eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont pomieszczeń w placówkach Poznańskiego Zespołu Żłobków



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w placówkach Poznańskiego Zespołu Żłobków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznański Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387714805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Os. B. Chrobrego

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-681

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzz@m.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobekpoznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1116291

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


opieka nad dziećmi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w placówkach Poznańskiego Zespołu Żłobków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22046cf6-510c-4e6a-894b-c2776115e428

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061452/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 prace remontowe w pomieszczeniach pobytu dzieci , toaletach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.33.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380567,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pomieszczeń w żłobku Kalinka zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Szamarzewskiego 5/9, 60-514 Poznań. Remont obejmuje łazienki grupy I Bączki oraz grupy II Pszczółki.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie ilość części postępowania. Ocena ofert dla każdej z części oraz wybór oferty najkorzystniejszej będzie prowadzone odrębnie dla każdej z części zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącym odpowiednio - załącznik nr 1 do SWZ (dla każdej części zamówienia ten sam wzór umowy).
Na opis przedmiotu zamówienia, wskazując zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składa się odpowiednia dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442110-1 - Malowanie budynków

45442180-2 - Powtórne malowanie

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 113016,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pomieszczeń w żłobku Ptyś zlokalizowanym w Poznaniu przy os. Przyjaźni 134, 61-688 Poznań. Remont obejmuje łazienkę i brudownik w grupie Bławatki oraz malowanie sal 1 i 2 w grupie Bławatki.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie ilość części postępowania. Ocena ofert dla każdej z części oraz wybór oferty najkorzystniejszej będzie prowadzone odrębnie dla każdej z części zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącym odpowiednio - załącznik nr 1 do SWZ (dla każdej części zamówienia ten sam wzór umowy).
Na opis przedmiotu zamówienia, wskazując zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składa się odpowiednia dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442110-1 - Malowanie budynków

45442180-2 - Powtórne malowanie

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 151710,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pomieszczeń w żłobku Stokrotka zlokalizowanym w Poznaniu przy al. Wielkopolska 21/25, 60-603 Poznań. Remont obejmuje sale grupy Jeżyki i grupy Zajączki.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie ilość części postępowania. Ocena ofert dla każdej z części oraz wybór oferty najkorzystniejszej będzie prowadzone odrębnie dla każdej z części zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącym odpowiednio - załącznik nr 1 do SWZ (dla każdej części zamówienia ten sam wzór umowy).
Na opis przedmiotu zamówienia, wskazując zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składa się odpowiednia dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442110-1 - Malowanie budynków

45442180-2 - Powtórne malowanie

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 115840,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty wstępnie uznanej za najkorzystniejszą, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może jej zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty wstępnie uznanej za najkorzystniejszą, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może jej zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty wstępnie uznanej za najkorzystniejszą, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może jej zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.