eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › UsługaDystrybucji:Cz.1-Usługa konfekcjonowania,dystrybucji pakietów do bibliotek;Cz.2-Usługa przygotowania,konfekcjonowania,dystrybucji przesyłek listowych,WyprawekCzytelniczych do szkół podstawowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UsługaDystrybucji:Cz.1-Usługa konfekcjonowania,dystrybucji pakietów do bibliotek;Cz.2–Usługa przygotowania,konfekcjonowania,dystrybucji przesyłek listowych,WyprawekCzytelniczych do szkół podstawowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356775805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zygmunta Wróblewskiego, 6

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.fijalka-gacek@instytutksiazki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://instytutksiazki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://instytutksiazki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UsługaDystrybucji:Cz.1-Usługa konfekcjonowania,dystrybucji pakietów do bibliotek;Cz.2–Usługa przygotowania,konfekcjonowania,dystrybucji przesyłek listowych,WyprawekCzytelniczych do szkół podstawowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd6d9e29-f5eb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070897/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dystrybucja, magazynowanie, konfekcjonowanie, pakowanie Wyprawek Czytelniczych dla dzieci w wieku 4-6 (książka + broszura) oraz materiałów pomocniczych i promocyjnych

1.3.2 Dystrybucja, magazynowanie, konfekcjowanie, pakowanie Wyprawek Czytelniczych dla dzieci w wieku 7-9 (książka + broszura) oraz materiałów pomocniczych i promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230927/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 261-15/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konfekcjonowania oraz dystrybucji pakietów obejmujących Wyprawki Czytelnicze oraz materiały promocyjne do bibliotek:
Przedmiotem zamówienia jest usługa konfekcjonowania i dystrybucji pakietów obejmujących Wyprawki Czytelnicze (zafoliowane komplety składające się z książki „Krasnal w Krzywej Czapce” oraz broszury „Książką połączeni, czyli mały czytelnik w bibliotece”, książki „Pierwsze czytanki dla…” oraz broszury „Książką połączeni, czyli przedszkolak idzie do biblioteki”, książki „Krasnal w Krzywej Czapce” – wydanie dwujęzyczne polsko-ukraińskie oraz broszury w języku ukraińskim) oraz materiały promocyjne (plakaty, naklejki duże i małe, karty plastikowe, zakładki i certyfikaty) do 2250 (+/- 5%) bibliotek na terenie całej Polski.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia dla cz. 1 (załącznik nr 5.1 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie powinno być ponadto zrealizowane zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy dla cz. 1 (załącznik nr 3.1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63520000-0 - Usługi agencji transportowych

63100000-0 - Usługi przeładunku i składowania towarów

79342100-4 - Usługi marketingu bezpośredniego

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 243997,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania, konfekcjonowania i dystrybucji jednej serii przesyłek listowych oraz Wyprawek Czytelniczych do szkół podstawowych:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, konfekcjonowania i dystrybucji jednej serii przesyłek listowych do ok. 14 500 (+/- 3%) szkół podstawowych oraz Wyprawek Czytelniczych (zafoliowane razem książka „Pierwsze abecadło” i broszura „Książką połączeni, czyli uczymy się czytać razem”) do ok. 13 500 (+/- 5%) szkół podstawowych na terenie Polski.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia dla cz. 2 (załącznik nr 5.2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie powinno być ponadto zrealizowane zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy dla cz. 2 (załącznik nr 3.2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63520000-0 - Usługi agencji transportowych

63100000-0 - Usługi przeładunku i składowania towarów

79342100-4 - Usługi marketingu bezpośredniego

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 599994,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324379,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346745,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324379,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIVERSAL EXPRESS DISTRIBUTION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222584889

7.3.3) Ulica: ul. Moszna-Parcela 29

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- DPD POLSKA Sp. z o.o. – Transport
- DHL PARCEL POLSKA Sp. z o.o. – Transport
- UPS POLSKA Sp. z o.o. – Transport
- POCZTA POLSKA S. A. – Transport
- Usługi Transportowe Grzegorz Wiśniewski – Transport


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324379,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676117,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M KONKRET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892017690

7.3.3) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 8A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-109

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.