Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WSzS.DEZ.26.021.2024 - DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA, NABŁYSZCZANIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI WRAZ DZIERŻAWĄ SYSTEMÓW DOZUJĄCYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001281053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bialska 104/118
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3673753
1.5.8.) Numer faksu: 34 3673753
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalparkitka.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WSzS.DEZ.26.021.2024 - DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA, NABŁYSZCZANIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI WRAZ DZIERŻAWĄ SYSTEMÓW DOZUJĄCYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdb5690a-dc4b-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214020/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa środków do mycia i nabłyszczania powierzchni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSzS.DEZ.26.021.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 843406,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA, NABŁYSZCZANIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI WRAZ DZIERŻAWĄ SYSTEMÓW DOZUJĄCYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE, określona szczegółowo w Załączniku Nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną kompatybilną całość technologiczną, konieczną do realizacji przez jednego Wykonawcy nie wchodzącą w niepożądane reakcje tzn. łuszczenie się powierzchni, pozostawienie smug, zabrudzeń. Preparaty muszą być kompatybilne z systemem dozującym. Podział zamówienia na części jest więc niezasadny ze względów ekonomicznych i organizacyjnych. Przy udziale większej ilości Wykonawców wartość zamówienia wzrosłaby na pewno o koszty pracowników drugiej firmy. Oferty częściowe, byłyby tylko podziałem pracy na dwie firmy, którą wykonuje jedna. Podział zamówienia i realizacja przez kilku Wykonawców skutkowałoby groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia, poprzez brak koordynacji technicznej w realizacji zamówienia przez kilku różnych Wykonawców.
Ważnym aspektem przemawiającym za brakiem podziału zamówienia jest również obniżenie kosztów oraz nadzór nad realizacją jednej umowy na całość zamówienia a nie koordynowanie działań kilku Wykonawców (kilka umów), co znacznie usprawnia nadzór nad realizacją zamówienia. Ewentualny podział zamówienia na części mógłby skutkować trudną do wyegzekwowania odpowiedzialnością za usterki w okresie gwarancyjnym. W związku z powyższym, powyższy przedmiot niniejszego zamówienia winien być wykonywany przez jeden podmiot - odpowiedzialny za całość zamówienia.
Należy również wskazać, iż kwestia podzielności świadczenia nie została uregulowana w ustawie PZP, wobec czego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy PZP - Zamawiający stosuje w tym zakresie przepisy Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 379 §2: „świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu lub wartości”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu, a to oznacza, iż należy je traktować jako jedną całość. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 761124,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 761124,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 761124,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 761124,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji przeciwpożarowych w obiektach Politechniki Częstochowskiej
- Zad. 1:Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie ukł.pom. ChZT w komorze K2.Zad. 2:Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie ukł. pom.ChZT wraz z próbopobierakiem na potrzeby stacji zlewnej.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1078 S na odc. od DW 492 do m. Cisie dł. 1700m, gmina Blachownia
- Budowa zielonego amfiteatru w dzielnicy Wyczerpy-Aniołów w Częstochowie
- "Wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 13w Częstochowie, stan. zasób komunalny gminy zarz. i administrowany przez ZGM TBS Sp. z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa"
- Zakup pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych i dostawy do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)
- DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW MYJĄCO-DEZYNFEKCYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM CENTRALNYCH SYSTEMÓW ICH DOZOWANIA I MIESZANIA W MIEJSCACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO
- Dostawa środków czystości
- ,,Dostawa środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.