eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup energii elektrycznej dla Muzeum Wojska Polskiego w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Muzeum Wojska Polskiego w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 629 52 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.muzeumwp.pl/ogloszenia/ogloszenia-o-zamowieniach/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla Muzeum Wojska Polskiego w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b074c48-3e30-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012165/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259282/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-11/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 822282,93 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222282,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716), w okresie od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r. o łącznym szacunkowym wolumenie 658 000 kWh dla trzech punktów poboru:
1) Muzeum Wojska Polskiego – Oddział Muzeum Polskiej Techniki Wojskowej zlokalizowany przy ul. Powsińskiej 13, 00-920 Warszawa,
2) Muzeum Katyńskie Oddział Martyrologiczny Muzeum Wojska Polskiego zlokalizowany przy ul. Jana Jeziorańskiego 4, 01-521 Warszawa (zasilanie podstawowe),
3) Muzeum Katyńskie Oddział Martyrologiczny Muzeum Wojska Polskiego zlokalizowany przy ul. Jana Jeziorańskiego 4, 01-521 Warszawa (zasilanie rezerwowe).
Wykaz punktów poboru mocy stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2. Ilość zakupionej energii elektrycznej może w okresie umowy ulec zmianie. Z tytułu zmniejszenia ilości zakupionej energii elektrycznej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenia z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Faktyczne zużycie uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb Zamawiającego,
z zastrzeżeniem, że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca jest zobowiązany
w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny.
3. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
4. Energia elektryczna kupowana na podstawie Umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy PZP postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli w postępowaniu Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy PZP.
W dniu 5.11.2021 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup energii elektrycznej dla Muzeum Wojska Polskiego w 2022 r. Termin składania ofert został wyznaczony na 12.11.2021 r. W wyznaczonym terminie wpłynęły 4 (słownie: cztery) oferty.
18.11.2021 r. Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę, którą złożył Wykonawca innogy Polska SA, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa. 19.11.2021 r. Wykonawca innogy Polska SA poinformował Zamawiającego, że z uwagi na dynamiczny wzrost cen energii nie jest w stanie podpisać umowy na warunkach określonych w ofercie.
Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy PZP 23.11.2021 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców tj. ofertę złożoną przez Wykonawcę ELEKTRA SA, ul. Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa. 2.12.2021 r. Wykonawca ELEKTRA SA poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od woli zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania,
o której mowa w art. 255 pkt 7 ustawy PZP tj. wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod uwzględnieniu art. 263 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417133,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475891,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.