Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244133/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00250389/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00311927/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Wojciechów w roku szkolnym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojciechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciechów 5
1.5.2.) Miejscowość: Wojciechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 51 77 241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wojciechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojciechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.wojciechow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Wojciechów w roku szkolnym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-191ae830-fde3-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036497/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Wojciechów w roku szkolnym 2022/2023”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244133/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INR.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Wojciechów w roku szkolnym 2022/2023”. Usługa obejmuje dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wojciechowie, Szkoły Podstawowej w Łubkach i Szkoły Podstawowej w Palikijach, położonych na terenie gminy Wojciechów, w roku szkolnym 2022/2023. Przedmiotem zamówienia jest dowóz oraz odwóz uczniów do i ze szkoły w okresie roku szkolnego 2022/2023, od poniedziałku do piątku, od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, taborem/środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób/świadczenia usług transportu zbiorowego wraz z kierowcą i osobą sprawującą opiekę. Dowóz uczniów wykonywany będzie do Szkoły Podstawowej w Wojciechowie, Łubkach i Palikijach (na plac przy budynkach szkoły), realizowany w formie zakupu biletów miesięcznych. Liczba dowożonych dzieci do szkół wynosić będzie - 91 osób. Usługa obejmuje dowóz uczniów oraz zapewnienie im opieki podczas dowozu na niżej wymienionych trasach:
a) trasa Nr 1:
Wojciechów – Góra – Chmielnik Kolonia - Ignaców – Olszynki - Wojciechów - 18 km x 3 / dowóz i 2 x odwóz / 35 uczniów ;
b) trasa Nr 2:
Wojciechów – Cyganówka – Wojciechów-Kolonia Pierwsza – Romanówka – Wojciechów - 12 km x 3 / dowóz i 2 x odwóz / 9 uczniów ;
c) trasa Nr 3:
Wojciechów – Stary Gaj – Szczuczki – Szczuczki VI Kolonia –Góra – Łubki-Kolonia –Wólka Łubkowska – Łubki – Halinówka – Wojciechów - 41 km x 3 / dowóz i 2 x odwóz / 31 uczniów ;
d) trasa Nr 4:
Wojciechów – Stasin – Palikije Drugie – Palikije Pierwsze (Szkoła Podstawowa Palikije) - 15 km x 2 / dowóz i odwóz 13 uczniów /; - Palikije Drugie skrzyżowanie – Wojciechów (6 km x 2 /dowóz i odwóz: Wojciechów – Palikije Drugie - Stasin 3 uczniów/.
4.2. Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 8.00. Łączna liczba dowożonych uczniów - 91. Uszczegółowienie tras i godzin dowozu i odwozu do szkół zostanie ustalone między przewoźnikiem, a dyrektorami w/w szkół przed rozpoczęciem nauki z uwzględnieniem warunku, że na każdej trasie odbywa się jeden kurs przed rozpoczęciem zajęć i dwa kursy po zakończeniu zajęć z zastrzeżeniem dotyczącym trasy Nr 4, gdzie jest jeden kurs po zakończeniu zajęć. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. Przewoźnik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przewożonych dzieci oraz sprawność techniczną i estetyczny wygląd pojazdu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci w ciągu roku szkolnego. Rozliczenie finansowe nastąpi w oparciu o ilość faktycznie zamówionych biletów miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu uczniów, a także podanych tras, które mogą ulec zmianie w ciągu roku szkolnego, w zależności od potrzeb. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów w związku z organizacją wydarzeń szkolnych, np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, itp. Zamawiający zastrzega sobie, że liczba uczniów może ulegać zmianom. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w SWZ i ofercie. Zmawiający wyraża zgodę na świadczenie usługi przewozu regularnego podczas godzin przewozu uczniów do i ze szkół opartego o minutowy rozkład jazdy na określonych trasach. Wykonawca ubezpiecza autobusy/busy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. W przypadku awarii autobusów/busów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autobus/bus zastępczy na własny koszt. Wykonanie usługi musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami dotyczącymi ruchu drogowego, przepisami o kierujących pojazdami oraz bezpieczeństwa w czasie przewozu. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do i ze szkół odbywały się pojazdami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby uczniów na poszczególnych trasach. Zamawiający ma prawo kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z realizacją usługi. Wykonawca do realizacji usługi zobowiązany jest wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane, ubezpieczone oraz spełniające wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Środki transportu, za pomocą których Wykonawca będzie świadczył przewóz, powinny być wyposażone w sprawny system ogrzewania zapewniający odpowiednią temperaturę w całym autobusie w okresie jesienno-zimowym oraz urządzenie klimatyzacyjno-wentylacyjne. Wykonawca nie może przewozić większej liczby dzieci i towarzyszących im opiekunów niż liczba miejsc siedzących, w używanych do przewozu środkach transportu.
Przewoźnik powinien zorganizować dowożenie tak, aby umożliwić dzieciom i młodzieży dojazd do szkół na godz. 7:50 oraz zapewnić im powrót do miejsca zamieszkania ze szkoły w Wojciechowie, Łubkach i Palikijach /poniedziałek-piątek/ w godzinach wynikających z planów lekcyjnych/zajęć w poszczególnych szkołach.
4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli wykonywanych przewozów w zakresie:
1) punktualności dowozu do szkół;
2) ogrzewania i klimatyzacji
3) warunków sanitarnych i technicznych
4) uprawnień kierowców do wykonywania przewozu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przeglądów stanu technicznego danego pojazdu, niezależnie od przeglądów dokonywanych na podstawie przepisów o ruchu drogowym na koszt Wykonawcy w sytuacji wystąpienia wątpliwości, co do stanu technicznego danego pojazdu. Z chwilą wejścia pasażerów do autobusu/busa Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134589,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229502,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134589,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe – Przewóz Osób Kozak Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7170006034
7.3.3) Ulica: Kowala Pierwsza 17,
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.5) Kod pocztowy: 24-320
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134589,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





