eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoWymiana ogrodzenia frontowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Mogilnie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana ogrodzenia frontowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Mogilnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340396747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 1A

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zosip.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zosip_mogilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa placówek oświatowych na terenie Gminy Mogilno

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana ogrodzenia frontowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Mogilnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeb81e27-baed-4219-8703-1c6dccb2ac0d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031430/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana ogrodzenia frontowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Mogilnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOSIP.261.8.2025.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana ogrodzenia frontowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
A. Analiza archiwalnej oraz projektowej dokumentacji technicznej obiektu.
B. Pomiary kontrolne z natury.
C. Przedstawienie harmonogramu prac budowalnych.
D. Wygrodzenie i trwałe zabezpieczenie terenu robót.
E. Usunięcie stalowych przęseł istniejącego ogrodzenia.
F. Usunięcie murowanych słupków.
G. Częściowe odkopanie oraz usunięcie fundamentów ogrodzenia.
H. Wytyczenie geodezyjne linii nowych fundamentów oraz ogrodzenia.
I. Roboty zbrojarskie (fundamentowanie).
J. Murowanie nowych słupków oraz cokołów docelowego ogrodzenia.
K. Pomiary kontrolne z natury przed rozpoczęciem prefabrykacji przęseł.
L. Montaż stalowych przęseł płotu oraz sterowania radiowego.
M. Odtworzenie utwardzenia z kostki typu polbruk oraz terenów zielonych.
N. Uporządkowanie terenu.
O. Końcowy odbiór robót przez Inwestora.
Po zakończeniu montażu przęseł, wyposażenia oraz systemu sterowania zdalnego należy uporządkować teren, odtworzyć utwardzenie z kostki brukowej od strony chodnika oraz terenu SP3. Dodatkowo należy wykonać chodnik (z kostki prefabrykowanej gr. min. 6cm) od nowej furtki centralnej w kierunku budynku szkoły. Kostkę wykonać na podsypce cementowo – piaskowej. Zasadniczą warstwę podbudowy wykonać z jako betonową gr. 12 cm. Warstwę odsączającą wykonać z gruntów piaszczystych o gr.min. 17 cm. W celu przedłużenia trwałości kolorystyki pustaków wykonać impregnację powłokową. Całość robót budowlanych związanych z wyburzeniem starego ogrodzenia oraz wykonaniem nowego, wykonać z należytą starannością oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Nie dopuszcza się do wprowadzania zmian bez akceptacji Inwestora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426810 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROFLORA IRENEUSZ OTWIASKA W SPADKU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222324870

7.3.4) Miejscowość: TRKUSÓW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.