanie podłoża betonowego,
- nałożenie pierwszej warstwy powłoki wodoszczelnej mineralnej lub mineralno-dyspersyjnej wraz z wklejeniem w
narożnikach taśm uszczelniających systemowych,
- nałożenie powłoki wodoszczelnej mineralnej lub mineralno-dyspersyjnej o grubości min. 2,0 mm (min. 2 warstwy).
e) wykładziny i okładziny z płytek ceramicznych:
- ułożenie nowych okładzin z płytek gresowych na posadzce na warstwie izolacji,
- wykonanie hydroizolacji w dolnej strefie cokołowej ścian.
f) roboty tynkarskie:
- oczyszczenie powierzchni ścian piwnic ze starej warstwy izolacji przeciwwilgociowej,
- wykonanie nowych tynków cementowych w miejsce usuniętych.
g) roboty izolacyjne zewnętrzne:
- przygotowanie podłoża wraz z narożnikami i przejściami przez ściany,
- zagruntowanie podłoża emulsją bitumiczną,
- nałożenie pierwszej warstwy powłoki wodoszczelnej wraz z wklejeniem siatki z włókna szklanego,
- nałożenie min. 2 warstw powłoki wodoszczelnej o grubości min. 4,0 mm,
- docieplenie ścian piwnic płytami ze styroduru XPS o grub. 10 cm,
- ułożenie folii kubełkowej i zamocowanie jej do izolacji termicznej ścian piwnic.
h) drenaż opaskowy i orynnowanie:
- ułożenie w przygotowanym wykopie geowłókniny,
- ułożenie rur (sączków) drenarskich,
- wykonanie obsypki filtracyjnej,
- zawinięcie systemu geowłókniną,
- wykonanie włączenia do studzienki kanalizacji deszczowej.
i) nawierzchnie i podbudowy:
- wykonanie warstwy ścieralnej z kostki brukowej,
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku.
j) roboty wykończeniowe i towarzyszące:
- montaż zdemontowanych elementów wyposażenia,
- wymiana elementów instalacji odgromowej znajdujących się poniżej poziomu terenu,
- uporządkowanie terenu.
Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego też
roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1. określa:
- Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ, która obejmuje projekt architektoniczno-budowlany, projekt
techniczny, przedmiar robót;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiar robót pełni wyłącznie funkcję informacyjną.
3. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu
zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 11 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm Zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60 % odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255000,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255000,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Cieślak BAUMAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581740947

7.3.3) Ulica: Radoska 33

7.3.4) Miejscowość: Radoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255000,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.