eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Wykonanie napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Drzymały 30

1.4.2.) Miejscowość: Pruszków

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: 22 738 14 22

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312462

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00290362/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
czas przystąpienia dp prac

Po zmianie:
czas przystąpienia do prac

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż:

 wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące konserwację nawierzchni bitumicznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (każda),

 dysponuje osobami:
– operator recyklera, układarki – min. 2 osoby;
– operator frezarki, piły do cięcia asfaltu – min. 1 osoba;
– operator osoby obsługującej walec – min. 1 osoby;
– kierowca samochodu ciężarowego – min. 1 osoby;

Jednocześnie Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę lub osobę skierowaną przez Niego do udziału w realizacji zamówienia uprawnień do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji
w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych. Ww. osoba powinna być wpisana do właściwej izby samorządu zawodowego (i mieć opłacona składkę). Osoba, która będzie skierowana do realizacji zamówienia, pełnić będzie funkcję kierownika robót.

 dysponowanie potencjałem technicznym, tj. niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi:

1) zestaw do przerobu zerwanego asfaltu – min. 2 szt.;
2) samochód ciężarowy samowyładowczy 5 t. – min. 2 szt.;
3) piła do cięcia asfaltu – min. 2 szt.;
4) zagęszczarka – min. 2 szt.;
5) oznakowania do zabezpieczenia robót – min. 2 komplety;
6) układarka do mas bitumicznych – min. 1 szt.;
7) walec wibracyjny lekki, średni, ciężki – min. 2 szt.;
8) samochód ciężarowo samowyładowczy z przykryciem 10 t. – min. 1 szt.;
9) koparko – ładowarka – min. 1 szt.;
10) frezarka do nawierzchni bitumicznych – min. 1 szt.;
11) skrapiarka mechaniczna – min. 1 szt.;
12) szczotka mechaniczna – min. 1 szt.

Po zmianie:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż:

 wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące konserwację nawierzchni bitumicznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (każda),

 dysponuje osobami:
– operator recyklera, układarki – min. 2 osoby;
– operator frezarki, piły do cięcia asfaltu – min. 1 osoba;
– operator osoby obsługującej walec – min. 1 osoby;
– kierowca samochodu ciężarowego – min. 1 osoby;

Jednocześnie Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę lub osobę skierowaną przez Niego do udziału w realizacji zamówienia uprawnień do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji
w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych. Ww. osoba powinna być wpisana do właściwej izby samorządu zawodowego (i mieć opłacona składkę). Osoba, która będzie skierowana do realizacji zamówienia, pełnić będzie funkcję kierownika robót.

 dysponowanie potencjałem technicznym, tj. niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi:

1) zestaw do przerobu zerwanego asfaltu – min. 2 szt.;
2) samochód ciężarowy samowyładowczy 5 t. – min. 2 szt.;
3) piła do cięcia asfaltu – min. 2 szt.;
4) zagęszczarka – min. 2 szt.;
5) oznakowania do zabezpieczenia robót – min. 2 komplety;
6) układarka do mas bitumicznych – min. 1 szt.;
7) walec wibracyjny lekki, średni, ciężki – min. 2 szt.;
8) samochód ciężarowo samowyładowczy z przykryciem 10 t. – min. 1 szt.;
9) koparko – ładowarka – min. 1 szt.;
10) frezarka do nawierzchni bitumicznych – min. 1 szt.;
11) skrapiarka mechaniczna – min. 1 szt.;
12) szczotka mechaniczna – min. 1 szt.
13) termos do przewozu mieszanki asfaltowej – min. 1 szt.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu.

Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia.
Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane środki dowodowe. Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 3 do SWZ.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

Po zmianie:
 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu.

Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia.
Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane środki dowodowe. Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 3 do SWZ.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.


 wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
 wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
Ofertę wraz z załącznikami stanowią:

1) formularz ofertowy: załącznik nr 1 do SWZ,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 2 i 3 do SWZ,
3) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia (o ile dotyczy);
4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeśli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy (o ile dotyczy);
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował zasobami tych podmiotów w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zgodne co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 (o ile dotyczy);
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, według wzoru zawartego w załączniku nr 5 (o ile dotyczy);
7) wadium, jeśli nie zostało wniesione przelewem.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-14 09:30

Po zmianie:
2021-12-16 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-14 10:00

Po zmianie:
2021-12-16 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-01-12

Po zmianie:
2022-01-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.