eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Zaprojektowanie i wykonanie doposażenia placu zabaw przy ul. Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie doposażenia placu zabaw przy ul. Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6aa6fa5-4c42-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie doposażenia placu zabaw przy ul. Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6aa6fa5-4c42-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280585/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (ogłoszenie o zamówieniu z dnia 04.11.2021 r. nr 2021/BZP 00257088/01 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.88.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie doposażenie placu zabaw przy ulicy Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu, działka o nr ewidencyjnym 85/93 obręb 3 Inowrocław, powierzchnia ok. 4916 m2.
Na terenie placu znajdują się: alejki o nawierzchni asfaltowej, z dużą ilością drzew i krzewów, głównie wzdłuż alejek, oświetlenie parkowe wzdłuż alejek, ogrodzenie. Obecne wyposażenie placu zabaw to: piaskownice sześciokątne, huśtawki wahadłowe, zjeżdżalnie, huśtawki wagowe, zestawy sprawnościowe, ścianka linowa i pajęczyna, ścianka wspinaczkowa, bujaki, karuzele, kosze do gry, tablica informacyjna.
2. Wytyczne do projektowania zawiera program funkcjonalno-użytkowy. W projekcie należy uwzględnić:
1) wykonanie niwelacji (wyrównania) terenu przeznaczonego na potrzeby placu zabaw (bez wycinki drzew);
2) demontaż, przeniesienie istniejących urządzeń zabawowych
(wymienionych w programie funkcjonalno-użytkowym), likwidacja istniejących 2 piaskownic i 2 koszy do koszykówki;
3) wyznaczenie miejsc montażu urządzeń i stref bezpiecznych – strefy bezpieczeństwa nie mogą na siebie zachodzić;
4) modernizacja istniejącej piaskownicy;
5) montaż nowych urządzeń, w tym: zestawów zabawowych dla dzieci młodszych i starszych (4 kpl.), huśtawka rodzinna, zjazd linowy; urządzenia zabawowe muszą spełniać normę PN-EN 1176-1:2017-12;
6) podzielenie placu na dwie strefy wiekowe, od strony zachodniej strefa dzieci starszych, od strony wschodniej strefa dzieci młodszych;

7) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku płukanego o grubościach zgodnych z zaleceniami producenta urządzeń; dla istniejących urządzeń bujak/sprężynowiec dopuszcza się nawierzchnię trawiastą;
8) wymianę piasku w strefach bezpieczeństwa istniejących urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba;
9) uporządkowanie terenu zielonego w rejonie prowadzonych robót wraz z dosianiem trawy.
3. Zakres zamówienia:
1) wykonanie projektu budowlanego doposażenia placu zabaw, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz.1609), w tym uzyskanie niezbędnych uzgodnień;
po upływie 30 dni od zawarcia umowy należy przedstawić zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych, a po ich uzgodnieniu przystąpić do dalszych prac projektowych;
2) złożenie w imieniu zamawiającego zgłoszenia wykonania robót do odpowiedniego organu;
3) wykonanie doposażenia placu zabaw zgodnie z opracowanym projektem budowlanym.
4) Do wykonawcy należy również:
1) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, wykonanie inwentaryzacji terenu oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
2) inwentaryzacja i zabezpieczenie zieleni istniejącej;
3) przeprowadzenie w okresie gwarancji:
a) kontroli operacyjnej co 1 do 3 miesięcy, sprawdzającej funkcjonalność i stabilność urządzeń,
b)inspekcji 1 raz w roku, potwierdzonej wpisem do książki obiektu, sprawdzającej ogólny stan urządzeń pozwalający na ich bezpieczną eksploatację ; w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub zużycia elementów urządzenia, należy je bezzwłocznie wymienić lub naprawić,
4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
5) pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe podczas realizacji umowy wyrządzone osobom trzecim;
6) naprawa szkód spowodowanych nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden Sp. z o .o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60 a

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy
Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
1) przedstawienie Zamawiającemu koncepcji rozwiązań projektowych- 30 dni od dnia zawarcia umowy;
2) zaprojektowanie i doposażenie placu zabaw- do 29.04.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.