Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00211333/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/05/2024 - Sukcesywna dostawa monitorów oraz zestawów komputerów stacjonarnych na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8885211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/05/2024 - Sukcesywna dostawa monitorów oraz zestawów komputerów stacjonarnych na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bf75216-cf10-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 [45] Komputery stacjonarne i przenośne w tym tablety i monitory
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie, w części może być finansowane z różnych programów - pełna lista znajduje się w SWZ2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/05/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 326178,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Sukcesywna dostawa monitorów komputerowych na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A. do SWZ
2. Wykonanie:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie wraz z wniesieniem sukcesywnego zamówienia, o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia/umowy (załącznik nr 1A do SWZ, odpowiednio do części nr 1), w okresie wskazanym w pkt. 4.1 SWZ i w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie (w związku z pkt. 4.2 SWZ).
2.2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
3.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez okres dziewięciu [9] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 4.2. SWZ.
3.2. Dostarczanie zamówień będzie realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie krótszym niż pięć [5] dni roboczych i nie dłuższym niż czternaście [14] dni roboczych od momentu wysłania przez Zamawiającego do Wykonawcy zamówienia do momentu otrzymania przez Zamawiającego zamawianego w zamówieniu urządzenia, pkt. 19.2.3 SWZ stosuje się.
3.3. Realizacja przedmiotu zamówienia, a w szczególności czynności wymagające udziału przedstawiciela Zamawiającego, odbywać się będzie w dni robocze.
3.4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [8.00] do piętnastej [15.00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
3.5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
4. Gwarancja:
4.1. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [24] miesięcy gwarancji.
4.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4.1 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [60] miesięcy; pkt. 19.2.2 SWZ stosuje się.
4.3. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia dostarczenia każdej dostawy (w tym każdej sukcesywnej dostawy) stanowiącej przedmiot zamówienia (potwierdzonej protokołem odbioru).
5. Odpowiednio do części nr 1: Zamawiający zakupi urządzenia, objęte przedmiotem umowy, na wartość nie mniejszą niż siedemdziesiąt procent (70%) wartości środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa).
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie:
- mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ)
lub
- w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.
lub
- gdy pozostała kwota środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia; mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
4.5.5.) Wartość części: 32154,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerów stacjonarnych na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B. do SWZ
2. Wykonanie:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie wraz z wniesieniem sukcesywnego zamówienia, o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia/umowy (załącznik nr 1B do SWZ, odpowiednio do części nr 2), w okresie wskazanym w pkt. 4.1 SWZ i w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie (w związku z pkt. 4.2 SWZ).
2.2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
3.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez okres dziewięciu [9] miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 4.2. SWZ.
3.2. Dostarczanie zamówień będzie realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie krótszym niż pięć [5] dni roboczych i nie dłuższym niż czternaście [14] dni roboczych od momentu wysłania przez Zamawiającego do Wykonawcy zamówienia do momentu otrzymania przez Zamawiającego zamawianego w zamówieniu urządzenia, pkt. 19.2.3 SWZ stosuje się.
3.3. Realizacja przedmiotu zamówienia, a w szczególności czynności wymagające udziału przedstawiciela Zamawiającego, odbywać się będzie w dni robocze.
3.4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [8.00] do piętnastej [15.00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
3.5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
4. Gwarancja:
4.1. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [24] miesięcy gwarancji.
4.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4.1 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [60] miesięcy; pkt. 19.2.2 SWZ stosuje się.
4.3. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia dostarczenia każdej dostawy (w tym każdej sukcesywnej dostawy) stanowiącej przedmiot zamówienia (potwierdzonej protokołem odbioru).
5. Odpowiednio do części nr 2: Zamawiający zakupi urządzenia, objęte przedmiotem umowy, na wartość nie mniejszą niż siedemdziesiąt procent (70%) wartości środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa).
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie:
- mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ)
lub
- w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.
lub
- gdy pozostała kwota środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) jest niższa niż najniższa cena asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia; mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.1. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 294024,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30860,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47998,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30860,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDP Polska ITS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 701-055-03-78
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-796
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30860,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308090,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387865,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310329,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP Małgorzata Szczepanik – Grzywocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 642-205-92-43
7.3.3) Ulica: ul. Wł. Reymonta 23
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310329,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu".
- Dostawa i instalacja oprogramowania
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- "Radosny świat przedszkolaka w Gminie Krzanowice" zakup i dostawa sprzętu elektronicznego
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz oprogramowania do transkrypcji wraz z tłumaczem na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.