eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra › Modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej



Og³oszenie z dnia 2022-08-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: J. Fa³ata 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334991810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

http://www.bip.szpitalbystra.pl/?id=885&mode=0

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c28ed5a2-f6ca-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00313181

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022061/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Roboty budowl. dot. projektu Poprawa jako¶ci, zwiêkszenie dostêp. oraz zapewnienie kompleks. opieki med. w zakresie leczenia stacjonar. chorób p³uc oraz chorób wieku podesz³ego w reg. ¶l±s. w CPiT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00228163/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/Dz.ZPI/380/12/2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 617512,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej (zakup i monta¿ kot³ów centralnego ogrzewania oraz cieplej wody u¿ytkowej wraz z monta¿em niezbêdnego osprzêtu towarzysz±cego oraz wykonaniem niezbêdnych prac instalacyjnych), w ramach projektu inwestycyjnego: „Poprawa jako¶ci, zwiêkszenie dostêpno¶ci oraz zapewnienie kompleksowej opieki medycznej w zakresie leczenia stacjonarnego chorób p³uc oraz chorób wieku podesz³ego w regionie ¶l±skim w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej” - w zakresie okre¶lonym w przedmiarach robót (stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ), zgodnie z projektem technicznym (stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ) oraz bran¿ow± specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót (stanowi±c± za³±cznik nr 9 do SWZ), na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ). W zakresie danej czê¶ci Wykonanie modernizacji kot³owni gazowo-olejowej w Pawilonie nr 4.
Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
1) Wymaga siê, aby zakres robót zosta³ wykonany z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z wymogami Polskich Norm, przepisami Prawa Budowlanego, bhp, p.po¿. oraz zgodnie z zasadami szeroko pojêtej sztuki budowlanej.
2) Wszystkie u¿yte do realizacji zamówienia materia³y i urz±dzenia musz± byæ pe³nowarto¶ciowe i byæ dopuszczone do obrotu; musz± posiadaæ ¶wiadectwa dopuszczenia do obrotu, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm±, lub inne w³a¶ciwe dokumenty, aktualne w dacie ich zakupu.
3) Wymaga siê, by Wykonawca udzieli³ na wykonane roboty budowlane, w tym zabudowane materia³y oraz zamontowane urz±dzenia wyposa¿enia technologicznego co najmniej 36-miesiêcznej gwarancji licz±c od daty protoko³u koñcowego odbioru robót potwierdzaj±cego nale¿yte wykonanie umowy, co oznacza, ¿e je¿eli w okresie gwarancji ujawni± siê wady fizyczne wykonanych robót (w tym zamontowanych urz±dzeñ), Wykonawca niezw³ocznie je usunie lub na ¿±danie Zamawiaj±cego ca³o¶æ lub czê¶æ robót wykona ponownie. Wymaga siê, by Wykonawca okre¶li³ w ofercie okres udzielanej gwarancji - kryterium oceniane.
4) Z uwagi na fakt, ¿e roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na terenie czynnego zak³adu w czynnym obiekcie oraz w bezpo¶rednim s±siedztwie innych czynnych obiektów, w których Zamawiaj±cy ¶wiadczy ca³odobowo us³ugi w zakresie ochrony zdrowia oraz us³ugi hotelarskie, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia odpowiednich ¶rodków bezpieczeñstwa oraz systemu organizacji prac gwarantuj±cych pe³ne bezpieczeñstwo pacjentów, klientów hotelowych oraz pracowników Zamawiaj±cego, a tak¿e wszelkich innych osób poruszaj±cych siê po terenie nale¿±cym do Zamawiaj±cego w obrêbie i zasiêgu prowadzonych prac budowlanych oraz dróg transportu materia³ów i sprzêtu na budowê.
5) Z uwagi na fakt, ¿e roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na terenie czynnego zak³adu Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia robót w taki sposób, by zosta³a zapewniona mo¿liwo¶æ sta³ego dojazdu i doj¶cia do wszystkich obiektów i jednostek organizacyjnych zak³adu Zamawiaj±cego (oddzia³ów szpitalnych, pracowni diagnostycznych, izby przyjêæ, itd.). Ponadto, z przyczyn wy¿ej wymienionych, oraz z uwagi na fakt, i¿ roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na obszarze objêtym ochron± konserwatorsk± i na terenie zabytkowego parku, poddanego kompleksowej rewitalizacji, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia prac ze szczególn± ostro¿no¶ci± i dba³o¶ci± o nale¿yty stan dróg dojazdowych, ¶cie¿ek parkowych, terenów zielonych, w tym zalesionych, a tak¿e wszystkich elementów tzw. ma³ej architektury oraz uzgadniania na bie¿±co z inspektorem nadzoru inwestorskiego: kolejno¶ci prowadzenia wszystkich robót, terminów ich wykonywania, sposobu prowadzenia robót, organizacji dróg transportu materia³ów budowlanych, oraz wszelkich innych istotnych kwestii.
6) Od momentu przejêcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych za szkody wynik³e na obiekcie oraz terenie objêtym robotami a tak¿e bêdzie ponosi³ wy³±czn± odpowiedzialno¶æ za przechowywane urz±dzenia, narzêdzia i materia³y. Wykonawca zobowi±zany jest do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w³asno¶ci publicznej i prywatnej. Je¿eli w zwi±zku z zaniedbaniem, niew³a¶ciwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych dzia³añ ze strony Wykonawcy nast±pi uszkodzenie lub zniszczenie w³asno¶ci publicznej lub prywatnej, to na swój koszt, w sposób docelowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi on lub odtworzy uszkodzon± w³asno¶æ. Stan naprawianej w³asno¶ci powinien byæ nie gorszy ni¿ przed powstaniem uszkodzenia.
7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materia³ów, wyrobów budowlanych oraz przy u¿yciu urz±dzeñ zgodnych z wymaganiami SWZ i jej za³±czników, dostarczonych w³asnym staraniem i na w³asny koszt, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
8) Wykonawca zobowi±zany jest do:
− prowadzenia prawid³owej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony ¶rodowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilo¶ci i ich negatywnego oddzia³ywania na ¶rodowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawid³owego unieszkodliwiania);
− prowadzenia robót w sposób uwzglêdniaj±cy ochronê gleby, ziemi, powietrza, ptaków, nietoperzy i stanu akustycznego ¶rodowiska, a tak¿e osób oraz w sposób zabezpieczaj±cy przed awariami lub incydentami ¶rodowiskowymi.
9) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za naruszenie przepisów dotycz±cych ochrony ¶rodowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronê ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisjê ha³asu w stopniu ca³kowicie zwalniaj±cym od odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do wywiezienia na legalne sk³adowiska odpadów materia³ów z demonta¿u, rozbiórek, a dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiaj±cemu.
11) Zamawiaj±cy wymaga zapewnienia przez Wykonawcê zdolno¶æ do przyjmowania w okresie gwarancji zg³oszeñ reklamacyjnych oraz podejmowania niezw³ocznej reakcji w celu usuniêcia zg³oszonych wad wykonawczych oraz usterek eksploatacyjnych, których przyczyna tkwi w wykonanych robotach albo u¿ytych do ich wykonania materia³ach lub zastosowanych urz±dzeniach, w systemie minimum 5/7/8 (tj. piêæ dni w tygodniu /dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy/ przez 8 godzin dziennie /od 7:00 do 15:00 lub od 8:00 do 16:00/) - kryterium oceniane.
12) Zamawiaj±cy wyszczególnia poni¿sze rodzaje awarii/usterek - wad przedmiotu umowy i terminy ich usuniêcia od momentu zg³oszenia ich Wykonawcy, przy czym kwalifikacji usterek dokonuje Zamawiaj±cy (szczegó³owo zosta³y one opisane w SWZ w rozdz. II):
• Awaria/usterka krytyczna - Wymagany czas usuniêcia – niezw³ocznie, nie d³u¿ej ni¿ 24 godziny od chwili zg³oszenia
• Awaria/usterka istotna - Wymagany czas usuniêcia – nie d³u¿ej ni¿ 72 godziny od chwili zg³oszenia
• Awaria/usterka zwyk³a (utrudnienie) - Wymagany czas usuniêcia – nie d³u¿ej ni¿ 5 dni kalendarzowych od dnia zg³oszenia.
Rozwi±zania równowa¿ne: Opisane w dokumentacji przetargowej (SWZ i jej za³±cznikach) materia³y i urz±dzenia s± standardem oczekiwanym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ innych (równowa¿nych) ni¿ te przyjête w SWZ i jej za³±cznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jako¶ci nie gorszych od posiadanych przez materia³y i urz±dzenia zaproponowane przez Zamawiaj±cego (rozwi±zania równowa¿ne szczegó³owo zosta³y opisane w SWZ w rozdz. II)

Obowi±zek uwzglêdnienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników.
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz za³o¿eniami dokumentacji projektowo-technicznej. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z za³o¿eniami dokumentacji projektowo-technicznej zapewni spe³nienie wymagañ wynikaj±cych z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególno¶ci art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagañ s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci architektonicznej, co zapewni dostêpno¶æ przedmiotu zamówienia dla wszystkich uprawnionych u¿ytkowników, w tym osób niepe³nosprawnych, poprzez jego ogólnodostêpno¶æ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kot³ów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 484929,71 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej (zakup i monta¿ kot³ów centralnego ogrzewania oraz cieplej wody u¿ytkowej wraz z monta¿em niezbêdnego osprzêtu towarzysz±cego oraz wykonaniem niezbêdnych prac instalacyjnych), w ramach projektu inwestycyjnego: „Poprawa jako¶ci, zwiêkszenie dostêpno¶ci oraz zapewnienie kompleksowej opieki medycznej w zakresie leczenia stacjonarnego chorób p³uc oraz chorób wieku podesz³ego w regionie ¶l±skim w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej” - w zakresie okre¶lonym w przedmiarach robót (stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ), zgodnie z projektem technicznym (stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ) oraz bran¿ow± specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót (stanowi±c± za³±cznik nr 9 do SWZ), na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ). W zakresie danej czê¶ci Wykonanie modernizacji kot³owni gazowej w Pawilonie nr 8.

Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
1) Wymaga siê, aby zakres robót zosta³ wykonany z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z wymogami Polskich Norm, przepisami Prawa Budowlanego, bhp, p.po¿. oraz zgodnie z zasadami szeroko pojêtej sztuki budowlanej.
2) Wszystkie u¿yte do realizacji zamówienia materia³y i urz±dzenia musz± byæ pe³nowarto¶ciowe i byæ dopuszczone do obrotu; musz± posiadaæ ¶wiadectwa dopuszczenia do obrotu, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm±, lub inne w³a¶ciwe dokumenty, aktualne w dacie ich zakupu.
3) Wymaga siê, by Wykonawca udzieli³ na wykonane roboty budowlane, w tym zabudowane materia³y oraz zamontowane urz±dzenia wyposa¿enia technologicznego co najmniej 36-miesiêcznej gwarancji licz±c od daty protoko³u koñcowego odbioru robót potwierdzaj±cego nale¿yte wykonanie umowy, co oznacza, ¿e je¿eli w okresie gwarancji ujawni± siê wady fizyczne wykonanych robót (w tym zamontowanych urz±dzeñ), Wykonawca niezw³ocznie je usunie lub na ¿±danie Zamawiaj±cego ca³o¶æ lub czê¶æ robót wykona ponownie. Wymaga siê, by Wykonawca okre¶li³ w ofercie okres udzielanej gwarancji - kryterium oceniane.
4) Z uwagi na fakt, ¿e roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na terenie czynnego zak³adu w czynnym obiekcie oraz w bezpo¶rednim s±siedztwie innych czynnych obiektów, w których Zamawiaj±cy ¶wiadczy ca³odobowo us³ugi w zakresie ochrony zdrowia oraz us³ugi hotelarskie, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia odpowiednich ¶rodków bezpieczeñstwa oraz systemu organizacji prac gwarantuj±cych pe³ne bezpieczeñstwo pacjentów, klientów hotelowych oraz pracowników Zamawiaj±cego, a tak¿e wszelkich innych osób poruszaj±cych siê po terenie nale¿±cym do Zamawiaj±cego w obrêbie i zasiêgu prowadzonych prac budowlanych oraz dróg transportu materia³ów i sprzêtu na budowê.
5) Z uwagi na fakt, ¿e roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na terenie czynnego zak³adu Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia robót w taki sposób, by zosta³a zapewniona mo¿liwo¶æ sta³ego dojazdu i doj¶cia do wszystkich obiektów i jednostek organizacyjnych zak³adu Zamawiaj±cego (oddzia³ów szpitalnych, pracowni diagnostycznych, izby przyjêæ, itd.). Ponadto, z przyczyn wy¿ej wymienionych, oraz z uwagi na fakt, i¿ roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na obszarze objêtym ochron± konserwatorsk± i na terenie zabytkowego parku, poddanego kompleksowej rewitalizacji, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia prac ze szczególn± ostro¿no¶ci± i dba³o¶ci± o nale¿yty stan dróg dojazdowych, ¶cie¿ek parkowych, terenów zielonych, w tym zalesionych, a tak¿e wszystkich elementów tzw. ma³ej architektury oraz uzgadniania na bie¿±co z inspektorem nadzoru inwestorskiego: kolejno¶ci prowadzenia wszystkich robót, terminów ich wykonywania, sposobu prowadzenia robót, organizacji dróg transportu materia³ów budowlanych, oraz wszelkich innych istotnych kwestii.
6) Od momentu przejêcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych za szkody wynik³e na obiekcie oraz terenie objêtym robotami a tak¿e bêdzie ponosi³ wy³±czn± odpowiedzialno¶æ za przechowywane urz±dzenia, narzêdzia i materia³y. Wykonawca zobowi±zany jest do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w³asno¶ci publicznej i prywatnej. Je¿eli w zwi±zku z zaniedbaniem, niew³a¶ciwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych dzia³añ ze strony Wykonawcy nast±pi uszkodzenie lub zniszczenie w³asno¶ci publicznej lub prywatnej, to na swój koszt, w sposób docelowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi on lub odtworzy uszkodzon± w³asno¶æ. Stan naprawianej w³asno¶ci powinien byæ nie gorszy ni¿ przed powstaniem uszkodzenia.
7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materia³ów, wyrobów budowlanych oraz przy u¿yciu urz±dzeñ zgodnych z wymaganiami SWZ i jej za³±czników, dostarczonych w³asnym staraniem i na w³asny koszt, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
8) Wykonawca zobowi±zany jest do:
− prowadzenia prawid³owej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony ¶rodowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilo¶ci i ich negatywnego oddzia³ywania na ¶rodowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawid³owego unieszkodliwiania);
− prowadzenia robót w sposób uwzglêdniaj±cy ochronê gleby, ziemi, powietrza, ptaków, nietoperzy i stanu akustycznego ¶rodowiska, a tak¿e osób oraz w sposób zabezpieczaj±cy przed awariami lub incydentami ¶rodowiskowymi.
9) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za naruszenie przepisów dotycz±cych ochrony ¶rodowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronê ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisjê ha³asu w stopniu ca³kowicie zwalniaj±cym od odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do wywiezienia na legalne sk³adowiska odpadów materia³ów z demonta¿u, rozbiórek, a dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiaj±cemu.
11) Zamawiaj±cy wymaga zapewnienia przez Wykonawcê zdolno¶æ do przyjmowania w okresie gwarancji zg³oszeñ reklamacyjnych oraz podejmowania niezw³ocznej reakcji w celu usuniêcia zg³oszonych wad wykonawczych oraz usterek eksploatacyjnych, których przyczyna tkwi w wykonanych robotach albo u¿ytych do ich wykonania materia³ach lub zastosowanych urz±dzeniach, w systemie minimum 5/7/8 (tj. piêæ dni w tygodniu /dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy/ przez 8 godzin dziennie /od 7:00 do 15:00 lub od 8:00 do 16:00/) - kryterium oceniane.
12) Zamawiaj±cy wyszczególnia poni¿sze rodzaje awarii/usterek - wad przedmiotu umowy i terminy ich usuniêcia od momentu zg³oszenia ich Wykonawcy, przy czym kwalifikacji usterek dokonuje Zamawiaj±cy (szczegó³owo zosta³y one opisane w SWZ w rozdz. II):
• Awaria/usterka krytyczna - Wymagany czas usuniêcia – niezw³ocznie, nie d³u¿ej ni¿ 24 godziny od chwili zg³oszenia
• Awaria/usterka istotna - Wymagany czas usuniêcia – nie d³u¿ej ni¿ 72 godziny od chwili zg³oszenia
• Awaria/usterka zwyk³a (utrudnienie) - Wymagany czas usuniêcia – nie d³u¿ej ni¿ 5 dni kalendarzowych od dnia zg³oszenia.
Rozwi±zania równowa¿ne: Opisane w dokumentacji przetargowej (SWZ i jej za³±cznikach) materia³y i urz±dzenia s± standardem oczekiwanym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ innych (równowa¿nych) ni¿ te przyjête w SWZ i jej za³±cznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jako¶ci nie gorszych od posiadanych przez materia³y i urz±dzenia zaproponowane przez Zamawiaj±cego (rozwi±zania równowa¿ne szczegó³owo zosta³y opisane w SWZ w rozdz. II)

Obowi±zek uwzglêdnienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników.
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz za³o¿eniami dokumentacji projektowo-technicznej. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z za³o¿eniami dokumentacji projektowo-technicznej zapewni spe³nienie wymagañ wynikaj±cych z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególno¶ci art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagañ s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci architektonicznej, co zapewni dostêpno¶æ przedmiotu zamówienia dla wszystkich uprawnionych u¿ytkowników, w tym osób niepe³nosprawnych, poprzez jego ogólnodostêpno¶æ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kot³ów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 132582,48 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 606866,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 606866,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606866,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma SPIN Urz±dzenia i Systemy Grzewcze Marek Talik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070471386

7.3.3) Ulica: ul. Czarna 6

7.3.4) Miejscowo¶æ: Milówka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-360

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 606866,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 172388,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 172388,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172388,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma SPIN Urz±dzenia i Systemy Grzewcze Marek Talik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070471386

7.3.3) Ulica: ul. Czarna 6

7.3.4) Miejscowo¶æ: Milówka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-360

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 172388,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.