eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Biuro Antykorupcyjne

1.3.) Oddział zamawiającego: CBA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140610454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Ujazdowskie 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-853

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cba.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cba.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13335aaa-fdc5-11ec-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Służba specjalna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13335aaa-fdc5-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033808/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 USŁUGI POLIGRAFICZNE I DRUKARSKIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 47/>PU/2022/MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19471,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 – Akta
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 8364,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 2 – Dzienniki, rejestry, obwoluty i książki
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 9689,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 3 – Torby papierowe
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.5.) Wartość części: 5895,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część zamówienia została unieważniona ponieważ do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.