Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541425/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie gminy Słupno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A
1.5.2.) Miejscowość: Słupno
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2679560
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39f544d9-674e-4472-8fdb-41219290a9a61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie gminy Słupno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f544d9-674e-4472-8fdb-41219290a9a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034083/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie gminy Słupno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541425
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 62439,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa i montaż latarni solarnych ulicznych na terenie Gminy Słupno w ramach zadania pn.:„Eko–Słupno - solarne oświetlenie uliczne’’. Zadanie finansowane ze środków z funduszu sołeckiego, sołectwa Mijakowo, Sambórz, Szeligi oraz środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2024’’ - ,,Mazowsze dla sołectw 2024’’.4.5.3.) Główny kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27317,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Dostawa i montaż latarni solarnych ulicznych na terenie Gminy Słupno. Zadanie finansowane będzie ze środków z funduszy sołeckich oraz budżetu gminy.4.5.3.) Główny kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
4.5.5.) Wartość części: 35121,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części 1.
Zamawiający w dniu 24.10.2024r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu dla części 1 – oferty złożonej przez Wykonawcę Petra Energia Sp. z o. o., Macieszyn, ul. Sochaczewska 110, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
Z uwagi na brak odzewu ze strony Wykonawcy na próby kontaktu Zamawiającego w sprawie zawarcia przedmiotowych umów, zamawiający w dniu 06.11.2024r. wystosował do Wykonawcy wezwanie do podpisania umów. Zamawiający wyznaczył termin na podpisanie umów na dzień 08.11.2024r. w godzinach 8:00 – 14:00.
Wykonawca w dniu 07.11.2024r. poinformował Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy. Jednocześnie Wykonawca nie stawił się w dniu 08.11.2024r. na podpisanie umowy.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone jeszcze dwie oferty przez nn. Wykonawców:
- Wielobranżowe Przedsiębiorstwo „3D” Sp. z o. o., ul. Kijowska 20, 85-703 Bydgoszcz – oferta została odrzucona;
- TIOMAN GROUP Sp. z o. o., Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice – cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 ust. 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy , Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44427,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99557,43 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części 2.
Zamawiający w dniu 24.10.2024r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu dla części 2 – oferty złożonej przez Wykonawcę Petra Energia Sp. z o. o., Macieszyn, ul. Sochaczewska 110, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
Z uwagi na brak odzewu ze strony Wykonawcy na próby kontaktu Zamawiającego w sprawie zawarcia przedmiotowych umów, zamawiający w dniu 06.11.2024r. wystosował do Wykonawcy wezwanie do podpisania umów. Zamawiający wyznaczył termin na podpisanie umów na dzień 08.11.2024r. w godzinach 8:00 – 14:00.
Wykonawca w dniu 07.11.2024r. poinformował Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy. Jednocześnie Wykonawca nie stawił się w dniu 08.11.2024r. na podpisanie umowy.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone jeszcze dwie oferty przez nn. Wykonawców:
- Wielobranżowe Przedsiębiorstwo „3D” Sp. z o. o., ul. Kijowska 20, 85-703 Bydgoszcz – oferta została odrzucona;
- TIOMAN GROUP Sp. z o. o., Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice – cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 ust. 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy , Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57121,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128002,41 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa lądowiska dla śmigłowców w Wysokiem Mazowieckiem
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrów, Blizna, Borek Mały, Kamionka, Wola Ociecka, gmina Ostrów: 7 zadań - części ".
- Przebudowa Istniejącej drogi wojewódzkiej nr DW-429 w zakresie energooszczędnego oświetlenia 6 przejść dla pieszych
więcej: Oświetleniowy sprzęt uliczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.