eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceRoboty budowlane pn.: Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane pn.: Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego wraz
z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 39 66584

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane pn.: Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego wraz
z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bda8bc9-47d8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000685/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273260/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2353928,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zal. Nr 1 do opisu, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki nr 7 do SWZ.
O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej , specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.

Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.

Zakres prac obejmuje:
 rozbudowę budynku o przedsionek nowego wejścia do budynku od strony Urzędu Gminy.
 likwidację starego wejścia bocznego do budynku.
 przebudowę głównej klatki schodowej w formie wybudowania pod istniejącymi schodami dwóch biegów do piwnicy z wyjściem na półpietrze na teren pod łącznikiem oraz wybudowanie dwóch biegów schodowych nad istniejącymi schodami z piętra na drugie piętro.
 przebudowę węzłów sanitarnych, w tym utworzenie wc dla osób niepełnosprawnych.
 budowę windy osobowej o napędzie elektrycznym łączącą wszystkie kondygnacje, przeznaczoną również dla osób niepełnosprawnych.
 przebudowę biura podawczego.
 budowa pomieszczenia socjalnego.
 budowa pomieszczenia serwerowni.
 demontaż ist. klatki schodowej równoległej do głównej kl. schodowej.
 realizację zagadnień związanych z zaleceniami ppoż.:
- budowa wewnętrznej instalacji hydrantowej
- montaż drzwi ppoż
- instalacje oddymiające i napowietrzające
 przebudowa pomieszczenia garażu,
 instalację elektryczną wewnętrzną oraz instalację niskoprądową
 instalację wentylacji
 instalację wewnętrzną wody zimnej, ciepłej i kanalizacji sanitarnej
 wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego oraz ciepłej wody użytkowej. Zasilanie instalacji c.o, c.t, oraz c.w.u istniejącej kotłowni
 wyposażenie pomieszczeń
UWAGA!
Prace budowlano-instalacyjne należy w sposób zapewniający ciągłą pracę pracowników Starostwa Powiatowego w Chojnicach oraz bezproblemową obsługę klientów.
Godziny pracy:
Poniedziałek - 7:30 do 15:30
Wtorek - 7:30 do 16:00
Środa - 7:30 do 15:30
Czwartek - 7:30 do 16:00
Piątek - 7:30 do 14:30

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do opisu: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , dokumentacja projektowa oraz projektowane postanowienia umowne stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 2 900 000,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną: 3 832 849,59 brutto Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji o zwiększeniu kwoty na w/w część.
Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 2 900 000,00 zł. Oferta z najniższą ceną: 3 832 849,59 brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający w dniu 09.12.2021 r podjął decyzję, aby nie zwiększać ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.