Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242658/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachów i innych elementów budynków przy ul. Polskich Saperów 3 i Polskich Saperów 5 w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.by@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie Mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachów i innych elementów budynków przy ul. Polskich Saperów 3 i Polskich Saperów 5 w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b19c246-331d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242658/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OB.2610.391.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132945,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: remont dachów: budynek przy ul. Polskich Saperów 3 i 54.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
44114000-2 - Beton
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 64624,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: remont elewacji/opaski: budynek przy ul. Polskich Saperów 3 i 54.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 65714,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: remont wjazdu do nieruchomości przy ul. Polskich Saperów 3 i 5.4.5.3.) Główny kod CPV: 44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
44114000-2 - Beton
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 2605,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 postępowania została złożona tylko jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w tej części, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118589,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118589,54 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 2 postępowania została złożona tylko jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w tej części, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117473,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117473,14 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 ust. 2) ustawy, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W części 3 postępowania została złożona tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu gdyż Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu zawiązania ofertą w części 3 postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3696,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3696,25 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki firmy Thermo Fisher
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW Towarzystwie Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o. o. oraz dla członków ich rodzin
- Usługa zabudowy powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2026 w dniach 10-13.02.2026 r. w Norymberdze w Niemczech
- Sukcesywne dostawy odczynników do biologii molekularnej firmy Thermo Fisher
- Dostawa i montaż urządzeń UPS wraz z gwarancją producenta oraz ze wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy oraz demontażem starych urządzeń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części połaci dachu budynku Polskiej Akademii Nauk - Dom Pracy Twórczej przy ul. Wojska Polskiego 5 w Juracie
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
- "Wykonanie systemu wideokonferencyjnego wraz z pracami remontowo-malarskimi w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie"
więcej: Wykończenia nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





