Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00256548/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W EŁKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281466812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 5
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 63 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@technopark.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: technopark.elk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-978743f0-94a0-4dcd-b259-19134280ad281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Park Naukowo-Technologiczny w Ełku
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978743f0-94a0-4dcd-b259-19134280ad28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040497/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa doradztwa w zakresie: doradztwo wzornicze w zakresie rozwiązań IT, doradztwo technologiczne informatyczne w zakresie rozwiązań IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„INNOWACYJNY MOF EŁK – STARTUP HUB” realizowanego w ramach Priorytetu 01 Gospodarka, Działanie 01.08 Profesjonalizacja usług dla MŚP (Schemat C) programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CTP.5210.4.2025.SH.PNT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 684877,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi specjalistycznego doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu INNOWACYJNY MOF EŁK STARTUP HUB – 27 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego do 3 roku funkcjonowania, w ramach projektu „INNOWACYJNY MOF EŁK – STARTUP HUB” realizowanego w ramach Priorytetu 01 Gospodarka, Działanie 01.08 Profesjonalizacja usług dla MŚP (Schemat C) programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Doradztwo w zakresie - usługi wzornicze, usługi technologiczne i informatyczne.
Łącznie przewidziano maksymalnie 1890 h godzin doradztwa dla łącznie 27 MŚP w 3 cyklach inkubacji, które będą prowadzone w okresach 01.09.2025- 31.12.2025, 01.05.2026-30.08.2026 oraz 01.01.2027-30.04.2027. Liczba wykorzystanych godzin będzie zależała od indywidualnych potrzeb określonych w indywidualnym planie inkubacji danego MŚP w projekcie.
Na 1 MŚP przewidziano maksymalnie 70 godzin doradztwa (1 godzina doradztwa to 60 minut), w tym:
max 20 h Doradztwa w zakresie usług wzornicze (540 h max łącznie na 27 MŚP)
max 50 h Doradztwa w zakresie usługi technologiczne i informatyczne (1350 h max łącznie na 27 MŚP)
Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonaną liczbę godzin doradztwa na podstawie harmonogramu pracy zawierającego zakres realizowanych działań, karty ewidencji czasu pracy oraz protokołu zdawczo-odbiorczego, których wzory Zamawiający udostępni niezwłocznie po zawarciu umowy.
Świadczenie usług odbywać się będzie w formie elektronicznej – zgodnie z zasadą dostępności i elastyczności dla MŚP, za pomocą środków komunikacji elektronicznej zapewnionej przez Wykonawcę. Zlecenie zakresu, terminu wykonania i ilości godzin będzie odbywało się każdorazowo przez Zamawiającego w formie zlecenie na początku każdego cyklu inkubacji, po opracowaniu i zatwierdzeniu Indywidualnego Planu Inkubacji i jego zakresu dla danego MŚP. Na potrzeby dokumentacji projektu, wykonawca prowadzić będzie ewidencję czasu pracy dla każdego MŚP wg. wzoru protokołu dostarczonego przez Zamawiającego i na jego podstawie rozliczał się z wykonanej usługi. Końcowym efektem będzie komplet protokół doradztwa z podsumowaniem zakresu.
a) Doradztwo w zakresie - usługi wzornicze (540 h max łącznie na 27 MŚP) w obszarach - rozwiązania cyfrowe lub wspierające cyfryzację, SAAS, e-commerce, AI w zakresie:
• Funkcjonalności, wyglądu i użyteczności rozwiązań cyfrowych (stron, sklepów internetowych, aplikacji SaaS) tworzonych przez MŚP
• Analizy istniejących lub planowanych rozwiązań e-commerce / SaaS – ocena intuicyjności, przejrzystości i dostępności interfejsów
• Projektowania UI - tworzenia prostych, zrozumiałych i estetycznych interfejsów dostosowanych do grupy docelowej
• Optymalizacji ścieżki użytkownika – rekomendacje dotyczące układu treści, przycisków, formularzy, procesów zakupowych lub rejestracyjnych
• Poprawy konwersji i satysfakcji użytkowników zwiększających efektywność interfejsu w realizacji celów biznesowych
• Identyfikacji możliwości zastosowania sztucznej inteligencji, doboru gotowych narzędzi AI, integracji AI
b) Doradztwo w zakresie- usługi technologiczne i informatyczne w obszarach - rozwiązania cyfrowe lub wspierające cyfryzację, SAAS, e-commerce, AI (1350 h max łącznie na 27 MŚP) w zakresie:
• Doradztwo technologiczne i informatyczne w obszarach - rozwiązania cyfrowe lub wspierające cyfryzację, SAAS, e-commerce, AI w zakresie:
• Doboru technologii i narzędzi – wsparcie w wyborze platform, frameworków, systemów zarządzania treścią, narzędzi do sprzedaży, komunikacji i automatyzacji (CRM, ERP, e-commerce, SaaS)
• Oceny dostępnych opcji rynkowych, z uwzględnieniem skalowalności, kosztów, bezpieczeństwa i prostoty wdrożenia
• Szybkiego testowania pomysłów biznesowych w wersji testowej produktu (MVP)
• Organizacji procesu wdrożeniowego
• Integracji z innymi narzędziami
• Identyfikacji możliwości zastosowania sztucznej inteligencji, doboru gotowych narzędzi AI, integracji AI
4.5.3.) Główny kod CPV: 79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PJK CONSULTING Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387312633
7.3.3) Ulica: ul. Innowacyjna 1
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2025 r.
- Usługa na dostawę ciepła do Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z wykorzystaniem kotłowni ekologicznej zlokalizowanej w budynku szkoły w sezonie grzewczym 2025/2026
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na dwie części:.
- Remont kominów i elewacji wraz z dociepleniem komunalnych budynków mieszkalnych nr 16 i 18 przy ul. Orzeszkowej w Ełku
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla rodzin zastępczych, osób przebywających i opuszczających pieczę zastępczą oraz usamodzielnionych z pieczy zastępczej z warsztatami terapeutycznym
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów pn. "Lubelskie MŚP na nowych rynkach zagranicznych" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- Audyt, aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji wraz ze szkoleniami i audytem zgodności KRI i KSC w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Złotowie
- Dostawa wycinarki wodnej
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- Dostawa wyposażenia do pracy metodą Biofeedback wraz ze szkoleniem dla kadry I i II stopnia
więcej: Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.