eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoNajem urządzeń kserujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem urządzeń kserujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem urządzeń kserujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bad1ac20-51e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001697/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Najem urządzeń kserujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292740/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.53.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 16097,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest najem 2 sztuk urządzeń kserujących tego samego modelu (A3 kolor) od 3 stycznia 2022 r. do 30 grudnia 2022 r. o parametrach technicznych zgodnych ze szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Przewidywane ilości wydruków służą do porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem wydruków w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia.
4. Rodzaj i przewidywane ilości stron w miesiącu na jednym urządzeniu:
1) wydruk jednej strony mono w formacie A4 – 6000 stron,
2) wydruk jednej strony kolor w formacie A4 – 1500 stron,
przy czym wydruk jednej strony w formacie A3 stanowi dwukrotność wydruku w formacie A4;
5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę urządzeń kserujących do siedziby Zamawiającego wraz z ich montażem, konfiguracją i przeszkoleniem użytkowników, transportem własnym i na koszt Wykonawcy;
2) dopuszczenie urządzeń o przebiegu wydruków nie większym niż 100 000;
3) dostawę urządzeń kserujących z materiałami eksploatacyjnymi, w tym tonerów, zgodnych z zalecanymi przez producenta urządzenia wraz z jednym zapasowym kompletem tonerów;
4) kompleksową obsługę serwisową przedmiotu zamówienia polegającą na wykonywaniu wszystkich czynności związanych z ich konserwacją i naprawą. Wykonywanie czynności zapewniających ciągłą, bezawaryjną i prawidłową pracę, dokonywanie regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń i dostarczanie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych okresowo zużywających się (z wyjątkiem papieru), a w szczególności:
a) wykonywanie przeglądów technicznych i usług konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi. Jakość druku musi być utrzymana na poziomie zadeklarowanym przez producenta urządzenia,
b) wykonywanie aktualizacji software’u i firmware’u,
c) dostarczanie i utylizacja zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa na koszt Wykonawcy, wszelkich materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, okresowo zużywających się, a niezbędnych do prawidłowego działania urządzeń kserujących, w celu zapewnienia ich ciągłej i prawidłowej pracy,
d) systematyczny odbiór od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych wraz z pustymi tonerami, pochodzącymi z przedmiotu zamówienia,
e) wykonanie trwałego usunięcia danych z dysków twardych w obecności Wynajmującego w przypadku wygaśnięcia umowy lub zdaniu urządzenia Wynajmującemu,
f) demontaż i odbiór urządzeń po zakończeniu okresu najmu,
g) ubezpieczenie urządzeń od szkód elektrycznych,
h) konfiguracje i uruchomienie systemu,
i) przeszkolenie administratorów w zakresie obsługi urządzeń w siedzibie Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga:
1) aby jeden komplet zapasowych tonerów do każdego urządzenia przechowywany był w siedzibie Zamawiającego, który Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco uzupełniać po wskazaniu od Zamawiającego,
2) aby materiały eksploatacyjne były dostarczane nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia,
3) zgłoszenia o awariach sprzętu będą przyjmowane przez Wykonawcę w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8:00 - 16:00 e-mailem lub telefonicznie, zgłoszenia otrzymane po godzinie 16:00 będą traktowane jako zgłoszenia otrzymane o 8:00 rano dnia następnego. Wykonanie naprawy urządzenia, konserwacji przez serwis odbywać się będzie w godz. 8:00 - 16:00 w dni pracujące dla Zamawiającego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Legionowie,
4) maksymalny gwarantowany czas usunięcia usterki przez Wykonawcę wynosi 24 godziny, realizowany w godzinach pracy urzędu, tj. 8.00 -16.00, liczony od godziny zgłoszenia awarii przez Zamawiającego,
a) zaproponowanie w ofercie gwarantowanego czasu usunięcia usterki w terminie krótszym niż 24 godziny będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV SWZ.
5) w przypadku braku możliwości skutecznej naprawy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach technicznych, najpóźniej do końca następnego dnia roboczego,
6) aby oferowane urządzenia kserujące posiadały dokumentację i instrukcje obsługi w języku polskim, które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu montażu przedmiotu zamówienia u Zamawiającego,
7) w przypadku awarii, dysk twardy zostaje u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121300-6 - Urządzenia do powielania

30216110-0 - Skanery komputerowe

50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 8 grudnia 2021 r. do godziny 9:00:00 nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.