Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247746/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WSzS.DEZ.26.034.2025 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001281053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bialska 104/118
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalparkitka.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WSzS.DEZ.26.034.2025 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b4344a-2002-4b96-952f-d8eed6639587
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046194/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów i urządzeń dla W. Sz. S. im N.M.P
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSzS.DEZ.26.034.2025 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420325,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ DLA
WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym oraz
w Załączniku Nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały
określone w projektowanych postanowieniach umowy(PPU), stanowiących Załącznik Nr 8 do SWZ.
2. Aukcja elektroniczna. Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu, że wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną, jeżeli w niniejszym postepowaniu złożone zostaną co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426497,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426497,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426497,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna ul. Chemików 7 09-411 Płock, mazowieckie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ORLEN Spółka Akcyjna ul. Chemików 7 09-411 Płock, mazowieckie
7.3.4) Miejscowość: ORLEN Spółka Akcyjna ul. Chemików 7 09-411 Płock, mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426497,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz Placówki Zamiejscowej w Koniecpolu
- "Zabezpieczanie i usuwanie awarii, bieżąca obsługa konserwacyjna oraz remonty wew.instalacji elektrycznych w bud. i lok. mieszk.stan. zasób komu., zarz. i admin.przez ZGM"TBS"Częstochowie Sp.z o.o."
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2026
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO, ETYLINY I AD BLUE Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2026 ROKU
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Bielsku Podlaskim w 2026 roku
- Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim na lata 2026 - 2027
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
- Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko oraz jednostek podległych.
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Spółki Komunalnej "Dorzecze Białej" Sp. z o.o. w 2026 roku
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





