Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa altówki mistrzowskiej - 1 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-135
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 6647918
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.pasek@filharmonia.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa altówki mistrzowskiej - 1 szt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c171ab6-4926-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00150407/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 dostawa skrzypiec - 1 szt. i dostawa altówek - 2 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276741/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę udzielenia zamówienia stanowi art. 214 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zamówienie może być wykonane tylko przez jednego wykonawcę jako zamówienie w zakresie działalności artystycznej lub twórczej). Na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy altowioliści Filharmonii Łódzkiej przeprowadzili testy kilkudziesięciu instrumentów zarówno pod względem ich walorów artystycznych, jak i ich odbioru w sali koncertowej Filharmonii. Mistrzowski oryginalny instrument lutniczy wybrany przez muzyków Filharmonii otrzymał w tym swoistym rozeznaniu rynku najwyższe oceny i najlepsze opinie. Co istotne, pochodzi on z renomowanej pracowni lutniczej, jest instrumentem jedynym i niepowtarzalnym i spełnia kryteria przedmiotu wykonanego w zakresie działalności twórczej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 278400 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73360 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa altówki na potrzeby Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina. Altówki wykonana przez Theo Glasela, rocznik 1978.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37313000-5 - Instrumenty strunowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Lutnictwo Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671424826
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-075
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-10INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników zrekrutowanych wśród wychowanków i klientów jednostek Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Dostawa dwóch sztuk kosiarek zbierających bijakowych
- Budowa wiaty pod agregat prądotwórczy wraz z płytą fundamentową i podłączeniem agregatu
- Zakup i dostawa mobilnych urządzeń do uzdatniania wody dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi
- Wymiana zestawu serwisowego jednostek zasilania medycznego KS100-Alfa Kendromed Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa instrumentu muzycznego-fletu
- Dostawa instrumentów muzycznych z akcesoriami, dostawa sprzętu audio - video i sprzętu techniki estradowej, dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
- Zakup instrumentów szałamai dla Dziewczęcej Orkiestry Szałamaistek
- Dostawa 3 sztuk mistrzowskich altówek na potrzeby orkiestry Sinfonii Varsovii
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.