Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268867/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa, wędlin i drobiu z podziałem na części: Część I – Dostawa mięsa i wędlin, Część II- Dostawa drobiu na I półrocze 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZŁOTA JESIEŃ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Grzonki 1
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 415 2001
1.5.8.) Numer faksu: 32 415 2001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlota-jesien-dps.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlota-jesien-dps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiatraciborski.pl/dps/zamowienia.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa, wędlin i drobiu z podziałem na części: Część I – Dostawa mięsa i wędlin, Część II- Dostawa drobiu na I półrocze 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4b2fbb3-461c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001721/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa mięsa, wędlin i drobiu z podziałem na części: Część I - Dostawa mięsa i wędlin Część II - Dostawa drobiu na I półrocze 2022 rok.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268867/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.252.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95176,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W asortymencie części I dostaw znajdują się: mięso wołowe: gulaszowe wołowe – 100 kg, pręga wołowa b/k 300 kg, mięso wołowe ekstra b/k 240 kg, ozory wołowe 40 kg; mięso wieprzowe: gulaszowe wp 60 kg, pieczeń b/k 360 kg, karczek b/k 60 kg, schab b/k 350 kg, łopatka b/k 450 kg, żeberka paski 80 kg, golonko 18 kg, nogi wp. 10 kg, słonina świeża 12 kg, słonina wędzona 5 kg, kości wp 580 kg; wędliny cienki- kiełbasy: kiełbasa surowa 23kg, kiełbasa śląska wp 100 kg, kiełbasa śląska drobiowa 200 kg, kiełbaski babuni – 100kg, parówkowa 180 kg, kiełbaski senatorskie 80 kg, kiełbaski drobiowe 80 kg, parówki drobiowe 100kg; wędliny grube- kiełbasy: mortadela 80 kg, kiełbasa kminkowa 20 kg, kiełbasa krakowska 20 kg, kiełbasa szynkowa wp 120 kg, kiełbasa kanapkowa wp 120 kg, szynka konser. 120 kg, polędwica drob. 180 kg, kiełbasa krakowska drob. 100 kg; wędliny wędzone- szynki: ogonówka wędzona 60 kg, szynka chlebowa 80 kg, szynka gotowana 80 kg, szynka klas. 70 kg, szynka z dębu 40 kg, polędwica sopocka 140 kg, schab pieczony 100 kg, baleron 20 kg, boczek wędz.60 kg, boczek faszer. 20 kg, filet z indyka 60 kg, szynka z indyka 130 kg; pieczenie, pasztety: pieczeń rzymska 60 kg, salceson biały 10 kg, salceson ozorkowy 10 kg, pasztet pieczony 20 kg, pasztet wp 20 kg, pasztet drob. 60 kg, kaszanka 70 kg , metka 15 kg. Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu, jego skład itd zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie dwa razy w tygodniu we wtorki i piątki, z wyjątkiem gdy dzień dostawy przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, wówczas dostawa będzie uzgodniona z wykonawcą. Ilość i asortyment każdej dostawy Zamawiający prześle Dostawcy e-mailem na adres wskazany przez Dostawcę, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt i ryzyko w godzinach od 7.00-13.00.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 74285,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa drobiu sukcesywna dostawa na II półrocze 2021 r. dla Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień” w RaciborzuW asortymencie części II dostaw znajdują się: kurczak 220 kg, porcja rosołowa 300 kg, udo całe z kurczaka 280 kg, pałki z udka kurczaka 270 kg, filet z piersi kurczaka 200 kg, mięso gulaszowe drobiowe 400 kg, wątróbka drobiowa 150 kg, udziec z indyka b/k 220 kg, filet z indyka 140 kg.
Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu w dni robocze. Zamówienie na każdą partię dostawy zamawiający prześle Dostawcy e-mailem na adres wskazany przez Dostawcę, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt i ryzyko w godzinach od 7.00-13.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 20890,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77631,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80486,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77631,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Oślizlok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77631,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18508,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22611,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18508,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne "H.A.M." Cichoń i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6450006514
7.3.3) Ulica: Szybowa 7
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE "HAM" CICHOŃ I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE "HAM" CICHOŃ I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18508,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu"
- Dostawa serwerów.
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 4 W RACIBORZU
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa mięs i wędlin dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale
- DOSTAWA MIĘSA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.