eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskSUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2025 R. DO 31.12.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2025 R. DO 31.12.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI JEDNOSTEK SAMORZĄDU POWIATOWEGO W LEŻAJSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690688750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 8

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bojsp.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bojsp_lezajsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2025 R. DO 31.12.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1208f104-19d1-431b-9016-9dba00ea8b50

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100116/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2025R. DO 31.12.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.3201 – 9/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr
1.1 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i piątki w godzinach od 630 –
930 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 28682,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr
1.2 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i środy w godzinach od 630 –
930 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 32096,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr
1.3 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i środy w godzinach od 630 –
930 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 6650,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr
1.4 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i środy w godzinach od 630 –
930 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 26396,28 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr
1.5 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 0630 do
0700 według zgłoszonego uprzednio przez Zamawiającego zapotrzebowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 9390,74 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzach cenowych stanowiących Załącznik
nr 1.6 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane 3 razy w tygodniu – w poniedziałki, środy i piątki, w godzinach
od 0700 do 1200 według zgłoszonego uprzednio przez Zamawiającego zapotrzebowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 28483,08 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr
1.7 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane dwa razy w tygodniu, w środy i piątki w godzinach od 700 – 930
po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 5225,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, po otwarciu ofert, Zamawiający dokonał analizy cen zaproponowanych przez Wykonawców. W każdej z części zamówienia ceny zaoferowane przez Wykonawców przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, po otwarciu ofert, Zamawiający dokonał analizy cen zaproponowanych przez Wykonawców. W każdej z części zamówienia ceny zaoferowane przez Wykonawców przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, po otwarciu ofert, Zamawiający dokonał analizy cen zaproponowanych przez Wykonawców. W każdej z części zamówienia ceny zaoferowane przez Wykonawców przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, po otwarciu ofert, Zamawiający dokonał analizy cen zaproponowanych przez Wykonawców. W każdej z części zamówienia ceny zaoferowane przez Wykonawców przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, po otwarciu ofert, Zamawiający dokonał analizy cen zaproponowanych przez Wykonawców. W każdej z części zamówienia ceny zaoferowane przez Wykonawców przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, po otwarciu ofert, Zamawiający dokonał analizy cen zaproponowanych przez Wykonawców. W każdej z części zamówienia ceny zaoferowane przez Wykonawców przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, po otwarciu ofert, Zamawiający dokonał analizy cen zaproponowanych przez Wykonawców. W każdej z części zamówienia ceny zaoferowane przez Wykonawców przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.