eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikDostawa oleju napêdowego grzewczego do kot³owni olejowych na terenie Gminy Rudnik w roku 2022



Og³oszenie z dnia 2021-12-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napêdowego grzewczego do kot³owni olejowych na terenie Gminy Rudnik w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RUDNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371710

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 71

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-330

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6841123

1.5.8.) Numer faksu: 84 6841123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rudnik.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugrudnik.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napêdowego grzewczego do kot³owni olejowych na terenie Gminy Rudnik w roku 2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-977b287b-5c07-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00312815

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002128/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju napêdowego - grzewczego do kot³owni olejowych na terenie Gminy Rudnik

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugrudnik.bip.e-zeto.eu oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; ePUAP /ugrudnik/SkrytkaESP ; urzad@rudnik.gmina.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Zamawiaj±cy przekazuje l ID postêpowania jako za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert). W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: urzad@rudnik.gmina.pl Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 13.4.2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) to jest:
a) dokumenty lub o¶wiadczenia, w tym oferta sk³adane s± w oryginale w formie elektronicznej, przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) je¿eli orygina³ dokumentu lub o¶wiadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, lub inne dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, nie zosta³y sporz±dzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, Wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia, opatruj±c je kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co jest równoznaczne z po¶wiadczeniem ich za zgodno¶æ z orygina³em;
c) w przypadku przekazywania przez Wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez Wykonawcê albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art.118 ust.1, albo przez podwykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Przetwarzanie danych osobowych z tytu³u realizacji zamówienia odbywaæ siê bêdzie zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami, w tym Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO).
2. Zamawiaj±cy, realizuj±c na³o¿ony na administratora obowi±zek informacyjny wobec osób fizycznych – zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz rt. 14 RODO informuje, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rudnik z siedzib±: Rudnik 71, 22-330 Rudnik, e-mail: urzad@rudnik.gmina.pl , tel. (84) 684 11 23, reprezentowana przez Wójta.
• W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym w zakresie niezbêdnym do:
a) zawarcia i wykonania umowy,
b) wype³nieniu obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Zamawiaj±cym,
c) kontroli prawid³owo¶ci realizacji postanowieñ umowy,
d) ochrony praw Zamawiaj±cego wynikaj±cych z niniejszej umowy, a tak¿e w celu dochodzenia ewentualnych uprawnieñ i roszczeñ wynikaj±cych niniejszej umowy,
e) przechowywania dokumentacji na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty,
f) przekazania dokumentacji do archiwum, a nastêpnie jej wybrakowania.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ust.3-4 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan nastêpuj±ce uprawnienia:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PG.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju napêdowego grzewczego w ilo¶ci oko³o 60 000 litrów do kot³owni olejowych do nastêpuj±cych budynków: kot³ownia olejowa w budynku mienia gminnego ( by³y O¶rodek Zdrowia) w Rudniku, kot³ownia olejowa w budynku Szko³y Podstawowej w P³once, kot³ownia olejowa w Sali sportowej w Rudniku

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ posiada:
- aktualn± koncesj± na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciek³ymi udzielon± na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z pó¼ñ. zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z pó¼ñ. zm.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

wype³niony i podpisany formularz oferty - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego
za³±cznik nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców);
o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców);
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy);
o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) zasoby – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);
pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców.
Ustanowienie Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. . Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: dokumenty dotycz±ce w³asnej firmy np. o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cy ofertê wspóln± we w³asnym imieniu, dokumenty wspólne takie jak np.: formularz oferty, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada Pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców
sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 3. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ podpisana przez Wykonawcê lub upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Zamawiaj±cy wymaga, aby ofertê podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone b±d¼ zwiêkszone w stosunku odpowiednim do zmiany wysoko¶ci podatku VAT;
2) zmiany terminu zakoñczenia wykonania zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania realizacji dostaw ze wzglêdu na okoliczno¶ci niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy;
b) nastêpstwa si³y wy¿szej
3) gdy istnieje obiektywna konieczno¶æ wprowadzenia zmian, np. gdy spe³nienie ¶wiadczenia by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³oby jednej ze stron ra¿±c± strat± w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego i zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy;
4) dostaw oleju opa³owego do innych obiektów (nie wymienionych w li¶cie obiektów) w przypadku oddania do u¿ytku takich obiektów w trakcie obowi±zywania umowy b±d¼ wykonania wymiany kot³owni na olejow± w trakcie obowi±zywania umowy;
5) wyst±pienia sytuacji nadzwyczajnej która uniemo¿liwi realizacjê us³ugi w wymaganym zakresie/terminie za któr± Wykonawca nie ponosi winy, np. zablokowana droga dojazdowa na skutek wypadku l±dowego, awarii b±d¼ uszkodzenia infrastruktury drogowej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-21 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.