eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra › Modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej



Og³oszenie z dnia 2022-06-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: J. Fa³ata 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334991810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c28ed5a2-f6ca-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00228163

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022061/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Roboty budowl. dot. projektu Poprawa jako¶ci, zwiêkszenie dostêp. oraz zapewnienie kompleks. opieki med. w zakresie leczenia stacjonar. chorób p³uc oraz chorób wieku podesz³ego w reg. ¶l±s. w CPiT

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.bip.szpitalbystra.pl/?id=885&mode=0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@szpitalbystra.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zobligowany jest do posiadania konta na platformie ePUAP oraz podania w formularzu ofertowym adresu swojej Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP, na któr± kierowana bêdzie korespondencja zwi±zania z
postêpowaniem.
2. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do udostêpnionych m.in. na miniPortalu dedykowanych formularzy, umo¿liwiaj±cych komunikacjê z Zamawiaj±cym, tj.: formularza do komunikacji oraz formularza do z³o¿enia, zmiany oraz wycofania oferty lub wniosku.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w nastêpuj±cych dokumentach: Instrukcji korzystania z miniPortalu dostêpnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf, Regulaminu ePUAP dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê i godzinê ich przekazania na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiaj±cego na platformie ePUAP lub datê i godzinê wp³ywu na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego (decyduj±ce znaczenie bêdzie mia³a data otrzymania wiadomo¶ci przez system pocztowy Zamawiaj±cego).
6. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP, nr sprawy lub ID postêpowania.
7. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na platformie ePUAP oraz udostêpnionego w systemie miniportal przesy³aj±c j± na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej zamawiaj±cego na platformie ePUAP: /CPiT_Bystra/SkrytkaESP) dostêpnej pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
8. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania, opisany zosta³ w „Instrukcji u u¿ytkownika” na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
9. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych pdf lub doc (w tym równie¿ docx) i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, zosta³ opisany w Regulaminie korzystania z miniPortalu.
10. Dokumenty w postaci elektronicznej sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej na adres zp@szpitalbystra.pl. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼. zm.), dalej „RODO”, informujemy ¿e:
1. Administratorem danych osobowych przekazanych Zamawiaj±cemu jest CPiT w Bystrej z siedzib± w Bystrej (43-360) przy ul. J. Fa³ata 2.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w CPiT w Bystrej mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@szpitalbystra.pl, tel. 33 499 18 01
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. (t. j. Dz. U. 2021, poz. 1129)
4. Odbiorcami danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowi±zków tych nale¿±: obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO oraz obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
9. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochronie prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane zwi±zku z udzia³em w danym postêpowaniu, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 i art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³. nr 1 do SWZ.
10. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
11. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
12. Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/Dz.ZPI/380/12/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej (zakup i monta¿ kot³ów centralnego ogrzewania oraz cieplej wody u¿ytkowej wraz z monta¿em niezbêdnego osprzêtu towarzysz±cego oraz wykonaniem niezbêdnych prac instalacyjnych), w ramach projektu inwestycyjnego: „Poprawa jako¶ci, zwiêkszenie dostêpno¶ci oraz zapewnienie kompleksowej opieki medycznej w zakresie leczenia stacjonarnego chorób p³uc oraz chorób wieku podesz³ego w regionie ¶l±skim w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej” - w zakresie okre¶lonym w przedmiarach robót (stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ), zgodnie z projektem technicznym (stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ) oraz bran¿ow± specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót (stanowi±c± za³±cznik nr 9 do SWZ), na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ). W zakresie danej czê¶ci Wykonanie modernizacji kot³owni gazowo-olejowej w Pawilonie nr 4.
Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
1) Wymaga siê, aby zakres robót zosta³ wykonany z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z wymogami Polskich Norm, przepisami Prawa Budowlanego, bhp, p.po¿. oraz zgodnie z zasadami szeroko pojêtej sztuki budowlanej.
2) Wszystkie u¿yte do realizacji zamówienia materia³y i urz±dzenia musz± byæ pe³nowarto¶ciowe i byæ dopuszczone do obrotu; musz± posiadaæ ¶wiadectwa dopuszczenia do obrotu, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm±, lub inne w³a¶ciwe dokumenty, aktualne w dacie ich zakupu.
3) Wymaga siê, by Wykonawca udzieli³ na wykonane roboty budowlane, w tym zabudowane materia³y oraz zamontowane urz±dzenia wyposa¿enia technologicznego co najmniej 36-miesiêcznej gwarancji licz±c od daty protoko³u koñcowego odbioru robót potwierdzaj±cego nale¿yte wykonanie umowy, co oznacza, ¿e je¿eli w okresie gwarancji ujawni± siê wady fizyczne wykonanych robót (w tym zamontowanych urz±dzeñ), Wykonawca niezw³ocznie je usunie lub na ¿±danie Zamawiaj±cego ca³o¶æ lub czê¶æ robót wykona ponownie. Wymaga siê, by Wykonawca okre¶li³ w ofercie okres udzielanej gwarancji - kryterium oceniane.
4) Z uwagi na fakt, ¿e roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na terenie czynnego zak³adu w czynnym obiekcie oraz w bezpo¶rednim s±siedztwie innych czynnych obiektów, w których Zamawiaj±cy ¶wiadczy ca³odobowo us³ugi w zakresie ochrony zdrowia oraz us³ugi hotelarskie, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia odpowiednich ¶rodków bezpieczeñstwa oraz systemu organizacji prac gwarantuj±cych pe³ne bezpieczeñstwo pacjentów, klientów hotelowych oraz pracowników Zamawiaj±cego, a tak¿e wszelkich innych osób poruszaj±cych siê po terenie nale¿±cym do Zamawiaj±cego w obrêbie i zasiêgu prowadzonych prac budowlanych oraz dróg transportu materia³ów i sprzêtu na budowê.
5) Z uwagi na fakt, ¿e roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na terenie czynnego zak³adu Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia robót w taki sposób, by zosta³a zapewniona mo¿liwo¶æ sta³ego dojazdu i doj¶cia do wszystkich obiektów i jednostek organizacyjnych zak³adu Zamawiaj±cego (oddzia³ów szpitalnych, pracowni diagnostycznych, izby przyjêæ, itd.). Ponadto, z przyczyn wy¿ej wymienionych, oraz z uwagi na fakt, i¿ roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na obszarze objêtym ochron± konserwatorsk± i na terenie zabytkowego parku, poddanego kompleksowej rewitalizacji, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia prac ze szczególn± ostro¿no¶ci± i dba³o¶ci± o nale¿yty stan dróg dojazdowych, ¶cie¿ek parkowych, terenów zielonych, w tym zalesionych, a tak¿e wszystkich elementów tzw. ma³ej architektury oraz uzgadniania na bie¿±co z inspektorem nadzoru inwestorskiego: kolejno¶ci prowadzenia wszystkich robót, terminów ich wykonywania, sposobu prowadzenia robót, organizacji dróg transportu materia³ów budowlanych, oraz wszelkich innych istotnych kwestii.
6) Od momentu przejêcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych za szkody wynik³e na obiekcie oraz terenie objêtym robotami a tak¿e bêdzie ponosi³ wy³±czn± odpowiedzialno¶æ za przechowywane urz±dzenia, narzêdzia i materia³y. Wykonawca zobowi±zany jest do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w³asno¶ci publicznej i prywatnej. Je¿eli w zwi±zku z zaniedbaniem, niew³a¶ciwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych dzia³añ ze strony Wykonawcy nast±pi uszkodzenie lub zniszczenie w³asno¶ci publicznej lub prywatnej, to na swój koszt, w sposób docelowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi on lub odtworzy uszkodzon± w³asno¶æ. Stan naprawianej w³asno¶ci powinien byæ nie gorszy ni¿ przed powstaniem uszkodzenia.
7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materia³ów, wyrobów budowlanych oraz przy u¿yciu urz±dzeñ zgodnych z wymaganiami SWZ i jej za³±czników, dostarczonych w³asnym staraniem i na w³asny koszt, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
8) Wykonawca zobowi±zany jest do:
− prowadzenia prawid³owej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony ¶rodowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilo¶ci i ich negatywnego oddzia³ywania na ¶rodowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawid³owego unieszkodliwiania);
− prowadzenia robót w sposób uwzglêdniaj±cy ochronê gleby, ziemi, powietrza, ptaków, nietoperzy i stanu akustycznego ¶rodowiska, a tak¿e osób oraz w sposób zabezpieczaj±cy przed awariami lub incydentami ¶rodowiskowymi.
9) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za naruszenie przepisów dotycz±cych ochrony ¶rodowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronê ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisjê ha³asu w stopniu ca³kowicie zwalniaj±cym od odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do wywiezienia na legalne sk³adowiska odpadów materia³ów z demonta¿u, rozbiórek, a dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiaj±cemu.
11) Zamawiaj±cy wymaga zapewnienia przez Wykonawcê zdolno¶æ do przyjmowania w okresie gwarancji zg³oszeñ reklamacyjnych oraz podejmowania niezw³ocznej reakcji w celu usuniêcia zg³oszonych wad wykonawczych oraz usterek eksploatacyjnych, których przyczyna tkwi w wykonanych robotach albo u¿ytych do ich wykonania materia³ach lub zastosowanych urz±dzeniach, w systemie minimum 5/7/8 (tj. piêæ dni w tygodniu /dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy/ przez 8 godzin dziennie /od 7:00 do 15:00 lub od 8:00 do 16:00/) - kryterium oceniane.
12) Zamawiaj±cy wyszczególnia poni¿sze rodzaje awarii/usterek - wad przedmiotu umowy i terminy ich usuniêcia od momentu zg³oszenia ich Wykonawcy, przy czym kwalifikacji usterek dokonuje Zamawiaj±cy (szczegó³owo zosta³y one opisane w SWZ w rozdz. II):
• Awaria/usterka krytyczna - Wymagany czas usuniêcia – niezw³ocznie, nie d³u¿ej ni¿ 24 godziny od chwili zg³oszenia
• Awaria/usterka istotna - Wymagany czas usuniêcia – nie d³u¿ej ni¿ 72 godziny od chwili zg³oszenia
• Awaria/usterka zwyk³a (utrudnienie) - Wymagany czas usuniêcia – nie d³u¿ej ni¿ 5 dni kalendarzowych od dnia zg³oszenia.
Rozwi±zania równowa¿ne: Opisane w dokumentacji przetargowej (SWZ i jej za³±cznikach) materia³y i urz±dzenia s± standardem oczekiwanym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ innych (równowa¿nych) ni¿ te przyjête w SWZ i jej za³±cznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jako¶ci nie gorszych od posiadanych przez materia³y i urz±dzenia zaproponowane przez Zamawiaj±cego (rozwi±zania równowa¿ne szczegó³owo zosta³y opisane w SWZ w rozdz. II)

Obowi±zek uwzglêdnienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników.
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz za³o¿eniami dokumentacji projektowo-technicznej. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z za³o¿eniami dokumentacji projektowo-technicznej zapewni spe³nienie wymagañ wynikaj±cych z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególno¶ci art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagañ s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci architektonicznej, co zapewni dostêpno¶æ przedmiotu zamówienia dla wszystkich uprawnionych u¿ytkowników, w tym osób niepe³nosprawnych, poprzez jego ogólnodostêpno¶æ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kot³ów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kot³owni w Pawilonie nr 4 oraz Pawilonie nr 8 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej (zakup i monta¿ kot³ów centralnego ogrzewania oraz cieplej wody u¿ytkowej wraz z monta¿em niezbêdnego osprzêtu towarzysz±cego oraz wykonaniem niezbêdnych prac instalacyjnych), w ramach projektu inwestycyjnego: „Poprawa jako¶ci, zwiêkszenie dostêpno¶ci oraz zapewnienie kompleksowej opieki medycznej w zakresie leczenia stacjonarnego chorób p³uc oraz chorób wieku podesz³ego w regionie ¶l±skim w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej” - w zakresie okre¶lonym w przedmiarach robót (stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ), zgodnie z projektem technicznym (stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ) oraz bran¿ow± specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót (stanowi±c± za³±cznik nr 9 do SWZ), na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ). W zakresie danej czê¶ci Wykonanie modernizacji kot³owni gazowej w Pawilonie nr 8.

Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
1) Wymaga siê, aby zakres robót zosta³ wykonany z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z wymogami Polskich Norm, przepisami Prawa Budowlanego, bhp, p.po¿. oraz zgodnie z zasadami szeroko pojêtej sztuki budowlanej.
2) Wszystkie u¿yte do realizacji zamówienia materia³y i urz±dzenia musz± byæ pe³nowarto¶ciowe i byæ dopuszczone do obrotu; musz± posiadaæ ¶wiadectwa dopuszczenia do obrotu, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm±, lub inne w³a¶ciwe dokumenty, aktualne w dacie ich zakupu.
3) Wymaga siê, by Wykonawca udzieli³ na wykonane roboty budowlane, w tym zabudowane materia³y oraz zamontowane urz±dzenia wyposa¿enia technologicznego co najmniej 36-miesiêcznej gwarancji licz±c od daty protoko³u koñcowego odbioru robót potwierdzaj±cego nale¿yte wykonanie umowy, co oznacza, ¿e je¿eli w okresie gwarancji ujawni± siê wady fizyczne wykonanych robót (w tym zamontowanych urz±dzeñ), Wykonawca niezw³ocznie je usunie lub na ¿±danie Zamawiaj±cego ca³o¶æ lub czê¶æ robót wykona ponownie. Wymaga siê, by Wykonawca okre¶li³ w ofercie okres udzielanej gwarancji - kryterium oceniane.
4) Z uwagi na fakt, ¿e roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na terenie czynnego zak³adu w czynnym obiekcie oraz w bezpo¶rednim s±siedztwie innych czynnych obiektów, w których Zamawiaj±cy ¶wiadczy ca³odobowo us³ugi w zakresie ochrony zdrowia oraz us³ugi hotelarskie, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia odpowiednich ¶rodków bezpieczeñstwa oraz systemu organizacji prac gwarantuj±cych pe³ne bezpieczeñstwo pacjentów, klientów hotelowych oraz pracowników Zamawiaj±cego, a tak¿e wszelkich innych osób poruszaj±cych siê po terenie nale¿±cym do Zamawiaj±cego w obrêbie i zasiêgu prowadzonych prac budowlanych oraz dróg transportu materia³ów i sprzêtu na budowê.
5) Z uwagi na fakt, ¿e roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na terenie czynnego zak³adu Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia robót w taki sposób, by zosta³a zapewniona mo¿liwo¶æ sta³ego dojazdu i doj¶cia do wszystkich obiektów i jednostek organizacyjnych zak³adu Zamawiaj±cego (oddzia³ów szpitalnych, pracowni diagnostycznych, izby przyjêæ, itd.). Ponadto, z przyczyn wy¿ej wymienionych, oraz z uwagi na fakt, i¿ roboty budowlane objête zakresem zamówienia bêd± realizowane na obszarze objêtym ochron± konserwatorsk± i na terenie zabytkowego parku, poddanego kompleksowej rewitalizacji, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia prac ze szczególn± ostro¿no¶ci± i dba³o¶ci± o nale¿yty stan dróg dojazdowych, ¶cie¿ek parkowych, terenów zielonych, w tym zalesionych, a tak¿e wszystkich elementów tzw. ma³ej architektury oraz uzgadniania na bie¿±co z inspektorem nadzoru inwestorskiego: kolejno¶ci prowadzenia wszystkich robót, terminów ich wykonywania, sposobu prowadzenia robót, organizacji dróg transportu materia³ów budowlanych, oraz wszelkich innych istotnych kwestii.
6) Od momentu przejêcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych za szkody wynik³e na obiekcie oraz terenie objêtym robotami a tak¿e bêdzie ponosi³ wy³±czn± odpowiedzialno¶æ za przechowywane urz±dzenia, narzêdzia i materia³y. Wykonawca zobowi±zany jest do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w³asno¶ci publicznej i prywatnej. Je¿eli w zwi±zku z zaniedbaniem, niew³a¶ciwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych dzia³añ ze strony Wykonawcy nast±pi uszkodzenie lub zniszczenie w³asno¶ci publicznej lub prywatnej, to na swój koszt, w sposób docelowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi on lub odtworzy uszkodzon± w³asno¶æ. Stan naprawianej w³asno¶ci powinien byæ nie gorszy ni¿ przed powstaniem uszkodzenia.
7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materia³ów, wyrobów budowlanych oraz przy u¿yciu urz±dzeñ zgodnych z wymaganiami SWZ i jej za³±czników, dostarczonych w³asnym staraniem i na w³asny koszt, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
8) Wykonawca zobowi±zany jest do:
− prowadzenia prawid³owej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony ¶rodowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilo¶ci i ich negatywnego oddzia³ywania na ¶rodowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawid³owego unieszkodliwiania);
− prowadzenia robót w sposób uwzglêdniaj±cy ochronê gleby, ziemi, powietrza, ptaków, nietoperzy i stanu akustycznego ¶rodowiska, a tak¿e osób oraz w sposób zabezpieczaj±cy przed awariami lub incydentami ¶rodowiskowymi.
9) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za naruszenie przepisów dotycz±cych ochrony ¶rodowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronê ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisjê ha³asu w stopniu ca³kowicie zwalniaj±cym od odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do wywiezienia na legalne sk³adowiska odpadów materia³ów z demonta¿u, rozbiórek, a dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiaj±cemu.
11) Zamawiaj±cy wymaga zapewnienia przez Wykonawcê zdolno¶æ do przyjmowania w okresie gwarancji zg³oszeñ reklamacyjnych oraz podejmowania niezw³ocznej reakcji w celu usuniêcia zg³oszonych wad wykonawczych oraz usterek eksploatacyjnych, których przyczyna tkwi w wykonanych robotach albo u¿ytych do ich wykonania materia³ach lub zastosowanych urz±dzeniach, w systemie minimum 5/7/8 (tj. piêæ dni w tygodniu /dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy/ przez 8 godzin dziennie /od 7:00 do 15:00 lub od 8:00 do 16:00/) - kryterium oceniane.
12) Zamawiaj±cy wyszczególnia poni¿sze rodzaje awarii/usterek - wad przedmiotu umowy i terminy ich usuniêcia od momentu zg³oszenia ich Wykonawcy, przy czym kwalifikacji usterek dokonuje Zamawiaj±cy (szczegó³owo zosta³y one opisane w SWZ w rozdz. II):
• Awaria/usterka krytyczna - Wymagany czas usuniêcia – niezw³ocznie, nie d³u¿ej ni¿ 24 godziny od chwili zg³oszenia
• Awaria/usterka istotna - Wymagany czas usuniêcia – nie d³u¿ej ni¿ 72 godziny od chwili zg³oszenia
• Awaria/usterka zwyk³a (utrudnienie) - Wymagany czas usuniêcia – nie d³u¿ej ni¿ 5 dni kalendarzowych od dnia zg³oszenia.
Rozwi±zania równowa¿ne: Opisane w dokumentacji przetargowej (SWZ i jej za³±cznikach) materia³y i urz±dzenia s± standardem oczekiwanym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ innych (równowa¿nych) ni¿ te przyjête w SWZ i jej za³±cznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jako¶ci nie gorszych od posiadanych przez materia³y i urz±dzenia zaproponowane przez Zamawiaj±cego (rozwi±zania równowa¿ne szczegó³owo zosta³y opisane w SWZ w rozdz. II)

Obowi±zek uwzglêdnienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników.
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz za³o¿eniami dokumentacji projektowo-technicznej. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z za³o¿eniami dokumentacji projektowo-technicznej zapewni spe³nienie wymagañ wynikaj±cych z przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególno¶ci art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagañ s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci architektonicznej, co zapewni dostêpno¶æ przedmiotu zamówienia dla wszystkich uprawnionych u¿ytkowników, w tym osób niepe³nosprawnych, poprzez jego ogólnodostêpno¶æ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kot³ów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie:
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1. wykona³ roboty budowlane, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (okres liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Dla Zamawiaj±cego wystarczaj±ce bêdzie do¶wiadczenie Wykonawcy umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia potwierdzaj±ce, ¿e wykona³ minimum dwa zamówienia, których ka¿de obejmowa³o swoim zakresem budowê, przebudowê, rozbudowê lub modernizacjê kot³owni gazowej o mocy min. 500kW dla zadania nr 1 oraz min. 140 kW dla zadania nr 2, w przypadku:
• zadania nr 1 na kwotê minimum 400 000,00 z³ brutto;
• zadania nr 2 na kwotê minimum 100 000,00 z³ brutto.
W przypadku powo³ania siê przez wykonawcê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

2. skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla Zamawiaj±cego wystarczaj±ce bêdzie, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2) odpowiednim potencja³em zawodowym do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 osob± b±d¼ osobami odpowiedzialn±/odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (w tym kontrolê jako¶ci robót oraz stosowanych materia³ów budowlanych i urz±dzeñ) w specjalno¶ciach:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
posiadaj±c±/posiadaj±cymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami w w/w specjalno¶ciach oraz aktualne ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej, potwierdzone za¶wiadczeniem wydanym przez w³a¶ciw± izbê samorz±du zawodowego.

Zgodnie z przepisami ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa:
− Zamawiaj±cy uzna za równowa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadaj±cym zakresowi specjalno¶ci, o których mowa w aktualnie obowi±zuj±cej ustawie Prawo budowlane, uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie tej¿e ustawy;
− Zamawiaj±cy uzna za równowa¿ne uprawnienia osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, po przeprowadzeniu w³a¶ciwego postêpowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorz±du zawodowego w Polsce, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w aktualnie obowi±zuj±cej ustawie Prawo budowlane oraz posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (okres liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, zgodnie z za³. nr 4 do SWZ. Dla Zamawiaj±cego wystarczaj±ce bêdzie do¶wiadczenie Wykonawcy umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia potwierdzaj±ce, ¿e wykona³ minimum dwa zamówienia, których ka¿de obejmowa³o swoim zakresem budowê, przebudowê, rozbudowê lub modernizacjê kot³owni gazowej o mocy min. 500kW dla zadania nr 1 oraz min. 140 kW dla zadania nr 2, w przypadku:
• zadania nr 1 na kwotê minimum 400 000,00 z³ brutto;
• zadania nr 2 na kwotê minimum 100 000,00 z³ brutto.
W przypadku powo³ania siê przez wykonawcê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) wyka osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2), zgodnie z za³. nr 5 do SWZ. Dla Zamawiaj±cego wystarczaj±ce bêdzie, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ odpowiednim potencja³em zawodowym do wykonania zamówienia, w tym co najmniej osob± b±d¼ osobami odpowiedzialn±/ odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (w tym kontrolê jako¶ci robót oraz stosowanych materia³ów budowlanych i urz±dzeñ) w specjalno¶ciach:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
posiadaj±c±/posiadaj±cymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami w w/w specjalno¶ciach oraz aktualne ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej, potwierdzone za¶wiadczeniem wydanym przez w³a¶ciw± izbê samorz±du zawodowego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, stanowi±cy za³. nr 1 do SWZ.
2) Kalkulacja ceny oferty sporz±dzona metod± kosztorysow±, zgodnie z wymogami opisanymi w rozdziale II ust 9 - Opis sposobu obliczenia ceny (sporz±dzon±/e metod± szczegó³ow± z narzutami do poszczególnych pozycji kosztorysowych wraz z wycen± warto¶ci jednostkowych, tabel± elementów scalonych, zestawieniem materia³ów z podaniem ilo¶ci i cen jednostkowych, zestawieniem robocizny i sprzêtu oraz zestawieniem sk³adników cenotwórczych - stawek robocizny oraz rodzaju i wysoko¶ci narzutów: kosztów po¶rednich i zysku),
3) Wykonawca /ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia / podmioty trzecie (w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby). W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, za³. nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców (ka¿dy z cz³onków konsorcjum, wspólników
spó³ki cywilnej) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg za³±cznika nr 3 dotyczy)
6) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy Pzp, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
7) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) o przedmiotowe zamówienie (w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu,
sporz±dzonego jako dokument w postaci papierowej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym), okre¶laj±ce zakres udzielonego pe³nomocnictwa (pe³nomocnik winien byæ powo³any przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia).
8) Wykonawca powinien za³±czyæ do oferty Pe³nomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie, gdy ofertê sk³ada za po¶rednictwem pe³nomocnika.
Forma dokumentów: sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w formularzu Oferta, stanowi±cym Za³±czniki nr 1 do nin. SWZ, nale¿y wpisaæ jako Wykonawcê wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ze wskazaniem Lidera, czyli Wykonawcy, który bêdzie posiada³ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
d) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców, wystêpuj±cych wspólnie (przez upowa¿nionego pe³nomocnika).
e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (za³. nr 2 do SWZ), sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
g) W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg za³±cznika nr 3 do SWZ.
h) Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego ¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
i) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana, zobowi±zani bêd±, po uprawomocnieniu siê wyboru ich oferty, a przed podpisaniem umowy, do okre¶lenia w formie pisemnej sposobu ich reprezentacji wobec Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci w zakresie sk³adania i przyjmowania o¶wiadczeñ wobec Zamawiaj±cego, a tak¿e do wskazania Wykonawców uprawnionych do wystawiania faktur i otrzymywania nale¿no¶ci p³atno¶ci. Dokonanie p³atno¶ci nale¿nych na podstawie umowy do r±k uprawnionego Wykonawcy, na rachunek przez niego wskazany, zwalnia Zamawiaj±cego z zobowi±zania do zap³aty wynagrodzenia w stosunku do pozosta³ych Wykonawców.
j) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¿eli takie jest wymagane przez Zamawiaj±cego)

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zosta³y przewidziane we wzorze umowy stanowi±cym za³. nr 10 do SWZ. Zakres zamian zosta³ wskazany w w paragrafie 35 (ust. od 1 -6), w tym m.in.:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postêpowania o udzielenie zamówienia. W poni¿szych okoliczno¶ciach bêd± mog³y ulec zmianie terminy wykonania zamówienia, poszczególnych jego etapów/elementów/czê¶ci, terminy odbiorów robót, zakres zamówienia, sposób wykonania zamówienia, a tak¿e kwota wynagrodzenia umownego nale¿nego za wykonanie zamówienia oraz jego poszczególnych etapów/elementów/czê¶ci:
a) konieczno¶æ dokonania zmiany bêdzie wynika³a z okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy, np. istotnego i udokumentowanego opó¼nienia w dostawie materia³ów dla Wykonawcy, wyst±pienia czynników atmosferycznych lub
geologicznych maj±cych niekorzystny wp³yw na procesy technologiczne lub mo¿liwo¶æ prowadzenia robót,
b) konieczno¶æ dokonania zmiany bêdzie wynika³a z obiektywnej winy osoby trzeciej, innej ni¿ osoby uczestnicz±ce w realizacji zamówienia,
c) konieczno¶æ dokonania zmiany bêdzie wynika³a z decyzji uprawnionego organu;
d) konieczno¶æ dokonania zmiany bêdzie wynika³a z konieczno¶ci zapewnienia przez Zamawiaj±cego prawid³owego funkcjonowania zak³adu, w szczególno¶ci jednostek medycznych;
e) je¶li w trakcie realizacji robót zajdzie konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne bêdzie wyd³u¿enie realizacji robót, strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres maksymalnie 7 dni kalendarzowych do zrealizowania ww. robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony,
f) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, których wykonanie spowoduje konieczno¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji niniejszej umowy, strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, po wprowadzeniu stosownych zmian
do umowy w formie aneksu podpisanego przez obie strony;
g) w konsekwencji zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych – je¿eli dokonana zmiana wymusza konieczno¶æ zmiany terminu realizacji umowy;
h) gdy niezbêdna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci lub zdarzeñ uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie mia³y wp³ywu, w tym w szczególno¶ci:
- warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce lub znacznie utrudniaj±ce prowadzenie prac,
- ujawnienie niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacj± lub dokumentacj± projektow± sieci, instalacji lub urz±dzeñ i konieczno¶ci± wykonania robót zwi±zanych z ich zabezpieczeniem lub usuniêciem kolizji,
- dzia³anie si³y wy¿szej maj±cej wp³yw na wykonanie zamówienia, jako zdarzenia zewnêtrznego, któremu nie mo¿na by³o zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego, nie móg³ realizowaæ przedmiotu umowy.
i) bêdzie dotyczy³a terminu zakoñczenia realizacji zamówienia i odbioru, zakresu robót realizowanych w oparciu o Projekt budowlany wykonawczy i/lub kwoty wynagrodzenia - pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie wynikaæ z okoliczno¶ci których Zamawiaj±cy nie przewidzia³ na etapie opracowywania Projektu budowlanego wykonawczego i/lub Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b±d¼ te¿ bêdzie wynikaæ z której¶ z okoliczno¶ci wymienionych w punktach poprzedzaj±cych.
Dopuszczalna jest zmiana umowy, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15% pierwotnej warto¶ci umowy (szacunkowego wynagrodzenia wykonawcy wynikaj±cego z oferty, a zmiany te nie powoduj± ogólnego charakteru umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na platformie ePUAP oraz udostêpnionego w systemie miniPortal przesy³aj±c j± na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej zamawiaj±cego na platformie ePUAP: /CPiT_Bystra/SkrytkaESP) dostêpnej pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie przewiduje obowi±zku przeprowadzenia wizji lokalnej, ale dopuszcza mo¿liwo¶æ jej przeprowadzenia po wcze¶niejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia z Zamawiaj±cy.
Podwykonawstwo: Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy/ Podwykonawcom. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy/om, Wykonawca wskaza³ w formularzu ofertowym – w za³. nr 1 do SWZ informacje dotycz±ce czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcy/om i poda³ firmy Podwykonawcy/ów, o ile s± ju¿ znane. W przypadku, gdy Wykonawca
nie zamierza wykonywaæ zamówienia przy udziale podwykonawców, nale¿y wpisaæ w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformu³owanie. Je¿eli Wykonawca zostawi ten punkt niewype³niony (puste pole), Zamawiaj±cy uzna, i¿ zamówienie zostanie wykonane si³ami w³asnymi tj. bez udzia³u podwykonawców. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/om nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. Zamawiaj±cy odstêpuje od badania podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, w zakresie podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia
o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tego podwykonawcy.
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1913 z pó¼n. zm.), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoznacznym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ oferty skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy. W przypadku wykonawcy wykluczonego na danej podstawie, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie wskazanej podstawy wykluczenia, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej, któr± nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20000 000 z³.

Osoby uprawnione do porozumiewania siê z wykonawcami:
tel. kontaktowy: 33 / 4991 810, zp@szpitalbystra.pl : Danuta Kacprzak, Tomasz Szatanik, Anna Dudek, Joanna Przyby³owicz.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.