Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00256414/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru kserograficznego dla jednostek Policji woj. podkarpackiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papieru kserograficznego dla jednostek Policji woj. podkarpackiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32df165e-0402-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027648/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa papieru kserograficznego dla jednostek Policji woj. podkarpackiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256414/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/29/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa papieru kserograficznego dla jednostek Policji woj. podkarpackiego.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, ponieważ jest niepodzielny, jednorodny (papier kserograficzny) . Zamówienie to stanowi część zamówienia udzielanego w częściach (w skali roku).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441145732
7.3.3) Ulica: Rączna 25F
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-741
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Zakup i dostawa radiofarmaceutyków do diagnostyki i terapii izotopowej.
- Remont DW: zadanie nr 1 - Remont (odnowa) DW 987 w m. Kolbuszowa Górna, zadanie nr 2 - Remont (odnowa) DW 986 w m. Ropczyce i Okonin, zadanie nr 3 - Remont (odnowa) DW 985 w m. Padew Narodowa
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.: MONTAŻ KLAP POŻAROWYCH w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie P.Poż. w budynku H"
- Przebudowa dróg dojazdowych i leśnych przewidzianych w ramach inwestycji pn. : "Scalanie gruntów wsi Lecka " - CZĘŚĆ IV
- "Usługa serwisowania i utrzymania w sprawności systemu telekomunikacyjnego"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
- dostawa materiałów poligraficznych
- Dostawa materiałów papierniczych dla Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- PAPIER DO:DRUK.,KSERO.,FAX. I IN.URZĄDZ. W P.I, BĘBNY,TAŚMY,TONERY I TUSZE /ZAMIEN./ DO URZĄDZ. BĘDĄCYCH WŁAS.ZAMAW. W P.II ORAZ TUSZE /ORYG./ DO URZĄDZ. BĘDĄCYCH WŁAS.ZAMAW. W P.III DLA ZOZ W D-CY
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.