Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina w 2025 roku" - dotyczy części 1 - dostawa narybku węgorza europejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywe 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875632540
1.5.8.) Numer faksu: 875632541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wigry_po@wigry.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f9d6cb3-db5e-44b6-844c-7f8f76aed12a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina w 2025 roku" - dotyczy części 1 - dostawa narybku węgorza europejskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9d6cb3-db5e-44b6-844c-7f8f76aed12a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000062/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa narybku węgorza, siei, pstrąga potokowego, troci jeziorowej oraz lina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
dwa postępowania na dostawy narybku prowadzone w trybie podstawowym zakończyły się unieważnieniem
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b1200bd5-4ab6-4865-ab56-7cabd28a560f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOO.430.7.2025.MO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51340,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa narybku węgorza europejskiego w ilości 140 kg, w formie narybku podchowanego, o średniej masie jednostkowej wynoszącej 10 g/szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45570 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45570 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45570 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rybackie PZW w Suwałkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270206317
7.3.3) Ulica: M. Konopnickiej 10
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45570 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Park miejski przy ul. Świerkowej w Suwałkach
- Zakup ciągnika rolniczego
- Czyszczenie i ocena stanu technicznego separatorów.
- Zwiększenie powierzchni zielonej w Suwałkach
- Przebudowa budynków magazynowych z rozbudową o wiatę śmietnikową
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego do Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI W PRZEDSZKOLU NR 5 W LĘBORKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 10 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdańsku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej od września 2025 do czerwca 2026r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Siemirowicach
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.