Og³oszenie z dnia 2021-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00320213/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
- 2022/BZP 00516611/01 - Wynik z dnia 2022-12-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugo pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA K£OBUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398273
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: (034)3100183
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaklobuck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugo pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2022 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fb2d9744-5c0a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00313476
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003018/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.13 Us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w 2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników miniPortalu - dostêpnymi pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z miniPortalu.2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza
akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdzia³u SWZ.3. Wymagania techniczne
zwi±zane z korzystaniem z miniPortalu – wskazane s± na stronie internetowej miniPortalu - pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz
Regulaminu ePUAP.5. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania miniPortalu Wykonawca mo¿e
otrzymaæ pod , nr tel. +48 22 458 77 06, +48 22 458 78 75, e-mail: miniPortal@uzp.gov.pl od
poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8.00 - 14.00.6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca
posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
oraz do formularza do komunikacji. 7. Sposób z³o¿enia oferty za po¶rednictwem miniPortalu oraz
potwierdzenia z³o¿enia oferty zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników miniPortalu.8. Oferty,
o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym
o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z
dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U.
z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1
ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozosta³e postanowienia zgodne z SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowi±zuj±cego od 25 maja 2018r., informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz K³obucka z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w K³obucku, ul. 11 Listopada 6, 42-100 K³obuck.
2. W podmiocie jest wyznaczona osoba nadzoruj±ca przestrzeganie zasad ochrony danych – Jacek Or³owski – kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – e-mail: iod@gminaklobuck.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e ogólnego rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r., w celu:
a) wype³niania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Urzêdzie Miejskim w K³obucku na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,
b) realizacji zawartych przez Urz±d Miejski w K³obucku umów z kontrahentami,
c) w pozosta³ych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± wy³±cznie na podstawie udzielonej wcze¶niej zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±cych na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzêdem Miejskim w K³obucku przetwarzaj± dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz K³obucka,
c) podmioty realizuj±ce zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celu/celów okre¶lonych w pkt. 3, lecz nie krócej ni¿ przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
6. Ma Pani/Pan prawo do ¿±dania od Administratora:
a) dostêpu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,
b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) do usuniêcia danych, ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach, gdy:
dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
dane osobowe przetwarzane s± niezgodne z prawem;
dane osobowe musz± byæ usuniête w celu wywi±zywania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa;
osoba, której dane dotycz± kwestionuje prawid³owo¶æ danych osobowych.
d) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – przestaniemy przetwarzaæ Pani/Pana dane w tym zakresie, chyba ¿e bêdziemy w stanie wykazaæ, ¿e s± one nam niezbêdne do realizacji zadania narzuconego przez powszechnie obowi±zuj±ce prawo,
e) do przenoszenia danych
f) prawo do wniesienia skargi do organy nadzorczego,
g) w celu skorzystania z praw okre¶lonych powy¿ej (lit. a – f) nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018r. Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
8. Podanie przez Pañstwa danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami, którymi kieruje siê Urz±d Miasta jest obligatoryjne z konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci rozpoczêcia wype³niania obowi±zku prawnego le¿±cego na Administratorze Danych Osobowych.
9. Pañstwa dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.063.2021.SA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2022 r. – w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 t. j.) na rzecz Urzêdu Miejskiego w K³obucku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64000000-6 - Us³ugi pocztowe i telekomunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, w zakresie do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60% (pkt)
2) nieodp³atna opcja monitorowania przesy³ek rejestrowanych – 40% (pkt)
2. Ka¿dy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiedni± liczbê punktów, wyliczon± w nastêpuj±cy sposób:
a) cena ofertowa - wg nastêpuj±cego wzoru:
Cn
l Pc = ----- x 60 pkt
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczaj±:
I Pc – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najni¿sza spo¶ród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) nieodp³atna opcja monitorowania przesy³ek rejestrowanych
Kryterium rozpatrywane bêdzie na podstawie zadeklarowanej mo¿liwo¶ci b±d¼ braku mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek listowych i paczek, zadeklarowanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. W kryterium tym Wykonawca bêdzie móg³ uzyskaæ maksymalnie 40 punktów. Ilo¶æ punktów zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób:
• za brak posiadania nieodp³atnej opcji monitorowania przesy³ek rejestrowanych – 0 pkt
• za posiadanie nieodp³atnej opcji monitorowania przesy³ek rejestrowanych – 40 pkt
W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma koñcow± (³±czn±) ilo¶æ punktów wyliczon± w nastêpuj±cy sposób:
ƩlP = lPc + lPm
gdzie poszczególne symbole oznaczaj±:
ƩlP – koñcowa / ³±czna ilo¶æ punktów,
lPc – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: cena ofertowa
IPm – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: nieodp³atna opcja monitorowania przesy³ek
Za ofertê najkorzystniejsz± bêdzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzglêdnieniu powy¿szych kryteriów otrzyma najwy¿sz± punktacjê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶c nieodp³atengo monitorowania przesy³ek
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowejZamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca wyka¿e i¿ posiada aktualny dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, t. j.), a który jest prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
1) za minimalny poziom zdolno¶ci w zakresie spe³nienia warunku posiadania zdolno¶ci technicznej Zamawiaj±cy bêdzie uznawa³, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê w zakresie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegaj±c± na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek listowych i paczek oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych, a okres pe³nienia tej us³ugi nie by³ krótszy ni¿ 12 miesiêcy;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 6 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie ust. 5.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (za³. nr 4 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia w zakresie pkt. 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W przypadku korzystania przez Wykonawcê ze zdolno¶ci technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (za³. nr aa do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3.4. pkt. 1
wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (za³. nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
3. Dla przeprowadzenia oceny ofert (tj. uzyskania okre¶lonej ilo¶ci punków w ramach kryterium nieodp³atna opcja monitorowania przesy³ek) ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest:1) Wskazaæ w Formularzu ofertowym mo¿liwo¶æ lub brak mo¿liwo¶ci nieodp³atnego monitorowania przez Internet rejestrowanych przesy³ek listownych i paczek zadeklarowanych w formularzu rzeczowo - cenowym;
2) W przypadku zaznaczenia w Formularzu ofertowym mo¿liwo¶ci nieodp³atnego monitorowania przez Internet rejestrowanych przesy³ek listownych i paczek zadeklarowanych w formularzu rzeczowo – cenowym, wskazuje Zamawiaj±cemu adres strony internetowej na której monitorowanie to bêdzie mo¿liwe;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
W przypadku niez³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych o których mowa w Rozdziale XIX ust. 3 SWZ , lub w przypadku kiedy z³o¿one przedmiotowe ¶rodku dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy, zgodnie z art. 107 pkt 2 ustawy Pzp, wezwie wykonawcê do ich z³o¿enia b±d¼ uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy do przedmiotowego zamówienia, oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.2. Stosowne pe³nomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci:1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym dotycz±ce funkcjonowania rynku us³ug pocztowych, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy,
2) gdy nast±pi zmiana stawki podatku VAT, Wykonawca bêdzie uprawniony do wystawienia faktury VAT uwzglêdniaj±cej obowi±zuj±c± na dzieñ powstania obowi±zku podatkowego stawkê podatku VAT,
3) gdy nast±pi zmiana cennika obowi±zuj±cego u Wykonawcy zatwierdzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez przepisy Prawa Pocztowego,
4) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy,
5) w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej (powód¼, po¿ar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) maj±cej wp³yw na realizacjê umowy,
6) w przypadku pojawienia siê nowych us³ug w trakcie realizacji umowy, w zakresie przesy³ek nie wymienionych w formularzu cenowym, podstaw± rozliczeñ bêd± wtedy ceny zawarte w obowi±zuj±cym w dacie przyjêcia przesy³ek cenniku op³at obowi±zuj±cych u wykonawcy, publikowanego na stronie internetowej Wykonawcy lub dostarczonego w formie pisemnej Zamawiaj±cemu,
7) ceny okre¶lone przez Wykonawcê w ofercie ulegn± obni¿eniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy op³aty pocztowe wynikaj±ce ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy bêd± ni¿sze od cen wynikaj±cych w przed³o¿onej ofercie. Wykonawca ma obowi±zek wówczas stosowaæ wzglêdem Zamawiaj±cego obni¿one op³aty pocztowe dla us³ug, wynikaj±ce ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu,
8) Zamawiaj±cemu przys³uguje mo¿liwo¶æ korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcê w toku realizowanej umowy,
9) Udzielenia przez Zamawiaj±cego zamówienia uzupe³niaj±cego do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego (polegaj±cego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia).
2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniPortalu (wybieraj±c tam platformê us³ug administracji publicznej ePUAP Urzêdu Miejskiego w K³obucku /umklobuck/skrytka, nie pó¼niej ni¿ do dnia 22.12.2021 r. do godziny 10:00. Uwaga: Za datê i godzinê z³o¿enia oferty rozumie siê datê i godzinê jej wp³ywu na miniPortal, tj. datê i godzinê z³o¿enia oferty wy¶wietlon± na koncie Zamawiaj±cego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Pomiechówek
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby urzêdu miejskiego w t³uszczu
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla OT KOWR w Czêstochowie".
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy w Rokietnicy w 2026 roku
- Us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz us³uga dorêczania i odbioru przesy³ek z siedziby UG Ostróda
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym - zadanie nr 1 oraz ¶wiadczenie us³ugi finansowej w formie przekazów pocztowych - zadanie nr 2.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





