eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wydruk i dostawa albumów dla Instytutu De Republica



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wydruk i dostawa albumów dla Instytutu De Republica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT DE REPUBLICA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388748947

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Belwederska 23 lokal 1

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-761

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@iderepublica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iderepublica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wydawcza, naukowa, popularyzatorska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312918

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00310746/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej

Przed zmianą:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)

Po zmianie:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów

Przed zmianą:
Nie dotyczy

Po zmianie:
Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w terminie wyznaczonym na składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, która nie będzie zawierała oznaczeń identyfikacyjnych Wykonawcy. Wewnątrz powinny znaleźć się informacje dotyczące podmiotu Wykonawcy w taki sposób, aby Zamawiający mógł bez błędów zidentyfikować, od kogo pochodzą próbki.
Każda z próbek powinna być opisana/ nazwana:
1) oprawa twarda, szyta druk offsetowy full kolor
2) oprawa twarda druk offsetowy, próbka musi zawierać alonż
3) oprawa miękka druk offsetowy 2+2
4) oprawa miękka cyfrowy druk mono
5) oprawa miękka druk cyfrowy full color
6) oprawa koptyjska / druk cyfrowy lub offsetowy.
Składając ofertę w postępowaniu Wykonawca ponosi koszty przygotowania i dostarczenia próbek Zamawiającemu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


Posiadanie zdolności technicznej i zawodowej.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi – dostawy i wydruków albumów na kwotę minimum 50.000 PLN netto każda;
2) posiadają certyfikat ISO 9001 w zakresie usług poligraficznych i wydawniczych lub równoważny;

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


2. Posiadanie zdolności technicznej i zawodowej.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi – dostawy i wydruków albumów na kwotę minimum 50.000 PLN netto każda;
2) posiadają certyfikat ISO 9001 w zakresie usług poligraficznych i wydawniczych lub równoważny;
3) będą dysponowali na potrzeby realizacji zamówienia parkiem maszyn drukujących w technologii offsetowej i cyfrowej w tym minimalnie:
1 x maszyną drukującą offsetową 4 kolorową;
1 x maszyną drukującą offsetową 2 + 2;
1 x maszyną cyfrową monograficzną;
1 x maszyną cyfrową pełnokolorową
oraz parkiem technologicznym w zakresie prac introligatorskich w tym minimalnie:

1 maszyną do wykonania oprawy miękkiej, 1 maszyną do wykonania oprawy twardej i 1 maszyną do szycia nićmi.


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
1) oprawa twarda, szyta druk offsetowy full kolor
2) oprawa twarda druk offsetowy, próbka musi zawierać alonż
3) oprawa miękka druk offsetowy 2+2
4) oprawa miękka cyfrowy druk mono
5) oprawa miękka druk cyfrowy full color
6) oprawa koptyjska / druk cyfrowy lub offsetowy
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
1) oprawa twarda, szyta druk offsetowy full kolor
2) oprawa twarda druk offsetowy, próbka musi zawierać alonż
3) oprawa miękka druk offsetowy 2+2
4) oprawa miękka cyfrowy druk mono
5) oprawa miękka druk cyfrowy full color
6) oprawa koptyjska / druk cyfrowy lub offsetowy
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
2. Zmiany Umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4) oraz ust. 2 ustawy Pzp oraz w sytuacji:
1) zmiany terminu Umowy w zakresie wszystkich lub poszczególnych materiałów objętych Umową poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przekazania materiałów graficznych, braku przygotowania miejsca dostawy, nieobecności osoby odpowiedzialnej za realizację po stronie Zamawiającego lub gdy wymaga tego interes Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. siłę wyższą;
2) zmiany określonego materiału, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego materiału, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w kalkulacji cenowej dla danego materiałów w Załączniku nr 1 do Umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty,
3) zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku gdy nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT (cena netto za wykonanie całości zamówienia nie ulegnie zmianie);
4) zmiany lub rezygnacji Podwykonawców wskazanych w ofercie:
a) będących jednocześnie podmiotem udostępniającym zasoby Wykonawcy jest możliwa wyłącznie wtedy jeśli zaproponowany Podwykonawca lub sam Wykonawca wykaże, że zgodnie z treścią SWZ:
 spełnia określony warunek udziału w postępowaniu,
 nie zachodzą w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania.
b) niebędących podmiotem udostępniającym zasoby w przypadku kiedy z uzasadnionych przez Wykonawcę przyczyn podmioty te nie są w stanie wziąć udział w realizacji zamówienia.
5) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, wyłącznie na wniosek Zamawiającego, w związku z zaistnieniem okoliczności uzasadniających wprowadzenie takiej zmiany.

Po zmianie:
Zmiany Umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4) oraz ust. 2 ustawy Pzp oraz w sytuacji:
1) zmiany terminu Umowy w zakresie wszystkich lub poszczególnych materiałów objętych Umową poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przekazania materiałów graficznych, braku przygotowania miejsca dostawy, nieobecności osoby odpowiedzialnej za realizację po stronie Zamawiającego lub gdy wymaga tego interes Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. siłę wyższą;
2) zmiany określonego materiału, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego materiału, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w kalkulacji cenowej dla danego materiałów w Załączniku nr 1 do Umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty,
3) zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku gdy nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT (cena netto za wykonanie całości zamówienia nie ulegnie zmianie);
4) zmiany lub rezygnacji Podwykonawców wskazanych w ofercie:
a) będących jednocześnie podmiotem udostępniającym zasoby Wykonawcy jest możliwa wyłącznie wtedy jeśli zaproponowany Podwykonawca lub sam Wykonawca wykaże, że zgodnie z treścią SWZ:
 spełnia określony warunek udziału w postępowaniu,
 nie zachodzą w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania.
b) niebędących podmiotem udostępniającym zasoby w przypadku kiedy z uzasadnionych przez Wykonawcę przyczyn podmioty te nie są w stanie wziąć udział w realizacji zamówienia.
5) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, wyłącznie na wniosek Zamawiającego, w związku z zaistnieniem okoliczności uzasadniających wprowadzenie takiej zmiany.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.