eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Santok" Dostawę łodzi ratowniczej z osprzętem i przyczepą do jej przewozu dla OSP Janczewo - Gminy Santok"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
” Dostawę łodzi ratowniczej z osprzętem i przyczepą do jej przewozu dla OSP Janczewo - Gminy Santok”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Santok

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Santok - Urząd Gminy w Santoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gorzowska 59

1.5.2.) Miejscowość: Santok

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-431

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7287510

1.5.8.) Numer faksu: +48 95 7287511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@santok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/gminasantok

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

” Dostawę łodzi ratowniczej z osprzętem i przyczepą do jej przewozu dla OSP Janczewo - Gminy Santok”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f55dc23d-9945-4b09-a0a9-521b4fee7f72

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033353/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i zakup wyposażenia dla OSP na terenie Gminy Santok w ramach projektu Wspólna odporność na polsko-niemieckim obszarze powiązań straży pożarnej w regionie Odry i Warty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Współpracy INTERREG VI A BB-PL 2021-2027 , BBPL0100011

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.B. 2025.BP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 97560,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup łodzi ratowniczej z osprzętem i przyczepą do jej przewozu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Janczewie Gmina Santok.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
1) odpowiadać wszystkim cechom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia i szczegółom wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 ),
2) sprzęt musi być fabrycznie nowe – nieeksploatowany, nieużywane, niemodyfikowany, sprawny technicznie, wolny od wad prawnych i fizycznych,
3) dostarczony sprzęt objęty zamówieniem musi być zgodny z obowiązującymi normami,
4) posiadać komplet dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej,
5) objęty gwarancją i rękojmią wynoszącą minimum 24 miesiące na cały przedmiot zamówienia,
6) zapewnienie dostępności części zamiennych przez min. 2 lata od zakończenia produkcji oferowanego produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34521400-9 - Łodzie ratunkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732588 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Symmetria Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252938062

7.3.3) Ulica: Zgody 5/8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-018

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.