Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233161/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Stęszewie ul. Poznańska 25.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Stęszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 25
1.5.2.) Miejscowość: Stęszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.steszew@steszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp.steszew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_steszew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Stęszewie ul. Poznańska 25.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52d8d3c7-d184-4ccc-95f1-402c6ad26e82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012702/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Stęszewie ul. Poznańska 25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP 231.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215084,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Stęszewie ul. Poznańska 25. W zakres prac wchodzą roboty wskazane w przedmiarze.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1)Dokumentacja zamówienia dotycząca robót – Załącznik nr 1 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie „Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia”.
2.1. Podczas wykonywania prac dekarskich należy spełnić wymagania BHP w tym zakresie:
1) Ochrona przed upadkiem z wysokości – środki techniczne:
a) Systemy asekuracji z pkt. Kotwiczenia:
•Pracownik powinien być wyposażony w szelki bezpieczeństwa (zgodnie z normą PN-EN 361) połączone z linką z amortyzatorem lub urządzeniem samohamownym.
•Szelki musza być przymocowane do punktów kotwiczenia, które:
-Mają atest i są zgodne z normą PN-EN 795
-
Są trwale zamocowane do konstrukcji nośnej dachu
-Znajdują się w odległości, która zapewnia, że w przypadku upadku nie dojdzie do uderzenia o poziom niższy (tzw. „strefa bezpiecznego zatrzymania”).
b) Liny kotwiczące/ systemy poziome:
•Na większych powierzchniach zaleca się stosowanie lin poziomych (np. Systemów linowych), do których podłącza się szelki, umożliwiając pracę w szerszym zakresie
2)Dodatkowe zabezpieczenia:
•Balustrady tymczasowe (barierki ochronne) przy krawędziach dachu – wymagane, jeśli system linowy nie zabezpiecza przed upadkiem w każdym kierunku.
3)Zamiennie zamiast powyższych systemów asekuracyjnych można zastosować rusztowanie odebrane przez osobę uprawnioną (dziennik montażu/ odbioru rusztowania) umożliwiające bezpieczne wejście na dach.
4)Organizacja pracy:
•Obowiązkowe przeszkolenie BHP z zakresu pracy na wysokości
•Instrukcja stanowiskowa i ocena ryzyka zawodowego
•Nadzór osoby uprawnionej (np. Kierownika budowy)
•Strefa niebezpieczna wokół budynku powinna być oznakowana i ogrodzona (np. Taśmą ostrzegawczą).
5)Praca z ogniem:
•Ponieważ papa zgrzewana wymaga użycia palników gazowych:
-Należy mieć gaśnice i ubezpieczenie ppoż.
-Wyznaczyć osobę odpowiedzialną za nadzór przeciwpożarowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264553,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349871,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264553,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grześ Dach Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950239849
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 7/15
7.3.4) Miejscowość: Strykowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-060
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEŚ-DACH SP. Z O.O. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRZEŚ-DACH SP. Z O.O. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264553,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-30 do 2025-08-18PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachów w budynkach komunalnych
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
- Modernizacja dachów budynków wielorodzinnych w komunalnym zasobie mieszkaniowym miasta Ozorkowa
- Remont pokrycia dachu na części budynku biurowego Urzędu Statystycznego w Warszawie, Oddział w Ciechanowie.
- Remont fragmentu pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku użytkowym położonym przy ul. Mrozowej 13 w Krakowie
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





