Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00230060/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MEBLI KUCHENNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocmyrzów - Luborzyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 7
1.5.2.) Miejscowość: Luborzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12/ 387-14-10
1.5.8.) Numer faksu: 12/ 387-14-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be995861-fbc8-4657-8d66-8ac3143b63a21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MEBLI KUCHENNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be995861-fbc8-4657-8d66-8ac3143b63a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033442/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli kuchennych do Szkoły Podstawowej w miejscowości Prusy (II etap wyposażania rozbudowanej placówki szkolnej)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 403123,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42276,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowo dostawę wraz z montażem niezbędnego, podstawowego wyposażenia meblowego kuchennego pod potrzeby cateringu zamawianego przez placówkę szkolną. Miejscem dostawy oraz montażu jest Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ul. Niepodległości 12, 32-010 Prusy. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje rozładunek i wniesienie mebli a następnie ich montaż w wyznaczonym pomieszczeniu szkoły. Wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym: koszt dostawy, rozładunku, wniesienia mebli i ich docelowy montaż pokrywa Wykonawca. Należy je uwzględnić w kalkulacji ceny oferty, zgodnie z zapisami niniejszej SWZ.
Niniejsze postępowanie stanowi drugi etap realizacji dostawy i montażu wyposażenia meblowego do Szkoły Podstawowej w Prusach.
Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem ilości wymaganego asortymentu składowego przedstawia załącznik nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MEBLEX Rafał Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930444374
7.3.3) Ulica: Szczytowa 34
7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 33-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U "MEBLEX' Rafał WOJTANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U "MEBLEX' Rafał WOJTANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI LUBORZYCA
więcej: przetargi LUBORZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.5 - dostawa i montaż wyposażenia
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wyposażenie Przedszkola w Krynicznie gm. Wisznia mała - Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- dostawa mebli biurowych dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnością na potrzeby projektu "Akademia równych szans" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.