eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówRemont klatek schodowych z wymianą i wykonaniem instalacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku przy ulicy Henryka Sienkiewicza 2 w Knurowie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont klatek schodowych z wymianą i wykonaniem instalacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku przy ulicy
Henryka Sienkiewicza 2 w Knurowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271216856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323394500

1.5.8.) Numer faksu: 323394501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzglia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont klatek schodowych z wymianą i wykonaniem instalacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku przy ulicy
Henryka Sienkiewicza 2 w Knurowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23933395-08d1-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033022/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie dokumentacji projektowej i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 2 w Knurowie – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270047/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TA.251.27.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W części projektowej:
- pozyskanie, zebranie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej,
- uzgodnienie dokumentacji projektowej z Tauron Dystrybucja oraz z rzeczoznawcą ppoż.,
- przygotowanie wymaganych materiałów, niezbędnych do wykonania projektu i późniejszej realizacji prac budowlano-
montażowych, w tym min. złożenie wniosku do Tauron Dystrybucja w sprawie wymiany istniejącego przyłącza
elektroenergetycznego,
- opracowana dokumentacja musi być kompletna w zakresie wszelkich rozwiązań podstawowych i branżowych niezbędnych
do przyszłego prawidłowego funkcjonowania instalacji,
- opracowanie planu BIOZ.
2.W części wykonawczej:
Remont klatek schodowych: oczyszczenie ścierne powierzchni cegieł, miejscowe uzupełnienie ubytków cegieł, wypełnienie-
uzupełnienie zaprawą spoin w cegle, impregnacja cegieł, czyszczenie chemiczne podestów z cegły i płytek klinkierowych,
schodów z lastryka z hydrofobizacją powierzchni, ocieplenie sufitu klatek schodowych (wełna na ruszcie, paroizolacja, płyta
gipsowo – kartonowa, malowanie), zdjęcie starych powłok malarskich z drzwi na strych, odmalowanie drzwi na strych,
wymiana drzwi do lokalu wewnątrz klatkowych, naprawa, czyszczenie i odmalowanie balustrad drewnianych, dobudowa
elementów drewnianych do wysokości 110cm, kotwienie, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z przyłączem,
wykonanie instalacji anteny zbiorczej naziemnej i satelitarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

45312330-9 - Montaż anten radiowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.