eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikTermomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w ¦widniku



Og³oszenie z dnia 2025-07-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w ¦widniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,194542,6b47e70d6235a5ddefc136129f23b9c1.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w ¦widniku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-82b114f3-5520-470c-b1fd-7f18a447d428

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00311972

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024000/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w ¦widniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w ¦widniku” realizowanego w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektów lokalnej aktywno¶ci spo³ecznej” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci (KPO).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00181523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2025/GMS

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:
Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w ¦widniku objêtego wsparciem bezzwrotnym z planu rozwojowego w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektów lokalnej aktywno¶ci spo³ecznej” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci (KPO).
2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku na potrzeby biblioteki wraz z elementami infrastruktury technicznej.
Zakres przedmiotu zamówienia ilustruje dokumentacja projektowa i obejmuje:
- roboty rozbiórkowe (wyburzenie ¶cian dzia³owych, demonta¿ drzwi i okien, skucie pod³óg, wyburzenie komina, skrócenie fragmentów dachu nad dawnymi wej¶ciami, demonta¿ pokrycia, rozbiórka opaski wokó³ budynku i chodnika)
- przebudowê pomieszczeñ wewn±trz budynku,
- wymianê instalacji wewnêtrznych w budynku,
- rozbudowê budynku od strony wschodniej o przedsionek i magazyn,
- zmianê lokalizacji wej¶cia g³ównego od budynku,
- termomodernizacjê budynku,
- wymianê okien i drzwi w budynku,
- wymianê pokrycia dachowego,
- budowê chodników,
- przebudowê istniej±cego chodnika,
- budowê utwardzonego placu i wiaty ¶mietnikowej,
- budowê przy³±cza kanalizacji sanitarnej,
Dodatkowo Wykonawca opracuje i wykona organizacjê ruchu na czas prowadzenia robót oraz sta³± organizacjê ruchu (w przypadku przekroczenia terminu na wprowadzenie organizacji ruchu, któr± dysponuje Zamawiaj±cy) wraz z ich zatwierdzeniem w organie zarz±dzaj±cym ruchem.
Wykonawca wykona i dostarczy geodezyjne pomiary powykonawcze oraz uzyska, w imieniu Zamawiaj±cego, decyzjê pozwolenia na u¿ytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu w zakresie przyst±pienia do u¿ytkowania wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek uzyskania wszystkich uzgodnieñ, opinii i pozwoleñ niezbêdnych do pozyskania ww. dokumentu w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (m.in. opiniê Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej, Powiatowego Inspekcji Sanitarnej, zajêcie i odbiór pasa drogowego, sporz±dzenie charakterystyki energetycznej i inne).
Zamawiaj±cy wymaga ponadto inwentaryzacji przyrodniczej:
1) Przed termomodernizacj± nale¿y skonsultowaæ siê z do¶wiadczonym przyrodnikiem (ornitologiem i chiropterologiem), zleciæ wykonanie ekspertyzy przyrodniczej stwierdzaj±cej obecno¶æ lub brak chronionych gatunków ptaków i nietoperzy w danym obiekcie budowlanym.
2) Przed rozpoczêciem robót na adres: wfz@e-swidnik.pl przes³aæ dokumenty potwierdzaj±ce przeprowadzenie inwentaryzacji przyrodniczej.
3) Je¶li w budynku s± siedliska ptaków lub nietoperzy nale¿y uzyskaæ niezbêdn± decyzjê Regionalnego Dyrektora Ochrony ¦rodowiska (RDO¦) zezwalaj±c± na niszczenie siedlisk gatunków chronionych.
4) Po uzyskaniu zgód i decyzji mo¿na przyst±piæ do wykonywania planowanych prac z zachowaniem zaleceñ przyrodnika oraz decyzji RDO¦.
5) W miarê mo¿liwo¶ci prace termomodernizacyjne nale¿y przeprowadzaæ poza czasem lêgów ptaków zamieszkuj±cych dany budynek (okres lêgów ptaków trwa zwykle od marca do wrze¶nia).
6) Nale¿y pamiêtaæ o zaleceniach wynikaj±cych z decyzji RDO¦. Termomodernizacja podczas której nastêpuje niszczenie siedlisk powinna odbywaæ siê pod nadzorem przyrodniczym.
7) Po zakoñczeniu prac budowlanych nale¿y wykonaæ tzw. kompensacjê przyrodnicz±. Najczê¶ciej polega ona na monta¿u budek lêgowych. Skutecznym rozwi±zaniem jest pozostawienie miejsc, z których ptaki lub nietoperze bêd± mog³y korzystaæ po skoñczonej termomodernizacji. Rzadziej spotykany jest monta¿ platform lub wie¿ lêgowych. Z wie¿ lêgowych korzystaj± m.in. jerzyki, wróble i jaskó³ki.
Zamawiaj±cy wymaga równie¿ wykonania plakatu zgodnego z wymaganiami organu dofinansowuj±cego. Wykonawca wykona i zamontuje w terminie 10 dni od przekazania placu budowy odporny na warunki atmosferyczne plakat w formacie A3 zgodnie ze Strategi± Promocji i Informacji Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci oraz Ksiêg± Identyfikacji Wizualnej KPO oraz szablonem zawartym na stronie https://www.kpo.gov.pl/strony/o-kpo/dla-instytucji/dokumenty/strategia-promocji-i-informacji-kpo/. Wykonanie plakatu mo¿liwe jest po pisemnej akceptacji projektu przez Zamawiaj±cego. Wykonawca ustali miejsce monta¿u z Zamawiaj±cym. Wykonawca jest zobowi±zany na ¿±danie Zamawiaj±cego na wymianê plakatu.
Po wykonanych robotach budowlanych i uzyskanych pozwoleniach Wykonawca powinien przyst±piæ do sporz±dzenia audytu energetycznego powykonawczego (audyt expost).
Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek wbudowania, sprawdzenia materia³ów i urz±dzeñ spe³niaj±cych wymogi dokumentacji projektowej i gwarantuj±cych uzyskanie obliczeniowych wska¼ników z audytu projektowego (ex-ante) tj:
1) Zapotrzebowanie na energiê pierwotn± - 0,0 - efekt energetyczny i ekologiczny 100%
2) Oszczêdno¶ci pod wzglêdem rocznego zu¿ycia energii pierwotnej - 10 MWh/rok
3) Wielko¶æ emisji gazów cieplarnianych - 0,00 - efekt energetyczny i ekologiczny 100%
4) Wielko¶æ emisji py³ów PM2,5 - 0,00 - efekt energetyczny i ekologiczny 100%
5) Wielko¶æ emisji py³ów PM10- 0,00 - efekt energetyczny i ekologiczny 100%
Wykonywany audyt energetyczny powykonawczy powinien byæ zrealizowany t± sam± metodologi± co audyt projektowy.

3. Szczegó³owy opis przedmiou zamówienia stanowi za³acznik nr 6 do SWZ – dokumentacja projektowa, SSTWiOR

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1219504,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1682429,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1219504,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa PMM Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383698268

7.3.3) Ulica: ul.Koralowa 10/15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-583

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Instalacje wod-kan oraz przy³±cze kanalizacji sanitarnej - Szczepañski Hieronim Zak³ad Robót Sanitarnych i Gazowych, ul.M³odej Polski 10/15, 20-863 Lublin


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1219504,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.