Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189335/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dwóch dachów: US Wyszków, US Warszawa – Mokotów w trybie zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/205411/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dwóch dachów: US Wyszków, US Warszawa – Mokotów w trybie zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1582df35-b7bd-4fe2-a5ea-79dafa4bd6f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054893/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Naprawa i konserwacja dachów w jednostkach podlegających IAS w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189335
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/2025/RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1977598,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia dotyczy: remontu dachu budynku Urzędu Skarbowego w Wyszkowie, ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w II Etapach, tj.: Etap I – wykonanie dokumentacji, Etap II – wykonanie robót budowlanych.Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej inwentaryzację, projekty wykonawcze, harmonogram rzeczowo - finansowy wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami dotyczącymi wykonywania robót budowlanych; wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) wraz załącznikiem (rysunkiem), który stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ, projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy , stanowiącym Załącznik nr 6a) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 262775,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia dotyczy: remontu dachu Urzędu Skarbowego Warszawa – Mokotów, ul. Postępu 16A, 02-676 Warszawa. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w II Etapach, tj.: Etap I – wykonanie dokumentacji, Etap II – wykonanie robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej inwentaryzację, projekty wykonawcze, harmonogram rzeczowo - finansowy wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami dotyczącymi wykonywania robót budowlanych; wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji zostały określone w: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) wraz załącznikami (rysunkiem – rzut poziomy dachu, przedmiarem – który ma charakter pomocniczy – informacyjny) stanowiącym Załącznik nr 1.2. do SWZ, projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy , stanowiącym Załącznik nr 6b) do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 1714822,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert w ramach ww. części w dniu 21.05.2025 wystąpił do Wykonawcy Lidera konsorcjum: MILODOM Sp. z o.o., który złożył ofertę nr 4 z wezwaniem o złożenia podmiotowych środków dowodowych (PŚD). W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. Jednocześnie dokonał zwiększenia środków finansowych na realizację m.in. części 1 przedmiotu zamówienia do wysokości ceny brutto oferty złożonej przez ww. wykonawcę, tj. do kwoty brutto 355.600,00 zł.
Natomiast Wykonawca w odpowiedzi na powyższe wezwanie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożył pismo z dnia 27.05.2025 r., w którym oświadczył, iż nie jest wstanie przedłożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w ramach ww. części.
W świetle powyższego Zamawiający odstąpił od ponownego wezwania ww. wykonawcy do złożenia PŚD na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ oferta ww. Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp, gdyż nie złożył oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni, tj. do 27.06.2025 r.
Wobec powyższego Zamawiający dokonał ponownej oceny ofert spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, w oparciu o przyjęte i opisane w SWZ kryteria oceny ofert w ramach ww. części.
Najwyższą łączną liczbę punktów uzyskała oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę ZATOS Adrian Zych, której cena brutto wynosi 457.683,00 zł.
Z uwagi na fakt, iż wartość ww. oferty znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części, zobligowany jest unieważnić postępowanie w zakresie przedmiotowej części, tj. remontu dachu budynku Urzędu Skarbowego w Wyszkowie, ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457683,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3813000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TETTOBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010950936
7.3.3) Ulica: Solipska 3 lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-482
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana witryn, demontaż wiatrołapu (...)w lokalu użytkowym nr U-2 przy ul. Z. Modzelewskiego 71 w Warszawie,(...)będącym w zarządzie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.9.2025
- Dostawa wysokowydajnych stacji roboczych oraz akcesoriów komputerowych
- "Wdroż.projektu SOR(zatwierdz.nr NI-D-I.8022.1.275.2025.JW) na dw.nr 788 od km 0+000 do km 19+900,na ter.gm.Raszyn, pow. pruszkowski oraz gm.Lesznowola, gm.Tarczyn,pow.piaseczyński."-nr postęp.258/25
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 3 zadania: 1: DK50 w m. Budki Petrykowskie 2: DK50 w m. Ruszki 3: DK92 w m. Seroki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1
- Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Konopnica
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Remont pokrycia dachowego na budynkach JRG I w Katowicach - Szopienicach
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





