eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Sw. Leona sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260519700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalopatow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6963bba-e503-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248118/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Św. Leona Sp.z o.o. w Opatowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SL/9/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 676077,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2a do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2a do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

Dostawy wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33141640-8 - Dreny

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 386246,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2b do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2b do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym
w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1648 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2c do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2c do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 41040 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2djdo SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2d do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym
w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33141640-8 - Dreny

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 49512,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2e do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2e do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33141640-8 - Dreny

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 145097,46 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2f do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2a-2j do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym
w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33141640-8 - Dreny

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 20444,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2g

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2g do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33141640-8 - Dreny

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 19710 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2h do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2h do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym
w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33141640-8 - Dreny

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 18900 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2a-2i do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2i do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym
w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33141640-8 - Dreny

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 33395,54 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2j do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach w/w postępowania asortyment (jeśli dotyczy)
a) Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany
b) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2j do SWZ.
c) posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
d) posiadały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33141640-8 - Dreny

33141620-2 - Zestawy medyczne

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 37158,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386246,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386246,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386246,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550002119

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386246,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1648 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2419,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1648 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultronix sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130286977

7.3.4) Miejscowość: Balice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1648 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Varimed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 41040

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49512,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49512,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49512,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 49512,60

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49512,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145097,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145097,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145097,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Camedica Paweł Harasimiuk spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130286977

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145097,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20444,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20444,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20444,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KD Medical Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010272502

7.3.4) Miejscowość: Czechowice – Dziedzice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20444,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie nr 7, wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 2 ustawy postępowanie na zadanie nr 7 unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25855,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25855,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PANEP s.r.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 25550250

7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33395,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33395,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33395,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Camedica Paweł Harasimiuk spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391503758

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33395,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37158,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37158,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37158,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Peters Surgical Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242786834

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37158,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.