Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00286178/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa studni głębinowej dla ujęcia wody w Koźlicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 15
1.5.2.) Miejscowość: Rudna
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767492100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rudna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminarudna.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa studni głębinowej dla ujęcia wody w Koźlicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e75ca935-112a-4492-b091-4b1a5101f73a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022593/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa studni głębinowej dla ujęcia wody w Koźlicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRI.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednego otworu wiertniczego (studni nr 2) ujmującego wody podziemne z utworów czwartorzędowych na działce nr 39/2 w miejscowości Koźlice, gm. Rudna w ramach zadania pn. „Budowa studni głębinowej dla ujęcia wody w Koźlicach”.
Zakres prac obejmuje:
ETAP I:
1) wykonanie i zatwierdzenie planu ruchu zakładu górniczego w Okręgowym Urzędzie Górniczym we Wrocławiu oraz wykonanie innych czynności niezbędnych do rozpoczęcia robót wiertniczych
2) wykonanie prac wiertniczych dla otworu (studni nr 2) do głębokości 32,5 m,
3) wykonanie pompowania w otworze,
4) wykonanie badań laboratoryjnych,
5) wykonanie prac geodezyjnych,
6) wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej lub dodatku do dokumentacji ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej,
UWAGA:
Koszt realizacji etapu I nie może przekroczyć 70% ceny oferty brutto.
ETAP II:
1) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
2) opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na:
a) pobór i korzystanie z wody podziemnej z otworów czwartorzędowych ze studni nr 2,
b) wykonanie urządzenia wodnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
76300000-6 - Usługi wiertnicze
45000000-7 - Roboty budowlane
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
71351910-5 - Usługi geologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 226 000,00 zł.W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, która przewyższa o 17 540,00 zł kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont nawierzchni i remont dachu KP PSP w Myszkowie"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Remont dachu budynku internatu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.