Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297695/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SOLI DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 19
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8151657
1.5.8.) Numer faksu: 74 8153-541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-zabkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zdp-zabkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zdp-zabkowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorzadowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SOLI DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38b8b364-5409-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004132/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup soli do zimowego utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297695/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V. Opis przedmiotu zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
1.Przewiduje się dostawę soli drogowej do zimowego utrzymania dróg, szacunkowo w ilości 625 ton.
2.Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach.
3.Dostawy soli wraz z dowozem samochodem samowyładowczym do magazynu
– placu składowego zamawiającego, sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego lub do wyczerpania zamawianej ilości.
4.Wykonawca dostarczy sól własnym transportem.
5.Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-14:30
w ilościach i terminach uzgodnionych z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.
6.Na każdy kurs dostarczonej soli Wykonawca wystawi w dwóch egzemplarzach dowód dostawy w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy pozostawić w miejscu dostawy, a drugi będzie załącznikiem do faktury.
7.Sól drogowa luzem z antyzbrylaczem, postać produktu – krystaliczny, sypki o barwie białej lub szaro białej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 27 października 2005r. (Dz. U. z 2005r. nr 230 poz.1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używanie na drogach publicznych oraz ulicach
i placach oraz wymogi normy PN-86/C-84081/02 o parametrach zbliżonych do soli typu DR. Wykonawca dostaw zobowiązany jest zapewnić ciągłości ważność w/w dokumentów przez okres obowiązywania umowy
8.Jednorazowa dostawa - minimum 20 ton.
Uwaga: zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości soli drogowej niż podana!
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości określonych w zamówieniu,przy czym minimalna wartość zamówienia to kwota 160 000,zł. brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERTINNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku "DR" dla potrzeb MPGKiM ZB
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026.
- SVA/4620-573/2025: Zakup soli drogowej i chlorku magnezu wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Działu Utrzymania Czystości
- Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. soli drogowej.
- Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2025"
- "Sukcesywna dostawa soli kamiennej suchej z antyzbrylaczem (tzw. soli drogowej typu DS) sypkiej w ilości 1500 ton, do zimowego utrzymania nawierzchni miasta Jaworzna".
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





