Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00045580/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
- 2025/BZP 00071035/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756464364
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6e78d54-c665-424d-9cac-f99f01254fc4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.042.12.5.2023_2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2115138,96 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 676844,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części II będącej przedmiotem obecnego postępowania do wykonania zaplanowano m.in.:
a) wykonanie remontu z rozbudową zewnętrznej kanalizacji deszczowej przy budynku - nowe studzienki i kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem (w zakresie nie ujętym w części I – do wykonania rynien dachowych, zbiorniczków przy rynnach oraz rur spustowych zobowiązany jest wykonawca części I)
b) Remont elewacji, naprawa i uzupełnienie tynków, oraz malowanie: oczyszczenie istniejącej elewacji, mycie istniejącej elewacji, usunięcie zniszczonych fragmentów tynków (koło 25% powierzchni elewacji), uzupełnienie tynków (tynk kontaktowy, tynk uzupełniający, malowanie z gruntowaniem)
c) Wewnętrzne docieplenie ścian zewnętrznych
d) Izolacja ścian piwnic i ścian fundamentowych (poniżej gruntu), tj. wykonanie: korytowania wokół obiektu gł. ok 150cm, oczyszczenia muru, respoinowania (ok. 20% muru), warstw izolacyjnych, warstw wykończeniowych, wymiana gruntu na przepuszczalny
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1319998,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805
7.3.3) Ulica: Górnicza 35
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa środków opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa warzyw i owoców dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Dożywianie dzieci przedszkolnych w Zespołach Szkolno-Przedszkolnych na terenie Gminy Lubań oraz w Klubie Dziecięcym w Radogoszczy
- Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu.
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Przedszkola Publicznego w Murowie z Oddziałem Zamiejscowym w Zagwiździu na klub dziecięcy
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





