Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00242191/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Szpondowo oraz Szymaki położonych w jednostce ewidencyjnej Płońsk-Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Szpondowo oraz Szymaki położonych w jednostce ewidencyjnej Płońsk-Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-831050e4-fc3a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017457/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dlaobrębów Szymaki i Szpondowo jednostak ewid. Płońsk - Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242191/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255609,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynkówzgodnie z uzgodnionymi z Mazowieckim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego projektami modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 1 zamówienia - Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 142009_2.0039 Szpondowo położonego w jednostce ewidencyjnej Płońsk – Gmina,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych, w tym sporządzenie niezbędnej dokumentacji formalnoprawnej i technicznej oraz współudział w realizacji procedur modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności:
1) zastąpić dane niezgodne ze stanem faktycznym, stanem prawnym lub obowiązującymi standardami technicznymi odpowiednimi danymi zgodnymi ze stanem faktycznym lub prawnym oraz obowiązującymi standardami technicznymi,
2) ujawnić nowe dane ewidencyjne (zgodnie z modelem implementacyjnym), których obecnie brak w operacie ewidencyjnym,
3) doprowadzić do pełnej zgodności danych opisowych i kartograficznych, w szczególności dotyczących użytków i ich klas,
4) wyeliminować dane błędne.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie modernizacji ewidencji gruntów dla obrębu dla obrębu: 142009_2.0039 Szpondowo jednostki ewidencyjnej Płońsk-Gmina, powiat płoński, województwo mazowieckie stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ
7. W przypadkach nieuregulowanych i nieujętych w Projekcie modernizacji Wykonawca z Zamawiającym zobowiązany jest uzgodnić sposób wykonywania prac.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z przepisami prawa, z zasadami sztuki i rzetelnej wiedzy technicznej oraz etyką zawodową i ustalonymi standardami.
9. W przypadku zmiany przepisów przewiduje się możliwość zmiany zakresu opracowania bądź zakresu prac, w zakresie niezbędnym do wypełnienia postanowień zmienionych regulacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 140487,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynkówzgodnie z uzgodnionymi z Mazowieckim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego projektami modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Cześć 2 zamówienia - Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 142009_2.0040 Szymaki położonego w jednostce ewidencyjnej Płońsk – Gmina,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych, w tym sporządzenie niezbędnej dokumentacji formalnoprawnej i technicznej oraz współudział w realizacji procedur modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności:
1) zastąpić dane niezgodne ze stanem faktycznym, stanem prawnym lub obowiązującymi standardami technicznymi odpowiednimi danymi zgodnymi ze stanem faktycznym lub prawnym oraz obowiązującymi standardami technicznymi,
2) ujawnić nowe dane ewidencyjne (zgodnie z modelem implementacyjnym), których obecnie brak w operacie ewidencyjnym,
3) doprowadzić do pełnej zgodności danych opisowych i kartograficznych, w szczególności dotyczących użytków i ich klas,
4) wyeliminować dane błędne.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie modernizacji ewidencji gruntów dla obrębu: 142009_2.0040 Szymaki jednostki ewidencyjnej Płońsk-Gmina, powiat płoński, województwo mazowieckie stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
7. W przypadkach nieuregulowanych i nieujętych w Projekcie modernizacji Wykonawca z Zamawiającym zobowiązany jest uzgodnić sposób wykonywania prac.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z przepisami prawa, z zasadami sztuki i rzetelnej wiedzy technicznej oraz etyką zawodową i ustalonymi standardami.
9. W przypadku zmiany przepisów przewiduje się możliwość zmiany zakresu opracowania bądź zakresu prac, w zakresie niezbędnym do wypełnienia postanowień zmienionych regulacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 115121,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100220,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119100,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPGK Rzeszów Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130333537
7.3.3) Ulica: Ul. Geodetów 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119100,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 102 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65171,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65171,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPGK Rzeszów Spółka Akcyjna Ul. Geodetów 1
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130333537
7.3.3) Ulica: Ul. Geodetów 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65171,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 102 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej, dotyczącej budowy oraz przebudowy dróg położonych na terenie gminy Gzy
- Modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Budowa kanalizacji deszczowej, wodociągu w drodze gminnej ul. Rybackiej w miejscowości Jantar gm. Stegna wraz z remontem układu drogowego
- PODNIESIENIE STANDARDU OŚWIETLENIA DROGOWEGO POPRZEZ MONTAŻ LAMP NA TERENIE SOŁECTWA ZDUNOWO
- Budowa chodnika przy ul. Zwycięstwa w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.