eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Prowadzenie zajęć dodatkowych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu "Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zajęć dodatkowych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopszagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć dodatkowych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-190cab09-0ba3-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263097/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zajęcia dodatkowe dla uczestników świetlic środowiskowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składania ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p. , odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ―Komunikaty‖. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 p.z.p. , podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk
5. Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:
a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d)włączona obsługa JavaScript,
e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. szczegóły w punkcie XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie‖, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Uslug Społecznych w Zagnańsku (ul. Spacerowa 8 A, 26- 050 Zagnańsk, tel. 413113135). zwany dalej „Administratorem‖ lub „Zamawiającym‖.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.1.5.2024.FESW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia ekologiczne w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”.

Zajęcia mają obejmować edukację dzieci w zakresie ekologii, co jest niezbędnym elemen-tem kształtowania się właściwej postawy w życiu dorosłym. Podczas zajęć podejmowane będą tematy związane z odpowiedzialnością za stan środowiska naturalnego oraz ogranicze-nia skutków cywilizacyjnych z uwagi na aktualną sytuację ekologiczną Ziemi.

Ilość godzin przypadając na 1 świetlicę 92 godziny. Zajęcia maja odbywać się w każdej świetlicy średnio 4 razy w miesiącu, od momentu podpisania umowy do 31.03.2026 r.
Ilość godzin przypadająca wszystkie świetlice: 460 h zajęć .
Prowadzący misi uwzględnić w harmonogramie pracy to, iż w świetlicach prowadzone będą również inne zajęcia dodatkowe oraz wsparcie indywidualne w ramach pomocy logopedycz-nej.

Zamawiający zapewnia materiały do zajęć np.: lupy, lornetki, siatki na motyle, donice do uprawy roślin, zioła, sadzonki drzew, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza
Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania
zamówienia oraz planowanymi postanowieniami
umownymi określonymi w niniejszej SWZ.
3. Cena ofertowa wskazana przez wykonawców - osoby fizyczne biorące udział
w postępowaniach musi zawierać podwójne ubruttowienie tzw. „brutto brutto”, cena musi zawiera koszty pochodne od
wynagrodzenia, czyli składki ZUS zakładu pracy (Zamawiajacego).
4. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności
Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
7. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównywania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: spełnienie aspektu społecznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia ruchowe w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”
Zajęcia obejmujące tematykę zdrowego stylu życia, sposobów odreagowania i wyciszenia, nauki pracy zespołowej. Prowadzący w zależności od warunków atmosferycznych poprowadzi zajęcia z gimnastyki, gier zespołowych, tańca itp. na świeżym powietrzu lub w sali świetlicowej. Dzieci będą mogły korzystać z aktywności dopasowanej do własnych zainteresowań i potrzeb.
Ilość godzin przypadając na 1 świetlicę 92 godziny. Zajęcia maja odbywać się w każdej świetlicy średnio 4 razy w miesiącu, od momentu podpisania umowy do 31.03.2026 r.
Ilość godzin przypadająca wszystkie świetlice: 460 h zajęć .
Prowadzący misi uwzględnić w harmonogramie pracy to, iż w świetlicach prowadzone będą również inne zajęcia dodatkowe oraz wsparcie indywidualne w ramach pomocy logopedycznej.
Zamawiający zapewnia materiały do zajęć np.: (piłki, badmington, maty gimnastyczne, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza
Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania
zamówienia oraz planowanymi postanowieniami
umownymi określonymi w niniejszej SWZ.
3. Cena ofertowa wskazana przez wykonawców - osoby fizyczne biorące udział
w postępowaniach musi zawierać podwójne ubruttowienie tzw. „brutto brutto”, cena musi zawiera koszty pochodne od
wynagrodzenia, czyli składki ZUS zakładu pracy (Zamawiajacego).
4. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności
Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
7. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównywania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: spełnienie aspektu społecznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia sensoplastyczne w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”
Celem zajęć jest rozwój osobowości dzieci, usprawnienie ruchowe, usprawnienie manualne (doskonalenie precyzji dłoni), uspołecznianie, rozwój samodzielności i zwiększenie wiary we własne możliwości, nauka dzielenia przestrzeni z innymi ludźmi. Podczas tych zajęć dzieci nadpobudliwe nauczą się wyciszać emocje oraz podniosą swą motywację do twórczego działania.
Ilość godzin przypadając na 1 świetlicę 92 godziny. Zajęcia maja odbywać się w każdej świetlicy średnio 4 razy w miesiącu, od momentu podpisania umowy do 31.03.2026 r.
Ilość godzin przypadająca na wszystkie świetlice: 460 h zajęć .
Prowadzący misi uwzględnić w harmonogramie pracy to, iż w świetlicach prowadzone będą również inne zajęcia dodatkowe oraz wsparcie indywidualne w ramach pomocy logopedycznej.
Zamawiający zapewnia materiały do zajęć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza
Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania
zamówienia oraz planowanymi postanowieniami
umownymi określonymi w niniejszej SWZ.
3. Cena ofertowa wskazana przez wykonawców - osoby fizyczne biorące udział
w postępowaniach musi zawierać podwójne ubruttowienie tzw. „brutto brutto”, cena musi zawiera koszty pochodne od
wynagrodzenia, czyli składki ZUS zakładu pracy (Zamawiajacego).
4. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności
Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
7. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównywania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: spełnienie aspektu społecznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty antydyskryminacyjne w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”
Celem zajęć jest podnoszenie wiedzy, umiejętności i będą wpływały na postawy, które mają na celu przeciwdziałanie dyskryminacji i przemocy motywowanej uprzedzeniami oraz wspieranie równości i różnorodności.
Wykonawca w każdej świetlicy jest zobowiązany do przeprowadzenia 8 godzin zajęć warsztatowych dla uczestników
W sumie 40 h zajęć ( 8 godzin x 5 świetlic) .
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania uzgodni z Zamawiającym tematykę poszczególnych warsztatów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza
Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania
zamówienia oraz planowanymi postanowieniami
umownymi określonymi w niniejszej SWZ.
3. Cena ofertowa wskazana przez wykonawców - osoby fizyczne biorące udział
w postępowaniach musi zawierać podwójne ubruttowienie tzw. „brutto brutto”, cena musi zawiera koszty pochodne od
wynagrodzenia, czyli składki ZUS zakładu pracy (Zamawiajacego).
4. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności
Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
7. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównywania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: spełnienie aspektu społecznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu należy złożyć wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Dotyczy I części, zajęcia ekologiczne

Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (np. biologia, ochrona środowiska, leśnictwo lub pokrewne), uprawnienia pedagogiczne, posiadanie doświadczenia w pracy z dziećmi (min. 2 lata).
Obowiązki:, prowadzenie zajęć ekologicznych z dziećmi, prowadzenie dokumentacji projektowej dotyczącej zajęć (lista obecności, dziennik zajęć) – wzory przygotowane przez Zamawiającego.

Dotyczy części II
Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (np. W-F, dietetyka, fizjoterapia lub pokrewne) oraz uprawnienia pedagogiczne, posiadanie doświadczenia w pracy z dziećmi (min. 2 lata).

Dotyczy części III
Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (np. plastyka, sztuka, wychowanie artystyczne lub pokrewne) oraz uprawnienia pedagogiczne, posiadanie doświadczenia w pracy z dziećmi (min. 2 lata).


Dotyczy części IV
Minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe pedagogiczne lub wyższe uzupełnione uprawnieniami pedagogicznymi, posiadanie doświadczenia w pracy z dziećmi (min. 2 lata).

Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część, musi spełniać osobno wymagania w stosunku do każdej z części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie
Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału należy uzupełnić pole wskazane wzałączniku zgodnie z posiadanym wykształceniem i doświadczeniem zawodowym– załącznik nr 5 do SWZ
2) Dokument potwierdzający spełnienie klauzuli społecznej – jeżeli wykonawca zaznaczył w ofercie że spełnia klauzule społeczne (zaświadczenie z Urzędu Pracy, oświadczenie o braku zatrudnienia, orzeczenie o niepełnosprawności).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą się wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe warunki zmiany umowy przewiduje załącznik nr 6 do SWZ - projekt umowy, a w szczególności paragraf 5
wymienionego dokumentu:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy jest dopuszczalna na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, tj. dopuszcza się zmianę istotnych
postanowień i warunków umowy m.in. wynikającą ze zmiany przepisów prawa, w tym:
1) w przypadku wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy ( min. zmian stawki podatku VAT) ,
2) zmianę osoby wskazanej w ofercie jako odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem iż nowa osoba będzie posiadała doświadczenie i kwalifikacje zawodowe minimum równoważne lub wyższe niż osoba wskazana w ofercie,
a) w przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot umowy Wykonawca zgłasza zamiar zmiany osoby pisemnie w terminie min. 5 dni roboczych liczonych od daty zamiaru wprowadzenia nowej osoby, przedstawiając komplet dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe nowej osoby.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-14 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn.zagnansk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 14:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.