eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › (2)Modernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gliwicach. Budowa placu zabaw



Ogłoszenie z dnia 2022-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
(2)Modernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8
w Gliwicach. Budowa placu zabaw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gliwicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367338275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Syriusza 30

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-117

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 32/234-41-13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso8.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso8.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zso8.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(2)Modernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8
w Gliwicach. Budowa placu zabaw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9bbf027-04d5-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019185/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa Placu Zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSO8.26.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówieniem publicznym objęte są roboty remontowo-budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół
Ogólnokształcących nr 8 w Gliwicach przy ul. Syriusza 30 i obejmują prace związane z zagospodarowaniem
terenu w zakresie budowy placu zabaw, ogrodu edukacyjnego w ramach „Budżetu Obywatelskiego 2022”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został :
- załączniku 6.1 do SWZ - dokumentacji : „Modernizacja obiektu – rekreacja i nauka przy ZSO nr 8. Budowa
placu zabaw, ogrodu edukacyjnego i miasteczka rowerowego oraz dojścia pieszego” - opracowanej przez RS
Studio – Rafał Skupień , ( w zakresie związanym z budową ogrodu edukacyjnego i placu zabaw);
- załączniku nr 6.2 do SWZ : specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
- przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6.3 do SWZ.
Zakres rzeczowy robót ujęty w przedmiarach robót należy traktować jako orientacyjny, Wykonawca uwzględni
w ofercie całość robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zmówienia w tym roboty, które nie zostały
wyszczególnione w przedmiarach robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z „sztuką
budowlaną” i obowiązującymi przepisami.
Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane Zamawiający
oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych
placówkach oświatowych. W celu zapoznania się z miejscem i zakresem rzeczowym robót objętych
postepowaniem i układem komunikacyjnym, Zamawiający zaleca odbycia wizji lokalnej po uprzednim
uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu
ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w razie potrzeby teren i przyległe pomieszczenia
m.in. przed zapyleniem w trakcie realizacji robót i na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Ze względów organizacyjnych Zamawiający przewidział możliwość realizacji zamówienia wyłącznie w sposób nie kolidujący
z funkcjonowaniem placówki, w okresie wolnym od zajęć dydaktyczno - wychowawczych.
Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta
należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych
i użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r.
poz. 2019 z póź. zm. ).
Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania
z zachowaniem, odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej
funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich
ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Zamawiającego
i projektanta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE :
Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
UZASADNIENIE PRAWNE:
Do terminu składania ofert wpłynęła oferta jednego wykonawcy.
Po odszyfrowaniu oferty w komplecie dokumentów Wykonawca załączył dwie różne od siebie oferty. Zamawiający
odrzucił ofertę wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy art. 218 ust. 1 wynika, że każdy Wykonawca może złożyć
tylko jedną ofertę.
Oznacza to, że jeżeli Wykonawca przedłożył Zamawiającemu dwie różne oferty za to samo zamówienie, to jego
działanie jest sprzeczne z prawem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.