eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TroszynZakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Troszyn



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Troszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Troszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego

1.5.2.) Miejscowość: Troszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-405

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 767 10 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@troszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/troszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Troszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-113bc503-2c82-4376-866b-626369140ec4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066795/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Troszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.02.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 959250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Troszyn.
1.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego, zwanego w dalszej części SWZ „autobusem”, „pojazdem” lub „przedmiotem zamówienia”, spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
Ilość miejsc siedzących: minimum 39 .
1.2. Pojazd musi być: fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby/osób na wózku inwalidzkim, w pełni sprawny, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym oraz nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach :
- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ,
- projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,
- specyfikacji technicznej oferowanego autobusu, stanowiącej załącznik nr 1 a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu pn. „ Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Troszyn ” zostały złożone dwie oferty:

Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę:
VBI BUSIMPORT PL Sp. z o.o.
Gierłatowo 10A
62-330 Nekla
cena oferty: 1 223 604,00 zł
Okres gwarancji 36 miesięcy

Oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę:
BUS TRANS TECHNIK Sp. z o.o.
05-462 Majdan
ul. Równa 16
cena oferty: 969 978,00 zł
Okres gwarancji: 12 miesięcy
Zamawiający zarezerwował na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 1 180 000,00 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej tj.: oferty nr 1 złożonej przez Wykonawcę: VBI BUSIMPORT PL Sp. z o.o przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej ( tj. do ceny oferty na 1 złożonej przez Wykonawcę: VBI BUSIMPORT PL Sp. z o.o).
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 969978,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1223604,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.