Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00291530/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182020448
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a5178cd-7d85-48e7-8e6e-fbcd940558d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090283/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kontrola biletów w autobusach komunikacji miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.42.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229104,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kontroli dokumentów przewozu osób (biletów) w autobusach komunikacji miejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z prowadzeniem windykacji i egzekucji należności z tytułu nałożonych opłat dodatkowych i przewozowych.
2. Zakres usług obejmuje m.in.:
1) Prowadzenie kontroli ważności dokumentów przewozu oraz kontroli stosowania warunków przewozu bagażu podręcznego oraz zwierząt i rzeczy w pojazdach publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Zamawiającego na liniach komunikacji miejskiej obsługiwanych przez operatora – TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.:
a) w miesiącach: marzec, kwiecień, maj, czerwiec, październik, listopad, grudzień – minimum 40 kontroli miesięcznie na każdej linii. Łącznie 400 kontroli miesięcznie na wszystkich liniach (100 kontroli w tygodniu) z czego 40% kontroli wykonane będzie w dni wolne od pracy,
b) w miesiącach: styczeń, luty, lipiec, sierpień, wrzesień – minimum 60 kontroli miesięcznie na każdej linii. Łącznie 600 kontroli miesięcznie (150 kontroli w tygodniu) z czego 40% kontroli wykonane będzie w dni wolne od pracy;
2) Pobieranie od pasażerów należności za przewóz i opłat dodatkowych;
3) Prowadzenie windykacji i egzekucji należności z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za usługi przewozowe, opłat manipulacyjnych i innych opłat z tytułu korzystania z komunikacji miejskiej na zasadach określonych w § 6 umowy.
4) Rozpatrywanie reklamacji, odwołań i skarg pasażerów dotyczących czynności kontrolnych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego wskazywania ilości kontroli w poszczególne dni tygodnia, w soboty i niedziele oraz godzin, w których powinny być przeprowadzone kontrole, jak również możliwość zwiększenia lub zmniejszenia obszaru kontroli poprzez wskazanie kolejnych linii komunikacyjnych objętych usługami kontroli lub poprzez wprowadzenie zakazu prowadzenia kontroli na poszczególnych liniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- "Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem, w okresie od dnia 03 września 2025 roku do dnia 19 grudnia 2025 roku."
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zamoyskiego w Zakopanem na cele rekreacyjne
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy środków czystości i galanterii papierowej
- Wymiana blach na elewacji oraz remont pomieszczeń balkonowych i tarasowych w Pawilonie C Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1641K Łapsze Wyżne - Jurgów od km 7+380,00 do km 8+380,00 oraz od km 8+535,00 do km 9+535,00 w miejscowości Rzepiska, Powiat Tatrzański
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.