Ogłoszenie z dnia 2022-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237817/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu TIK oraz wyposażenia pracowni przedmiotowych szkół w Łomży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000833295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 16
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppplomza@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lcre-lomza.webd.pl/ppp2.webd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu TIK oraz wyposażenia pracowni przedmiotowych szkół w Łomży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1879c0b9-fbb4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00193049/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237817/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP2/RPOWP/K13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73984,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt multimedialny4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 27241,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kasy fiskalne z wagami4.5.3.) Główny kod CPV: 30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące
4.5.5.) Wartość części: 15884,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt różny4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 22900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skaner 3D4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 7957,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny oferty biorąc pod uwagę ilość środków przewidzianych na realizację tego zadania w budżecie projektu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c, jeżeli oferta została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych.
Ponadto zgodnie z art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz [zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c, jeżeli oferta została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych.
Ponadto zgodnie z art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz [zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c, jeżeli oferta została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych.
Ponadto zgodnie z art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- "Opracowanie dokumentacji technicznej budowy Centrum badawczo - dydaktycznego w Łomży"
- Dostawa jaj kurzych świeżych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży i Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Remont toalety oraz bieżąca konserwacja pomieszczeń wewnętrznych Sądu Rejonowego w Łomży
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Jakuba Wagi - Etap I
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów szpitalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Moje cudowne lata - wsparcie edukacji przedszkolaków z Gołkowic"
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego.
- Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - III etap (pierwsze wyposażenie)
- Zakup sprzętu i wyposażenia dydaktycznego - Pracownia informatyki i robotyki w Liceum Ogólnokształcącym w Sędziszowie Młp.
- Zakup sprzętu i wyposażenia dydaktycznego - Pracownia mechanizacji rolnictwa i agrotroniki w Zespole Szkół Agro - Technicznych w Ropczycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.