Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00291478/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni żywieniowej w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSRCKU Trzcianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099487
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 15A
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-316
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614473032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zsrcku.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrcku.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf0dd6e5-ec9c-416d-b017-562c5cac5bd21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni żywieniowej w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf0dd6e5-ec9c-416d-b017-562c5cac5bd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004068/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia pracowni żywieniowej w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291478
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSRCKU.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni żywieniowej Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w całości nieużywany, nie powystawowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania, posiadać oznakowane znakiem CE.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla zawiera załącznik A i załącznik A.1.
Zamawiający zaznacza, że we wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego, wzorcowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji postępowania, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia i spełniania wszystkich wymagań technicznych i funkcjonalnych. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Wykazanie równoważności norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane i złożone wraz z ofertą.
4. Oferowane przez wykonawcę artykuły/urządzenia/sprzęt muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać co najmniej minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia – muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto urządzenia muszą zawierać wszystkie elementy startowe i muszą być gotowe do pracy
5. Wszystkie dostarczone elementy/artykuły i urządzenia wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6. Wykonawca udzieli na całość dostarczonego i złożonego przedmiotu zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy ( okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Wykonawca w okresie gwarancji ponosi wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi. Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone, Zamawiający może usuną opakowania urządzeń po ich dostarczeniu co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegała usłudze gwarancyjnej.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń Szkoły w godzinach pracy placówki po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu droga elektroniczną.
8. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, certyfikatami itp.
9. Wykonawca przeprowadzi montaż i uruchomi urządzenia/sprzęt wyposażenia pracowni żywieniowej, w tym próbny rozruch eksploatacyjny.
10. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty obejmującej wszystkie pozycje wymienione
w formularzu asortymentowo-cenowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,pkt 3) „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 3 lipca 2025r. do godziny 11:00 wpłynęły 4 oferty. W informacji o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia opublikowanej na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający poinformował, że zamierza przeznaczyć kwotę 400 000,00 zł. Ceny we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego tj. przekraczają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, gdyż wykonywanie tych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, albowiem nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup systemu backup dla Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Remont sali sportowej, zaplecza sali wraz z remontem korytarzy dojścia do sali sportowej
- Modernizacja budynku głównego Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia do Internatu Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Trzciance
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia pracowni chemicznej oraz pozostałych pomieszczeń szkoły i internatu w ZSCKR im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- Dostawa pomocy dydaktycznych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego w ramach projektu.
- Zakup i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć w ramach programu "Aktywny Maluch" 2022-2029
- "III etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem - zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchni do budynku przedszkola w Skoroszycach"
- Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS - Gmina Tomaszów Lubelski
- "Zakup wyposażenia do pracowni dydaktycznej w Zespole Szkół w Chocianowie"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.