eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalinko"Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KALINKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471306091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Kalinko

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-030

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospkalinko@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e92f4f52-3a22-4909-b279-817e4db386e9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ochotnicza Straż Pożarna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e92f4f52-3a22-4909-b279-817e4db386e9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00226887/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1553300,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku”.
1) Przedmiot zamówienia opracowanie dokumentacji projektowej a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obiektu budynku Ochotnicza Straż Pożarna w Kalinku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ”Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku”, prowadząca do racjonalizacji zużycia energii. Prace budowlane i instalacyjne będą prowadzone na funkcjonującym obiekcie. Nie ma możliwości na czas prowadzenia robót wyłączenia obiektu z użytkowania, dlatego też wykonawca powinien zaplanować i zorganizować swoje prace w taki sposób, aby były one możliwie najmniej uciążliwe dla użytkowników obiektu.
Zakres niniejszego opracowania musi być rozpatrywany wyłącznie ze sporządzonym audytem energetycznym.
Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności:
- pozyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zgód i uzgodnień,
- opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej
- opracowanie szczegółowych rysunków wykonawczych i warsztatowych,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia w przypadku gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami,
- pełnienie nadzoru autorskiego
Wszystkie ww. opracowania należy dostarczyć w formie papierowej – co najmniej dwa egzemplarze dla Zamawiającego. Wszystkie ostateczne wersje projektów (wraz z pieczątkami i podpisami) należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w formie nieedytowalnej (PDF) – skany podpisanej dokumentacji oraz edytowalnej (DWG).
Zakres obowiązków wykonawcy obejmuje również sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej (2 komplety) składającej się m.in. z następujących dokumentów:
- operat kolaudacyjny zawierający spis treści oraz zawartości sporządzonej dokumentacji powykonawczej;
- dokumentacja powykonawcza musi być ostemplowana pieczątkami „dokumentacja powykonawcza”;
- dokumentację powykonawczą należy przedłożyć w opisanych segregatorach;
- wszystkie wnioski materiałowe muszą być opatrzone opisem „materiały wbudowano w ramach inwestycji "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku" i posiadać podpis kierownika budowy potwierdzający wbudowanie materiału.
- instrukcji eksploatacji obiektu, w której znajdą się wszystkie zalecenia eksploatacyjne oraz przeglądy i wymagania gwarancyjne niezbędne do utrzymania obiektu i zachowania gwarancji producentów urządzeń.
- pozostałe niezbędne dokumenty wymagane przez Zamawiającego i inspektora nadzoru.
Lokalizacja inwestycji:
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Gminy Rzgów, w miejscowości Kalinko w powiecie łódzkim wschodnim, w województwie łódzkim.
Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia:
Dla objętych niniejszym opracowaniem obiektów sporządzono w 2024 roku audyty energetyczne, z których wynika następujący zakres prac:
- docieplenie ścian zewnętrznych (elewacja południowa i wschodnia)
- docieplenie dachu
- wymiana wrót garażowych
- wymiana stolarki drzwiowej
- wymiana stolarki okiennej
- wymiana zasobnika cwu z grzałką elektryczną
- montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła
- montaż klimatyzatorów
- montaż pompy ciepła powietrze woda
- wymiana instalacji c.o. i grzejników
- budowa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii
Zakres prac towarzyszących obejmuje m.in.:
- rozbiórkę chodników / opaski wokół budynku oraz ich odtworzenie
- wykonanie nowej instalacji odgromowej
- montaż nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
- demontaż orynnowania i jego odtworzenie po zakończeniu prac izolacyjnych.

Przedmiot zamówienia dofinasowany w ramach projektu „EkoRemiza – Termomodernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej oraz wykorzystania odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia zanieczyszczeń do atmosfery – V edycja”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09330000-1 - Energia słoneczna

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1074897,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1518000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1074897,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6662123466

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 62-650

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1074897,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.