Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180117/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl/pn/cewice/demand/204827/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-810d24db-04d0-49ce-aab0-8fa37e4a3ca5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030925/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Łebunia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025.ZIR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1223841,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sceny rekreacyjnej wraz z oświetleniem oraz zagospodarowanie terenu
rekreacyjnego na dz. nr 142 obręb Łebunia [0007]. Działka 142 jest niezabudowana pokryta zielenią niską. W zachodniej
części działki znajduje się trawiaste boisko do gry w piłkę nożną. Od strony północnej i południowej sąsiaduje z
niezabudowanymi działkami rolnymi, od strony zachodniej z działką leśną, a od strony wschodniej z działką drogi
wojewódzkiej. Przez działkę przebiega sieć wodociągowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna oraz teletechniczna. Dla
terenu działki obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
budowę sceny rekreacyjnej wraz
z oświetleniem oraz zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w m. Łebunia. W skład terenu rekreacyjnego będą wchodziły:
scena rekreacyjna, oświetlenie terenu min. 10 szt. latarń oświetleniowych na słupach oświetleniowych, droga wewnętrzna
wraz z miejscami postojowymi min. 41 szt. (2 szt. dla osób niepełnosprawnych, 1 szt. dla autobusów), utwardzenie terenu,
ławki min. 25 szt., śmietniki min. 5 szt., miejsce na ognisko 1 szt., ogrodzenie terenu.
Szczegółowy zakres robót zawiera projekt techniczny i przedmiary.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia prac budowlanych, ogrodzenie terenu budowy.
2. Realizacji robót zgodnie z projektem, przepisami i obowiązującymi PN-EN oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Stosowania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
4. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, w szczególności geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie.
5. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ust. 1
pkt 5 prawa budowlanego.
6. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, kabli, przewodów, kanałów itp. Wykonawcazobowiązany jest do naprawienia szkody
i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
7. W przypadku uszkodzenia kamieni granicznych Wykonawca będzie zobowiązany do ich odtworzenia na własny koszt.
8. Uporządkowanie terenu budowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wszystkich niezbędnych instytucji oraz zarządców sieci o rozpoczęciu
prac budowlanych na co najmniej
7 dni wcześniej wraz z uzyskaniem odpowiednich oświadczeń po zakończeniu robót.
10. Wykonanie kosztorysu powykonawczego i różnicowego po zakończeniu robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Projekty budowlane branżowe
2. Projekty techniczne branżowe
3. Przedmiar
4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w
dokumentów:
1.dokumentacja projektowa
2.STWiORB
3.przedmiar robót
1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi
elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być
mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na
celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają
uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy
ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy
zaproponowane rozwiązania są równoważne.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za
wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W
takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
3. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych
objętych przedmiotem zamówienia.
4. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
5. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób
umożliwiający korzystanie z niej przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się, ani też nie będzie
powodował jakichkolwiek trudności z korzystaniem z powstałej infrastruktury.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Roboty ziemne, brukarskie,
b) Roboty konstrukcyjne,
c) Roboty elektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929444,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1305875,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 944180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WENTA KRYSTIAN WENTA, OLIWIA WENTA SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411738415
7.3.3) Ulica: Popowo 5a
7.3.4) Miejscowość: Popowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-311
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WENTA KRYSTIAN WENTA, OLIWIA WENTA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
WENTA KRYSTIAN WENTA, OLIWIA WENTA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 944180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postępowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pałuckiej, OSP w Obudnie i OSP w Gąsawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie Gminy Boronów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.