eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa oraz wdrożenie 10 licencji radiologicznych do systemu Infnitt Pacs.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz wdrożenie 10 licencji radiologicznych do systemu Infnitt Pacs.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz wdrożenie 10 licencji radiologicznych do systemu Infnitt Pacs.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f360d8cd-573b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt:RPPM.07.01.02-22-0005/16-01 pn „Poprawa dostępności do wysokiej jakości specjalistycznych usług zdrowotnych celem leczenia chorób cywilizacyjnych dla mieszkańców Pomorza poprzez rozbudowę Szpitala św. Wojciecha w Gdańsku” .

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303528/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb zamówienia z wolnej ręki, na pods. art. 305 ust. 1) ustawy Pzp, w zw. z art. 214 ust. 1 pkt b).
Firma Resqmed jest jedynym autoryzowanym podmiotem mającym wyłączność reprezentowania producenta Infinitt na terytorium Polski oraz dostawcą obecnie użytkowanego oprogramowania Infinitt PACS w Copernicus PL. Prowadzi serwis utrzymania i gwarancyjny. Dostawa dodatkowych licencji rozszerza o 10 równoczesnych dostępów do systemu PACS Infinitt, wdrożonego i utrzymywanego przez Resqmed. Z uwagi na powyższe, firma Resqmed jest jedynym możliwym dostawcą oraz gwarantem poprawnego wdrożenia przedmiotowych licencji. W przypadku dopuszczenia innego Wykonawcy, koszt wdrożenia alternatywnego rozwiązania z integracją z HIS zastosowanej w obecnej formie oprogramowania Infinitt PACS z Optimed znacznie przekracza koszty niniejszego zamówienia. Dalsze uzasadnienie w Informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D10.251.87.C.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie 10 licencji radiologicznych do systemu Infnitt Pacs.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ)- zał. 2 do Zaproszenia oraz zgodnie z warunkami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy (zał. nr 3 do Zaproszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160568 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160568 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ResQmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141982011

7.3.3) Ulica: Narciarska 30/45

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-579

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160568 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uruchomienie alternatywnego rozwiązania wiąże się z koniecznością uruchomienia kompleksowo nowego systemu PACS tj.:
- koniecznością zakupu sprzętu dedykowanego dla nowego systemu (zasoby mocy obliczeniowej i przestrzeni dyskowej),
- koniecznością zakupu licencji/oprogramowania nowego systemu,
- koniecznością zakupu licencji dla użytkowników,
- poniesienia kosztów instalacji i konfiguracji urządzeń diagnostycznych w nowym systemie (dopięcie do systemu naszych urządzeń diagnostycznych),
- poniesienia kosztów integracji wymiany danych obrazowych i opisowych nowego systemu z naszymi systemami HIS/RIS (Optimed Comarch),
- poniesienia kosztów szkoleń personelu z obsługi nowego systemu,
- poniesienia kosztów migracji danych obrazowych i opisowych (kilkadziesiąt TB),
Zakres takiego wdrożenia można szacować na kilka milionów złotych kosztów oraz kilkumiesięczny czas uruchomienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.