Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00227521/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa murów oporowych zniszczonych podczas powodzi z września 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74/868 01 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa murów oporowych zniszczonych podczas powodzi z września 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e4ef555-fe24-4698-a65e-19a29d817bfd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038652/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Odbudowa murów oporowych zniszczonych podczas powodzi z września 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.241.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: „Odbudowa muru oporowego w ciągu drogi powiatowej nr 3235D km 6+720 - 6+742 [powódź - wrzesień 2024 r.]”Zakres przedmiotu zamówienia: Odbudowa muru oporowego przy korycie rzeki, polegać będzie na rozebraniu uszkodzonych elementów muru, wykonaniu ław fundamentowych, ścian oporowych, spoinowaniu. Ewentualnie wykonanie ścian ścieku z kostki kamiennej i montaż barier.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: kosztorys pomocniczy - załączniki nr 11 - 14 do SWZ oraz dokumentacja rysunkowa - załącznik nr 15 do SWZ
Szczegółowe techniczne warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 16 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 189385,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: „Odbudowa murów oporowych w ciągu drogi powiatowej nr 3145D km 11+480 - 12+400 [powódź - wrzesień 2024 r.]”Zakres przedmiotu zamówienia: Odbudowa muru oporowego przy korycie rzeki, polegać będzie na rozebraniu uszkodzonych elementów muru, wykonaniu ław fundamentowych, ścian oporowych, spoinowaniu. Ewentualnie wykonanie ścian ścieku z kostki kamiennej i montaż barier.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: kosztorys pomocniczy - załączniki nr 11 - 14 do SWZ oraz dokumentacja rysunkowa - załącznik nr 15 do SWZ
Szczegółowe techniczne warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 16 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 225750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: „Odbudowa muru oporowego w ciągu drogi powiatowej nr 3248D km 0+290 - 0+490 [powódź – wrzesień 2024 r.]”Zakres przedmiotu zamówienia: Odbudowa muru oporowego przy korycie rzeki, polegać będzie na rozebraniu uszkodzonych elementów muru, wykonaniu ław fundamentowych, ścian oporowych, spoinowaniu. Ewentualnie wykonanie ścian ścieku z kostki kamiennej i montaż barier.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: kosztorys pomocniczy - załączniki nr 11 - 14 do SWZ oraz dokumentacja rysunkowa - załącznik nr 15 do SWZ
Szczegółowe techniczne warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 16 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV: „Odbudowa muru oporowego w ciągu drogi powiatowej nr 3232D km 6+595 – 6+610 [powódź – wrzesień 2024 r.]”Zakres przedmiotu zamówienia: Odbudowa muru oporowego przy korycie rzeki, polegać będzie na rozebraniu uszkodzonych elementów muru, wykonaniu ław fundamentowych, ścian oporowych, spoinowaniu. Ewentualnie wykonanie ścian ścieku z kostki kamiennej i montaż barier.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: kosztorys pomocniczy - załączniki nr 11 - 14 do SWZ oraz dokumentacja rysunkowa - załącznik nr 15 do SWZ
Szczegółowe techniczne warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 16 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 103200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171954,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333453,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171954,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPUH INSAND Józef Gruszecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870002719
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171954,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201802,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461104,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201802,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-KOP Robert Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851523073
7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201802,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398913,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642593,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398913,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPUH INSAND Józef Gruszecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870002719
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398913,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107543,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242002,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107543,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPUH INSAND Józef Gruszecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870002719
7.3.4) Miejscowość: Złoty Stok
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107543,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "Odbudowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kusocińskiego w Kłodzku", dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Odbudowy Infrastruktury Sportowej.
- Budowa sieci wodociągowej w Ołdrzychowicach Kłodzkich w drodze wojewódzkiej 392 i przyległych działkach celem zapewnienia dostępu do wody pitnej posesjom zalanym wodami powodziowymi z września 2024 r.
- Podniesienie efektywności energetycznej budynków oświatowych poprzez kompleksową modernizację Noworudzkiej Szkoły Technicznej - dostawa i montaż silosu na pellet
- TWIERDZE BEZ GRANIC II
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3269D w Jodłowie, km 16+386 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Dostawa sprzętu jednorazowego do elektroporacji, obłożenia do kardioablacji oraz sprzęt do wymiany stymulatorów dwujamowych z funkcją resynchronizacji serca z czujnikiem adaptacji stymulacji życia .
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
- "Remont wjazdu na teren Zespołu Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie, zlokalizowanego na działce 2/42 oraz 2/44 obręb Będusz o szacowanej powierzchni 750 m2"
- Przebudowa odcinka istniejącej drogi leśnej w Leśnictwie Reńsko
- Przebudowa ul. Bieszczada
- Modernizacja ul. Sosnowej w Suchej Beskidzkiej
- Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.